SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik zal wel even wat bewijs zoeken.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 08:55 schreef FL_Freak het volgende:
Another one bites the dust.ik ook niet, maar ik vind het kut dat gelijk het hele OV fucked up is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Ja dat is ook zo!quote:Op woensdag 21 september 2011 08:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik vind het kut dat gelijk het hele OV fucked up is.
Was dit in Rotterdam? Daar is vorige week ook iemand voor de trein gesprongenquote:Op woensdag 21 september 2011 08:53 schreef Roburtt het volgende:
Ik dus chill richting station fietsen om naar school te gaan.
Eenmaal aangekomen zie ik iemand die op m'n vorige school zat. Na een praatje gemaakt te hebben kwamen we er achter dat er iemand voor de trein was gesprongen en er niks reed.
Maarja, er waren dus bussen 'geregeld'. Maar al die bussen waren vol en dat schoot dus niet op.
Uiteindelijk werd ik gebracht en was 3 kwartier te laat (maar dat is niet zo erg).
Maarja, mensen die voor de trein springen![]()
![]()
Het was in Voorhoutquote:Op woensdag 21 september 2011 08:59 schreef john243 het volgende:
[..]
Was dit in Rotterdam? Daar is vorige week ook iemand voor de trein gesprongen
als er niks rijd en er springt iemand voor de trein dan is er toch helemaal niks aan de hand?quote:Op woensdag 21 september 2011 08:53 schreef Roburtt het volgende:
Ik dus chill richting station fietsen om naar school te gaan.
Eenmaal aangekomen zie ik iemand die op m'n vorige school zat. Na een praatje gemaakt te hebben kwamen we er achter dat er iemand voor de trein was gesprongen en er niks reed.
Maarja, er waren dus bussen 'geregeld'. Maar al die bussen waren vol en dat schoot dus niet op.
Uiteindelijk werd ik gebracht en was 3 kwartier te laat (maar dat is niet zo erg).
Maarja, mensen die voor de trein springen![]()
![]()
Vuile egoïsten dat het zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 09:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
In de spits nog wel godverdomme
Daardoor reed er niksquote:Op woensdag 21 september 2011 09:04 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
als er niks rijd en er springt iemand voor de trein dan is er toch helemaal niks aan de hand?
Vorige week maandag en woensdag tussen Rotterdam en Dordrechtquote:Op woensdag 21 september 2011 09:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
2x in Rotterdam afgelopen week dacht ik
quote:Op woensdag 21 september 2011 09:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vorige week maandag en woensdag tussen Rotterdam en Dordrecht.
nee, het was een eindje van het station af.quote:
Jezus, die hebben echt iets tegen Rotterdam-Dordtquote:Op woensdag 21 september 2011 09:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vorige week maandag en woensdag tussen Rotterdam en Dordrecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |