SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik zal wel even wat bewijs zoeken.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 08:55 schreef FL_Freak het volgende:
Another one bites the dust.ik ook niet, maar ik vind het kut dat gelijk het hele OV fucked up is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Ja dat is ook zo!quote:Op woensdag 21 september 2011 08:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik vind het kut dat gelijk het hele OV fucked up is.
Was dit in Rotterdam? Daar is vorige week ook iemand voor de trein gesprongenquote:Op woensdag 21 september 2011 08:53 schreef Roburtt het volgende:
Ik dus chill richting station fietsen om naar school te gaan.
Eenmaal aangekomen zie ik iemand die op m'n vorige school zat. Na een praatje gemaakt te hebben kwamen we er achter dat er iemand voor de trein was gesprongen en er niks reed.
Maarja, er waren dus bussen 'geregeld'. Maar al die bussen waren vol en dat schoot dus niet op.
Uiteindelijk werd ik gebracht en was 3 kwartier te laat (maar dat is niet zo erg).
Maarja, mensen die voor de trein springen![]()
![]()
Het was in Voorhoutquote:Op woensdag 21 september 2011 08:59 schreef john243 het volgende:
[..]
Was dit in Rotterdam? Daar is vorige week ook iemand voor de trein gesprongen
als er niks rijd en er springt iemand voor de trein dan is er toch helemaal niks aan de hand?quote:Op woensdag 21 september 2011 08:53 schreef Roburtt het volgende:
Eenmaal aangekomen zie ik iemand die op m'n vorige school zat. Na een praatje gemaakt te hebben kwamen we er achter dat er iemand voor de trein was gesprongen en er niks reed.
Maarja, er waren dus bussen 'geregeld'. Maar al die bussen waren vol en dat schoot dus niet op.
Uiteindelijk werd ik gebracht en was 3 kwartier te laat (maar dat is niet zo erg).
![]()
Vuile egoïsten dat het zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 09:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
In de spits nog wel godverdomme
Daardoor reed er niksquote:Op woensdag 21 september 2011 09:04 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
als er niks rijd en er springt iemand voor de trein dan is er toch helemaal niks aan de hand?
Vorige week maandag en woensdag tussen Rotterdam en Dordrechtquote:Op woensdag 21 september 2011 09:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
2x in Rotterdam afgelopen week dacht ik
quote:Op woensdag 21 september 2011 09:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vorige week maandag en woensdag tussen Rotterdam en Dordrecht.
nee, het was een eindje van het station af.quote:
Jezus, die hebben echt iets tegen Rotterdam-Dordtquote:Op woensdag 21 september 2011 09:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vorige week maandag en woensdag tussen Rotterdam en Dordrecht.
quote:Op woensdag 21 september 2011 10:35 schreef Snuwerd het volgende:
Springen er ooit mensen voor de hogesnelheidstreinen? Veel stoerder
Neequote:Op woensdag 21 september 2011 10:41 schreef Leipo666 het volgende:
er springen toch gemiddeld iets van 2 mensen per dag voor de trein?
dan kunnen ze er toch wel rekening mee houden?je zou zeggen dat de NS er nu wel genoeg ervaring mee heeft
stap je met je verkeerde been uit bed zo op het spoorquote:Op woensdag 21 september 2011 10:48 schreef 75020 het volgende:
Het valt me op dat als zo een halve zool springt dat het negen van de tien keer in de ochtends is.
Ja klopt, een keer een tentamen door gemistquote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef FL_Freak het volgende:
In de trein zitten die een persoon aanrijdt. Dat is pas kut![]()
Meegemaakt
Heerlijk, dat tact van de NS.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:47 schreef Henno het volgende:
*ding* *dong* *diiiing!!*
- "Dames en heren, door een aanrijding met een persoon..."
Het complete perron:![]()
"gloeiende, kon hij niet gewoon in een stationair draaiende auto gaan zitten of z'n polsen doorsnijden, godverdomme
"
- "...rijden er voorlopig geen treinen!1 Maaarrrrr tussen Rotterdam en Delft rijdt maar liefst 1 buslijn!!1einzz dus daar mag iedereen zich vrolijk in stampen!"
Heb toen 2 uur over Delft - Rotterdam gedaan, omdat er dus een of andere klaphark tussen Delft en Schiedam voor de trein was gesprongen. Als ik was gaan lopen of via Den Haag en Gouda was gereisd, was ik waarschijnlijk sneller geweestmaar ja het kan ieder moment weer gaan rijden!!11
Dat is als een insect op je autoruit denk ik. Herken je ook niks meer vanquote:Op woensdag 21 september 2011 10:35 schreef Snuwerd het volgende:
Springen er ooit mensen voor de hogesnelheidstreinen? Veel stoerder
nee joh: ik zou het zo spannend vinden dat ik dan eindelijk er een einde aan zou kunnen maken dat ik van de zenuwen niet zou kunnen slapenquote:Op woensdag 21 september 2011 12:18 schreef Roburtt het volgende:
Altijd in de ochtend ja, al zou het mijn laatste keer zijn dat ik zou slapen zou ik echt uitslapen.
ja en dan de buschauffeur die gaat remmen, waardoor de klap minder hard is en je maar halfdood bent en dus daar een beetje kapot op de gond ligt met pijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:30 schreef Vincent17 het volgende:
Wanneer komen mensen nou eens op het idee om voor de bus te sprinen?
je zal er maar één op je hoofd krijgenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:42 schreef Asphyx het volgende:
Mensen die voor de trein springen. Spring dan gelijk van een gebouw af ofzo. Val je ook niemand lastig.
In de trein waar iemand voor springt voorin zitten, dan heb je het over kut. Of de HC die naar buiten mag om de bende die ooit een mens was af te dekken met een witte doek...quote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef FL_Freak het volgende:
In de trein zitten die een persoon aanrijdt. Dat is pas kut![]()
Meegemaakt
Het hakt erin ja, maar is wel zwak. Sowieso vind ik zelfmoord egoïstisch.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:39 schreef Akkerr het volgende:
Laatst nog een kennis voor de trein gesprongen, hakt er toch altijd wel in..
dat was neit de trein die ik moest hebben, die was een uur eerder.quote:
ja, maar daardoor reed er ook niks meer van de NS.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
Ik hoorde het, maar hij was toch voor een goederentrein gesprongen?
ben gebracht, like a boss.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, als je van Voorhout naar Leiden ging fietsen had je minder vertraging dan dat je met de bus ging.
Maar je moest uit Voorhout komen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dat was neit de trein die ik moest hebben, die was een uur eerder.
Ja, ik weet het, ik kan het fietsen, maar niet zo vroeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar je moest uit Voorhout komen?
Op de fiets is het een half uur vanaf Voorhout.quote:
Dat bedoelde ik ook. Ik had het niet over de vertraging.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik kan het fietsen, maar niet zo vroeg.
Nee, van mij mogen ze branden in de hel.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
heb respect ook voor mensen die voor de trein springen
De trein tussen Utrecht en Amsterdam in de ochtendspits, doei.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
Als ik een eind aan mijn leven zou maken, zou ik zeker voor de trein springen. En dan zou ik grondig onderzoeken op welke tijd en station ik de meeste forenzen dwars kan liggen. Gewoon, uit afgunst.
Irrealis jongen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
De trein tussen Utrecht en Amsterdam in de ochtendspits, doei.
Of een stuk bovenleiding jatten op zo'n traject.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
Als ik een eind aan mijn leven zou maken, zou ik zeker voor de trein springen. En dan zou ik grondig onderzoeken op welke tijd en station ik de meeste forenzen dwars kan liggen. Gewoon, uit afgunst.
nou nou, stoer hoor!quote:Op woensdag 21 september 2011 08:53 schreef Roburtt het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 01:09 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je bent een diep triest mannetje.
Zoals in de Parijse metro, waar nu een volledig hekwerk binnenin de metrogangen zit, zodat je er alleen doorheen kunt als de deuren van de metro ook open zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:41 schreef Leipo666 het volgende:
er springen toch gemiddeld iets van 2 mensen per dag voor de trein?
dan kunnen ze er toch wel rekening mee houden?je zou zeggen dat de NS er nu wel genoeg ervaring mee heeft
Leg mij eens uit waarom je medelijden moet hebben met iemand die zelfmoord pleegt?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:09 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
nou nou, stoer hoor!
Lekker anoniem vanachter je computertje typen dat je het wel grappig vindt als iemand zichzelf van het leven berooft. Is het de bedoeling dat ik je ga bewonderen om jouw gebrek aan empathie?
Leg mij eerst eens uit waarom zelfmoord egoistisch is.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom je medelijden moet hebben met iemand die zelfmoord pleegt?
quote:Op woensdag 21 september 2011 09:13 schreef hellrocker5 het volgende:
Topic nummer 1234854621 over dit onderwerp.
*kuch* iets met gevoel enzo..quote:Op donderdag 22 september 2011 01:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom je medelijden moet hebben met iemand die zelfmoord pleegt?
Ik denk dat ze wanhopig zijn en totaal niet beseffen dat ze er andere mensen ook mee benadelen. Heeft niet zozeer met egoisme te maken, maar meer dat ze psychisch heel erg ziek zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 02:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom springen die gasten niet van een brug af zodat ze niemand ermee lastig vallen?
Dus is iedereen egoïstisch?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef N.icka het volgende:
Zelfmoord plegen is egoistisch,,,in leven blijven ook .
OK duidelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef Roburtt het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ze zielig zijn omdat de zelfmoord plegen, ik heb misschien gezegd dat ze zielig zijn omdat ze het zo doen. Ze houden de hele ochtendspits op. Neem dan wat slaappillen oid.
Ik vind het erger als mensen gaan dreigen met zelfmoord om aandacht te trekken of mensen een schuldgevoel te geven. Dat is wat anders dan het daadwerkelijk doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dus is iedereen egoïstisch?
Ben het er trouwens wel mee eens dat je egoïstisch bent als je zelfmoord pleegt.
je kent die persoon niet, dus ja.. dan is het grappigquote:Op donderdag 22 september 2011 01:09 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
nou nou, stoer hoor!
Lekker anoniem vanachter je computertje typen dat je het wel grappig vindt als iemand zichzelf van het leven berooft. Is het de bedoeling dat ik je ga bewonderen om jouw gebrek aan empathie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |