Je kent het wel: Het is eindelijk zaterdag en je weekend is begonnen. Een weekend vol koude biertjes, vrienden over de vloer en de nodige dosis FOK! Ik stond vanmorgen vroeg vrolijk op, wenste FOK! een goedemorgen en dronk een bak koffie onder het genot van een peuk van een niet nader te noemen sigarettenmerk (it's toasted). Ik vervolgde mijn ochtend door mijn auto op te halen bij de garage; deze had een defecte dynamo en ik was te lui om zelf drie bouten los te draaien.
Na het in ontvangst nemen van mijn auto, welke weer perfect liep, reed ik naar de binnenstad van H-town om daar, samen met de vrouw, even over de markt te lopen. Overal stonden natuurlijk paupers stil midden op het, al te nauwe, voetgangersgedeelte, dit stoorde mij echter niet! Even later genoten we van een loempia van een erg aardige en hardwerkende Vietnamees, het was echt fantastisch. Na een welverdiende peuk vervolgde ik mijn weg. Ik ging even rond bij de Stumpel (een boekenwinkel, ze hebben er aardig wat offline content) en bij de lokale PC-shop om te kijken voor een nieuwe monitor, helaas was mijn saldo niet toereikend genoeg en had ik mij voorgenomen mij aan het geplande aantal centen voor een monitor te houden.
Toen ik thuis was, las ik hier en daar wat topics en daarna plofte ik op de bank en voelde mij niet voldaan, ik moest nog roken. De klacht is duidelijk.
TL;DR: TS rookt nog steeds.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2011 17:18:13 ]