als in fiet fieuw?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
mogguh
ik heb een nieuwe droger, een die naar me fluit
Droogt goed en snel! Ik ben nu eerder klaar met drogen dan met wassen, als ik ze tegelijk aanzetquote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als in fiet fieuw?die wil ik oooooook!
goed voor je ego jonguh! en droogt ie ook blij en goed enzo?
Een uurtje, valt op zich mee. Nou ja, hij is er nog nooit bewust geweesten met z'n klas, da's al leuk natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef k_i_m het volgende:
Das een aardige reis naar het Dolfinarium he? Ben benieuwd of hij het leuk vond, ik heb het Dolfinarium nooit echt leuk gevonden eigenlijk.
Dat vraag ik me al een poosje af. Maar durfde het als lurker niet te vragen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waar is Estrys eigenlijk gebleven?
Oeh ja, nu je het zegt.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:11 schreef Fannie het volgende:
[..]
Oeh ja, nu je het zegt.
Laatste wat ik weet is dat ze op vakantie ging naar Italie, maar das al een heule tijd trug...
Ze is wel op Twitterquote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ah gelukkig, geen zoektocht nodig voor jouquote:Op donderdag 22 september 2011 18:21 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Ik ben alweer een tijdje terug hoorHeb ik niet meer gepost sinds die tijd?
Schandalig.
heidenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:41 schreef phluphy het volgende:
Ik had gisteren opruimwoede en heb 5 nagellakken weggegooid. Sorry TF en Kim!
mijnese ook!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
heeej phluph, ook weer in het land?
morgen komt mijn brugpieperd weer terug van kamp
Nooit weg geweest.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
heeej phluph, ook weer in het land?
morgen komt mijn brugpieperd weer terug van kamp
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:41 schreef phluphy het volgende:
Ik had gisteren opruimwoede en heb 5 nagellakken weggegooid. Sorry TF en Kim!
hier: Sneller dan het licht! is er meer overquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:17 schreef Muks het volgende:
Simmu, mijn jongste zit te stuiteren.. dit is echt iets voor hem !
nu voel ik me blond wan ik weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 22 september 2011 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry TF, ik voel me ineens hééél blond.
Mede dankzij ene Y.![]()
beter nog; met deze ontdekking blijkt dat de massa-energie-relatie (E=mc2) niet correct is. dan zijn we dus allemaal slank en snel!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:06 schreef chacama het volgende:
Ha, altijd al geweten dat ik soms sneller dan het licht was.... en mijn man maar zeggen dat het niet kon, dat ik gewoon was blijven zitten....
Gelukkig hebben ze er zelf nog niet echt vertrouwen in.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:34 schreef simmu het volgende:
[..]
hier: Sneller dan het licht! is er meer over
wat tof dat je jongste zulke dingen leuk vindt
een experiment is nog geen bewijs he! dat moet dan reproduceerbaar zijn door anderenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze er zelf nog niet echt vertrouwen in.
fijn dat er wat gedaan wordtquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef Vicky het volgende:
Eindelijk actie... Mijn vader gaat maandag naar het Leyenburg en wordt naar alle waarschijnlijkheid dinsdag geopereerd!
Ja maar..... Je hebt mij toch!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vandaag al sociaal genoeg gedaan om er ook nog burendag aan vast te plakken. Nou heb ik ook geen buren, dus dan ben ik snel klaar
Prut Phluphs! Dat we ze nog maar lang mogen lusten!quote:
Ben zo lekker bezig...quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:27 schreef bodpa09 het volgende:
Wij hebben net met de hele buurt burendag gevierd en meteen het speeltuintje achter heropend. Het was erg leuk, kind ligt net op bed.
tr00 dat!quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja maar..... Je hebt mij toch!
Nee man, dan ligt ze in mijn auraquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is jouw bed niet groot genoeg om er naast et gaan liggen dan?
ja dat kan natürlich nichtquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee man, dan ligt ze in mijn aura.
minus een half uur. Kinderlogicaquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Hoog tijd voor bed...De dag begon om 7 uur met 2 stuiterende mannen.
![]()
Ze gingen er nu pas om 21.30 in, zouden ze dan morgen langer slapen?
7 uur is zelfs luxe hier.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef k_i_m het volgende:
Shit hee, 7 uur. Ik ben zo blij dat ik dat nooit gehad heb met Bep.
Wie had het nou laatst over die IKEA poppen? Bep heeft vandaag de chinese versie van mijn moeder gehad. Ze zijn in het echt minder eng dan op de foto.
ah! natuurlijk!! Anouk! het antwoord op alle vragen!quote:Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef E.T. het volgende:
Omdat namen niet altijd de normale regeltjes volgen..
Heeft ie geen Anouk in z'n klas ofzo? zelfde euvel.
Maar goed, ik vertel altijd dat namen en beetje raar zijn en dat mensen die gewoon mogen verzinnen voor de baby's en dus zelf mogen weten hoe ze het schrijven en uitspreken
Weet hij dat er een officieel Scrabblewoordenboek bestaat?quote:Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Scrabbelen met woordenboek enzo.hij wordt vast advocaat ofzo.
ssst!quote:Op zondag 25 september 2011 20:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet hij dat er een officieel Scrabblewoordenboek bestaat?
ik koos eerst ook automatisch voor de OE uitspraak, maar zoonlief is er ook heel stellig in, het moet AU zijn. want zo leest iedereen het, ook de juffen/meesters die 't voorlezen.quote:Op zondag 25 september 2011 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ff een blond vraagje hè.Wij lezen met jongste Dolfje Weerwolfje. Nou heet er een meisje Noura en man en ik zouden dat beide uitspreken als Noera. Zoonlief zegt Naura. Nou is het op zich veel logischer om te doen. maar toch, mijn gevoel zegt Noera!
Ik heb al even gegoogled, () en vind alleen iets over Griekse uitspraak. die inderdaad als -oe is. Maar wat is nou goed?? je zegt ook nou, en geen noe en zou en geen zoe.
waar lees je dat?quote:Op zondag 25 september 2011 20:57 schreef snoopy het volgende:
Ik lees net dat je het uitspreekt als Nora!
op internet? Dan is het waar.quote:
je zit me te jennen man!quote:Op zondag 25 september 2011 20:57 schreef snoopy het volgende:
Ik lees net dat je het uitspreekt als Nora!
Ik speel ook wel eens met een zak in bed..quote:Op zondag 25 september 2011 20:58 schreef k_i_m het volgende:
Mijn kind ligt nu in bed te knisperen met haar vanmiddag gekregen kleurentorentjes spel met het zakje van de Bart Smit er nog omheen.
.
http://babybytes.nl/namen/meisjes/Nouraquote:
quote:Het leukste aan de naam Noura:
het is een makkelijke naam !
Het minst leuke:
ze spreken het uit als Nura terwijl het eigenlijk Nora is.
True, truequote:Op zondag 25 september 2011 21:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik speel ook wel eens met een zak in bed..
Niet te vaak hoor, dan wordt het tenminste nog gewaardeerd als je dr een slinger aan geeft.quote:
Dat weet jij dan weerquote:Op zondag 25 september 2011 21:06 schreef Ticootje het volgende:
babybytes... dat is toch ook waar ze zichzelf strippen?
Gewoon slap excuus om ff lekker legaal te kunnen vrotten van onder.quote:
Nouja, als je nooit Frans gehad hebt op school is het natuurlijk heel lastig.quote:Op zondag 25 september 2011 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
oh k_i_m wat genant!!en zunne moeilijke achternaam heb je toch niet?
dus. Tico weer terug en gelijk gaat het weer over Oudhollandsch Zakvrotten.
Jeej! ik heb je gemist Tico!
ja true. ik had het idee dat die dames best leuk opgeleid waren? weer mis.quote:Op zondag 25 september 2011 21:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, als je nooit Frans gehad hebt op school is het natuurlijk heel lastig.
Oh dat doe ik ook altijd. Vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 21:38 schreef Ticootje het volgende:
mannen zijn echt watjes!
Oh btw... ik ging in de vakantie mn haartjes eruit plukken met een pincet.. Ik had toch niets te doen, dat deed echt zeer!
Oh een geluk bij een ongeluk dus!quote:Op maandag 26 september 2011 08:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
bed was kletsnathelaas
Gelukkig had ik een vooruitziende blik en er een molton en een zeiltje onder geparkeerd, dus de schade bleef beperkt tot he beddengoed en de pyjama
dat was idd de strekking van het verhaal.quote:Op maandag 26 september 2011 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, je leert ze af naar het signaal van je lichaam te luisteren op die manier. buiten dat je ze vaak traint in slapend plassen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wou vragen of er al nieuws was, maar mss zijn ze nog wel bezig. Wat is dat dan lang zeg, 3,5 uur!
Even spammen, mijn kleine zieke kippie:
[ afbeelding ]
Staand in slaap vallen.
Dat gevoel had ik dus ook. Dus vandaar mijn vraag. Dus zat ik te dubben wat wijsheid was. Nog maar es een keer de boeken doorpluizen naar dingen die kleine en leuk zijn....quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef trui het volgende:
pff dat weet ik nog niet zo precies, wat we geven dan. maar het lijkt mij heel frustrerend als je een kadootje in heel veel delen krijgt en telkens weer op het volgende deel moet wachten. er zijn toch ook wel leuke kleine kadootjes die niet weggegooid geld zijn?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:31 schreef Vicky het volgende:
Operatie goed gelukt, arts is tevreden, geen complicaties. 4 omleidingen.. #opgelucht
Ha Vicky dat is super nieuwsquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:31 schreef Vicky het volgende:
Operatie goed gelukt, arts is tevreden, geen complicaties. 4 omleidingen.. #opgelucht
Zoooo dat heeftie snel voor elkaar!! Hopelijk knapt hij lekker snel weer opquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:14 schreef Vicky het volgende:
Mijn vader is al van de beademing af!!
Ga zo met mijn moeder even op bezoek.
Oh die speelgoedgidsen.. We hebben er 3. 1 voor Amber, die heeft overal A-tjes bij gezet. 1 voor Tess om te scheuren en 1 voor ons.
Die van Intertoys is een keer los door de bus gegooid.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had een nee/ja sticker en heb die boeken dus niet in huis...
Kan je die ook aanvragen?
Wacht... zelf eens op de site kijken...
helpenden worden idd weinig gevraagd voor vast. de helpenden die op de afdeling waar ik stage loop komen, zijn via het uitzendbureau.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef Fannie het volgende:
Livelink, ze is dan ook geen verzorgende maar helpende, das net een niveau lager.
Sommige dingen mag je als helpende niet doen, zoals medicijnen geven.
En ja, ik vind het ook raar, maar als je nergens respons krijgt dan ga je toch naar iets anders zoeken want ze wil wel dr eigen geld verdienen.
En goed dat je kies kosteloos wordt behandelt!
Klopt, zij was ook via het uitzendbureau.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
helpenden worden idd weinig gevraagd voor vast. de helpenden die op de afdeling waar ik stage loop komen, zijn via het uitzendbureau.
stom eigenlijk. aan de ene kant moet het zo goedkoop mogelijk, aan de andere kant willen ze alleen maar viggers of evt. verzorgende c-mensen
respectquote:Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef Ticootje het volgende:
ZO. Stretchingtools besteld... Oren tunnelen...
Zin an!
hoeveel mm wil je?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef Ticootje het volgende:
Zin an!
ze kan natuurlijk ook bbl doen. (doe ik ook)quote:Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef Fannie het volgende:
Ah oke![]()
Ja over een vervolgopleiding hebben we het idd een paar keer gehad, maar ze was zo klaar met school (als in "ik heb geen zin meeren ik wil werken"
) de motivatie ontbrak nogal dus dan maar aan het werk.
Ondertussen begint ze daar wel een beetje op terug te komendus wie weet gaat ze het alsnog doen.
Eerst eens 2,5... Dan door naar 4 denk.quote:
hypermobiele oorlellenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:25 schreef moussy het volgende:
8mm valt er bij mij uit, zelfstretchende euren
ach, ut zit in de fam. René kan 7 dec pas bij de orthopeed terecht. Vind ze niet erg, want ze mag opeens niks meer met gym, vind ze zelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Mijn zus heeft ook 36, geloof toch niet dat ze er echt problemen mee heeft, gezien het aantal schoenen dat ze heeft. Of ze is niet zo kieskeurigquote:Op donderdag 29 september 2011 10:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dat heb ik dus met mijn maat 36, die is ook niet echt gangbaar en vaak als eerste uitverkocht omdat er slechts enkele stuks van zijn. Of de schoenen die in maat 36 overblijven zijn echt verschrikkelijk lelijk (niet mijn smaak). Plus ik ben echt zo kieskeurig met schoenen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef Ticootje het volgende:
Zin an!
Ik word er een beetje naar van als ik daar na kijk zulke gaten, draait mn maag zich omquote:Op woensdag 28 september 2011 13:09 schreef Cooki het volgende:
[..]
respect![]()
ik durf bijna alles, behalve zoiets
![]()
leuk en mooi spuuglokje! Wolky heb ik ook ns gehad, superfijn merkquote:Op donderdag 29 september 2011 15:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat zijn mooie laarzen voor een leuke prijs, BE. Ik hoop dat ze lekker zitten! Zelf durf ik nooit schoenen online te kopen, ik heb nogal lastige voeten. Lage wreef, rare kleine teentjes die teveel naar buiten staan, smalle hiel. Dus 9 van de 10 schoenen zitten niet goed. Maar vanochtend liep ik zomaar tegen lekkere Wolky boots aan! Handig bij broeken én rokken, daar was ik nou precies naar op zoek!
[ afbeelding ]
ieuw, dat doet mij weer denken aan een ongeluk dat hier niet al te lange tijd geleden plaatsvond: een jongetje van een jaar of 9 bleef met z'n ring aan een hek hangen waar hij overheen wilde klimmen. vinger eraf...quote:Op donderdag 29 september 2011 16:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik maak in mijn hoofd altijd enge voorstellingen van ringsteekspelen. Tsjak! Uitgescheurd. Brrrrrrr.
Tis haast net bevallen, ut plooit gewoon weer terug.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:01 schreef trui het volgende:
die zijn ook leuk, spuug. en ze zien er ook heel wolky-comfy uit!
ik zoek ook nog zoiets BE, maar dan met een iets lagere hak.
je oorbelgaatjes moedwillig uit laten lubberen, mij ook niet gezien hoor.
Als in "een ring om zijn vinger"?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:48 schreef trui het volgende:
[..]
ieuw, dat doet mij weer denken aan een ongeluk dat hier niet al te lange tijd geleden plaatsvond: een jongetje van een jaar of 9 bleef met z'n ring aan een hek hangen waar hij overheen wilde klimmen. vinger eraf...
Waar maak je je druk om?! Zijn leven, zijn ding..quote:Op donderdag 29 september 2011 21:58 schreef simmu het volgende:
lief dagboek, ik heb mijn nieuwe stiefmoeder ontmoet. niet dat ik vooraf wist dat ik haar zou ontmoeten, wat de zaken voor mijn moeder (die er ook bij was) nogal, ehm, ongemakkelijk maakte. maar toch. ik heb haar ontmoet. op de drukke reunie alwaar ik familie kon spreken die ik al in geen jaren gesproken heb.
kont --> krib. ik sprak liever met die familieleden, alhoewel ik heus wel civiel & aardig geweest ben tegen de mevrouw in kwestie. tof ook dat broertje het wel wist dat ze zou komen en dat niet mocht zeggen. net als toen pa gezegd had tegen ons (mij en broertje) dattie een vriendin heeft en we het niet tegen ma mochten zeggen. leuk joh, midlifecrisis bij je pabelt nooit, liegt de boel aan elkaar en manipuleert er vrolijk op los, al kermend over hoe zielig hij wel niet is en hoe gemeen mijn ma wel niet is.
![]()
iemand tips? vooralsnog laat ik pa maar in zijn sop gaarkoken. ik fucking bemoei me er niet mee, ik heb mijn eigen sores. ma vond dat trouwens helemaal de beste benadering, maar maakt zich zorgen dat pa zijn kinderen kwijtraakt. tsja. ik zou niet weten wat ik daarmee moet. ik kan niet altijd overal verantwoordelijk voor zijn en altijd bedenken "ach, zo bedoelen ze het niet" en bladieblabla.
ja, het was een reunie van vaderskant. maar pa beweert dat hij graag een vriendschappelijke scheiding wil. met iedereen die lief doet tegen elkaar enzo. in dat kader heeft bijvoorbeeld mijn ma hem geholpen met zijn nieuwe huisjequote:Op vrijdag 30 september 2011 07:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeie schoenen Spuug! Ziet er comfortabel uit. En die van BE zijn ook superleuk!
Lastig Simmu. Als ze gescheiden zijn dan was een van de twee ooknop een feestje van mensen die geen familie meer zijn, of begrijp ik het nu verkeerd?
Ga gezellig een weekendje met zijn allen naar de Ardennen in 1 huisje. Pa, vriendin en ma en alle kids. Zoals mijn schoonfamiliequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:01 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, het was een reunie van vaderskant. maar pa beweert dat hij graag een vriendschappelijke scheiding wil. met iedereen die lief doet tegen elkaar enzo. in dat kader heeft bijvoorbeeld mijn ma hem geholpen met zijn nieuwe huisjede familie van mijn pa en van mijn ma is hier en daar trouwens dusdanig gelinkt dat je echt niet kan spreken van "dit is nu jouw familie niet meer, dus je komt niet meer naar zo'n reunie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |