Clearen? En hoe start je dan weer?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, en setTimeout kun je gewoon pausen door te clearen hè, nja.. dan pauzeert ie niet, maar dan stopt ie gewoon.
ja, waar ik dus naast woon. ik hoor de biertent hierquote:Op woensdag 21 september 2011 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, in die buurt naast de Wasbeek.
haha, ik hoef nog geen koter.. te jong ditdat.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter
De chillisaus was heter
De aardappels waren lekkerder
en ook de meisjes veul kekkerder
Wie weet er een leuke chick voor boter
waar hij mee kan maken ene koter
Ik doe graag chilli saus gebruiken vooral op bapao en zuksquote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha, ik hoef nog geen koter.. te jong ditdat.
Chilisaus moet je zelf maken met zelf gekweekte chili's
Chili is trouwens bazenland
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:32 schreef coban het volgende:
TS IK HEB WEL GELEZEN EN HET WAS PRACHTIG WEL 450
Ja lekker, maar die saus gebruiken ze helemaal niet eens in chiliquote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik doe graag chilli saus gebruiken vooral op bapao en zuks
Er zitten toch stukjes inquote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja lekker, maar die saus gebruiken ze helemaal niet eens in chili
Ik bedoel die buurt tussen de Parklaan, de Narcissenlaan en de Wasbeek in, met al die flats en zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja, waar ik dus naast woon. ik hoor de biertent hier
Hoe smaakt roze?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:36 schreef coban het volgende:
ALERT
Ik heb nieuwe lippenbalsem. Hij is roze en hij smaakt naar roze.
@tsjoban nieuwe lippenbalsum, hardstikke roze #FOK! #twitterquote:Op woensdag 21 september 2011 22:36 schreef coban het volgende:
ALERT
Ik heb nieuwe lippenbalsem. Hij is roze en hij smaakt naar roze.
Ja maar chilisaus in chili is gewoon die hele peper en dan gemalen, dat is gewoon tyfus scherpquote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Er zitten toch stukjes in
en pitjes
clearTimeout()quote:Op woensdag 21 september 2011 22:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Clearen? En hoe start je dan weer?
ah, de turkenflatsquote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel die buurt tussen de Parklaan, de Narcissenlaan en de Wasbeek in, met al die flats en zo.
1 a 2 jaarquote:Op woensdag 21 september 2011 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha, ik hoef nog geen koter.. te jong ditdat.
das lekker jonguhhhhhquote:Op woensdag 21 september 2011 22:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar chilisaus in chili is gewoon die hele peper en dan gemalen, dat is gewoon tyfus scherp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |