Waarom de neuk dat dan wel hier posten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:20 schreef Wereldpijn het volgende:
Ik luister momenteel een dubtechno-set, maar ik houd even voor me van welke artiest.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waarom de neuk dat dan wel hier posten?
Nieuwsgierig? Ik zie de toegevoegde waarde er niet van in om dan berhaubt hier wat te posten. Niet dat dit topic zelf zo veel toevoegd, ik klik eigenlijk maar zeer sporadisch op een linkje hier en ga er niet van uit dat anderen dat wel doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:47 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
![]()
Aandoenlijk dat je zo nieuwsgierig bent, maar alsnog wist je al heel wat meer dan wanneer ik niets had gepost.
On:
Dit is wel een heel gave versie van Linkin Park - Numb. Jammer dat je hier niet zo vaak meer post. Je hebt echt een goede muzieksmaak.quote:
Ok, mooi!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nieuwsgierig? Ik zie de toegevoegde waarde er niet van in om dan berhaubt hier wat te posten. Niet dat dit topic zelf zo veel toevoegd, ik klik eigenlijk maar zeer sporadisch op een linkje hier en ga er niet van uit dat anderen dat wel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat op repeatquote:
Mooiquote:
Jaaaaa lang niet gehoord!quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:18 schreef Stringer het volgende:
Keek van de week the American. Tijdens de aftiteling kwam dit nummer voorbij:
Had 'm nog nooit gehoord, maar wat een parel.
ik was erbijquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:53 schreef DeMessias het volgende:
M'n haat/liefdeverhouding met dEUS wordt nu een beetje positief benvloed
Deze podcast was ook wel tof:quote:Op donderdag 29 september 2011 19:29 schreef Detroit het volgende:
Mike Huckaby - RA.278 Mike Huckaby
quote:Leave it to The Pythons to moon a full house at the Albert Hall. Way to go, boys.
Cheers! Maar eens luisteren dan.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:49 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Deze podcast was ook wel tof:
http://www.xlr8r.com/podcast/2011/08/mike-huckaby
Dat is flink ruk inderdaad... StuBru dan maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:50 schreef bulbjes het volgende:
Naar niks, aangezien Kinkfm net uit de lucht is gegaan
quote:
er staat toch ook niet: praat erover met je mede-users? er staat: 'Wat luister je nu?'quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:33 schreef Vic_Vega het volgende:
Wel raar dat iedereen hier gewoon wat dumpt zonder inhoudelijk in te gaan op aanraders van mede-users
Mjah maar non stop linkjes dumpen is niet echt boeiend toch? ben juist wel benieuwd naar de beweegreden van iemand om een nummer te luisterenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er staat toch ook niet: praat erover met je mede-users? er staat: 'Wat luister je nu?'
Je zou er ook inspiratie uit op kunnen doen, wat je zometeen gaat luisterenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:40 schreef Vic_Vega het volgende:
[..]
Mjah maar non stop linkjes dumpen is niet echt boeiend toch? ben juist wel benieuwd naar de beweegreden van iemand om een nummer te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |