Het hakt erin ja, maar is wel zwak. Sowieso vind ik zelfmoord egoïstisch.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:39 schreef Akkerr het volgende:
Laatst nog een kennis voor de trein gesprongen, hakt er toch altijd wel in..
dat was neit de trein die ik moest hebben, die was een uur eerder.quote:
ja, maar daardoor reed er ook niks meer van de NS.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
Ik hoorde het, maar hij was toch voor een goederentrein gesprongen?
ben gebracht, like a boss.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, als je van Voorhout naar Leiden ging fietsen had je minder vertraging dan dat je met de bus ging.
Maar je moest uit Voorhout komen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dat was neit de trein die ik moest hebben, die was een uur eerder.
Ja, ik weet het, ik kan het fietsen, maar niet zo vroeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar je moest uit Voorhout komen?
Op de fiets is het een half uur vanaf Voorhout.quote:
Dat bedoelde ik ook. Ik had het niet over de vertraging.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik kan het fietsen, maar niet zo vroeg.
Nee, van mij mogen ze branden in de hel.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
heb respect ook voor mensen die voor de trein springen
De trein tussen Utrecht en Amsterdam in de ochtendspits, doei.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
Als ik een eind aan mijn leven zou maken, zou ik zeker voor de trein springen. En dan zou ik grondig onderzoeken op welke tijd en station ik de meeste forenzen dwars kan liggen. Gewoon, uit afgunst.
Irrealis jongen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
De trein tussen Utrecht en Amsterdam in de ochtendspits, doei.
Of een stuk bovenleiding jatten op zo'n traject.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
Als ik een eind aan mijn leven zou maken, zou ik zeker voor de trein springen. En dan zou ik grondig onderzoeken op welke tijd en station ik de meeste forenzen dwars kan liggen. Gewoon, uit afgunst.
nou nou, stoer hoor!quote:Op woensdag 21 september 2011 08:53 schreef Roburtt het volgende:
Ik dus chill richting station fietsen om naar school te gaan.
Eenmaal aangekomen zie ik iemand die op m'n vorige school zat. Na een praatje gemaakt te hebben kwamen we er achter dat er iemand voor de trein was gesprongen en er niks reed.
Maarja, er waren dus bussen 'geregeld'. Maar al die bussen waren vol en dat schoot dus niet op.
Uiteindelijk werd ik gebracht en was 3 kwartier te laat (maar dat is niet zo erg).
Maarja, mensen die voor de trein springen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 01:09 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je bent een diep triest mannetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |