Ja, ik weet het, ik kan het fietsen, maar niet zo vroeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar je moest uit Voorhout komen?
Op de fiets is het een half uur vanaf Voorhout.quote:
Dat bedoelde ik ook. Ik had het niet over de vertraging.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik kan het fietsen, maar niet zo vroeg.
Nee, van mij mogen ze branden in de hel.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
heb respect ook voor mensen die voor de trein springen
De trein tussen Utrecht en Amsterdam in de ochtendspits, doei.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
Als ik een eind aan mijn leven zou maken, zou ik zeker voor de trein springen. En dan zou ik grondig onderzoeken op welke tijd en station ik de meeste forenzen dwars kan liggen. Gewoon, uit afgunst.
Irrealis jongen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
De trein tussen Utrecht en Amsterdam in de ochtendspits, doei.
Of een stuk bovenleiding jatten op zo'n traject.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
Als ik een eind aan mijn leven zou maken, zou ik zeker voor de trein springen. En dan zou ik grondig onderzoeken op welke tijd en station ik de meeste forenzen dwars kan liggen. Gewoon, uit afgunst.
nou nou, stoer hoor!quote:Op woensdag 21 september 2011 08:53 schreef Roburtt het volgende:
Ik dus chill richting station fietsen om naar school te gaan.
Eenmaal aangekomen zie ik iemand die op m'n vorige school zat. Na een praatje gemaakt te hebben kwamen we er achter dat er iemand voor de trein was gesprongen en er niks reed.
Maarja, er waren dus bussen 'geregeld'. Maar al die bussen waren vol en dat schoot dus niet op.
Uiteindelijk werd ik gebracht en was 3 kwartier te laat (maar dat is niet zo erg).
Maarja, mensen die voor de trein springen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 01:09 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je bent een diep triest mannetje.
Zoals in de Parijse metro, waar nu een volledig hekwerk binnenin de metrogangen zit, zodat je er alleen doorheen kunt als de deuren van de metro ook open zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:41 schreef Leipo666 het volgende:
er springen toch gemiddeld iets van 2 mensen per dag voor de trein?
dan kunnen ze er toch wel rekening mee houden?je zou zeggen dat de NS er nu wel genoeg ervaring mee heeft
Leg mij eens uit waarom je medelijden moet hebben met iemand die zelfmoord pleegt?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:09 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
nou nou, stoer hoor!
Lekker anoniem vanachter je computertje typen dat je het wel grappig vindt als iemand zichzelf van het leven berooft. Is het de bedoeling dat ik je ga bewonderen om jouw gebrek aan empathie?
Leg mij eerst eens uit waarom zelfmoord egoistisch is.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom je medelijden moet hebben met iemand die zelfmoord pleegt?
quote:Op woensdag 21 september 2011 09:13 schreef hellrocker5 het volgende:
Topic nummer 1234854621 over dit onderwerp.
*kuch* iets met gevoel enzo..quote:Op donderdag 22 september 2011 01:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom je medelijden moet hebben met iemand die zelfmoord pleegt?
Ik denk dat ze wanhopig zijn en totaal niet beseffen dat ze er andere mensen ook mee benadelen. Heeft niet zozeer met egoisme te maken, maar meer dat ze psychisch heel erg ziek zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 02:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom springen die gasten niet van een brug af zodat ze niemand ermee lastig vallen?
Dus is iedereen egoïstisch?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef N.icka het volgende:
Zelfmoord plegen is egoistisch,,,in leven blijven ook .
OK duidelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef Roburtt het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ze zielig zijn omdat de zelfmoord plegen, ik heb misschien gezegd dat ze zielig zijn omdat ze het zo doen. Ze houden de hele ochtendspits op. Neem dan wat slaappillen oid.
Ik vind het erger als mensen gaan dreigen met zelfmoord om aandacht te trekken of mensen een schuldgevoel te geven. Dat is wat anders dan het daadwerkelijk doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dus is iedereen egoïstisch?
Ben het er trouwens wel mee eens dat je egoïstisch bent als je zelfmoord pleegt.
je kent die persoon niet, dus ja.. dan is het grappigquote:Op donderdag 22 september 2011 01:09 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
nou nou, stoer hoor!
Lekker anoniem vanachter je computertje typen dat je het wel grappig vindt als iemand zichzelf van het leven berooft. Is het de bedoeling dat ik je ga bewonderen om jouw gebrek aan empathie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |