quote:Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef Ticootje het volgende:
ZO. Stretchingtools besteld... Oren tunnelen...
Zin an!
Ik word er een beetje naar van als ik daar na kijk zulke gaten, draait mn maag zich omquote:Op woensdag 28 september 2011 13:09 schreef Cooki het volgende:
[..]
respect![]()
ik durf bijna alles, behalve zoiets
![]()
leuk en mooi spuuglokje! Wolky heb ik ook ns gehad, superfijn merkquote:Op donderdag 29 september 2011 15:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat zijn mooie laarzen voor een leuke prijs, BE. Ik hoop dat ze lekker zitten! Zelf durf ik nooit schoenen online te kopen, ik heb nogal lastige voeten. Lage wreef, rare kleine teentjes die teveel naar buiten staan, smalle hiel. Dus 9 van de 10 schoenen zitten niet goed. Maar vanochtend liep ik zomaar tegen lekkere Wolky boots aan! Handig bij broeken én rokken, daar was ik nou precies naar op zoek!
[ afbeelding ]
ieuw, dat doet mij weer denken aan een ongeluk dat hier niet al te lange tijd geleden plaatsvond: een jongetje van een jaar of 9 bleef met z'n ring aan een hek hangen waar hij overheen wilde klimmen. vinger eraf...quote:Op donderdag 29 september 2011 16:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik maak in mijn hoofd altijd enge voorstellingen van ringsteekspelen. Tsjak! Uitgescheurd. Brrrrrrr.
Tis haast net bevallen, ut plooit gewoon weer terug.quote:Op donderdag 29 september 2011 16:01 schreef trui het volgende:
die zijn ook leuk, spuug. en ze zien er ook heel wolky-comfy uit!
ik zoek ook nog zoiets BE, maar dan met een iets lagere hak.
je oorbelgaatjes moedwillig uit laten lubberen, mij ook niet gezien hoor.
Als in "een ring om zijn vinger"?quote:Op donderdag 29 september 2011 16:48 schreef trui het volgende:
[..]
ieuw, dat doet mij weer denken aan een ongeluk dat hier niet al te lange tijd geleden plaatsvond: een jongetje van een jaar of 9 bleef met z'n ring aan een hek hangen waar hij overheen wilde klimmen. vinger eraf...
Waar maak je je druk om?! Zijn leven, zijn ding..quote:Op donderdag 29 september 2011 21:58 schreef simmu het volgende:
lief dagboek, ik heb mijn nieuwe stiefmoeder ontmoet. niet dat ik vooraf wist dat ik haar zou ontmoeten, wat de zaken voor mijn moeder (die er ook bij was) nogal, ehm, ongemakkelijk maakte. maar toch. ik heb haar ontmoet. op de drukke reunie alwaar ik familie kon spreken die ik al in geen jaren gesproken heb.
kont --> krib. ik sprak liever met die familieleden, alhoewel ik heus wel civiel & aardig geweest ben tegen de mevrouw in kwestie. tof ook dat broertje het wel wist dat ze zou komen en dat niet mocht zeggen. net als toen pa gezegd had tegen ons (mij en broertje) dattie een vriendin heeft en we het niet tegen ma mochten zeggen. leuk joh, midlifecrisis bij je pabelt nooit, liegt de boel aan elkaar en manipuleert er vrolijk op los, al kermend over hoe zielig hij wel niet is en hoe gemeen mijn ma wel niet is.
![]()
iemand tips? vooralsnog laat ik pa maar in zijn sop gaarkoken. ik fucking bemoei me er niet mee, ik heb mijn eigen sores. ma vond dat trouwens helemaal de beste benadering, maar maakt zich zorgen dat pa zijn kinderen kwijtraakt. tsja. ik zou niet weten wat ik daarmee moet. ik kan niet altijd overal verantwoordelijk voor zijn en altijd bedenken "ach, zo bedoelen ze het niet" en bladieblabla.
ja, het was een reunie van vaderskant. maar pa beweert dat hij graag een vriendschappelijke scheiding wil. met iedereen die lief doet tegen elkaar enzo. in dat kader heeft bijvoorbeeld mijn ma hem geholpen met zijn nieuwe huisjequote:Op vrijdag 30 september 2011 07:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeie schoenen Spuug! Ziet er comfortabel uit. En die van BE zijn ook superleuk!
Lastig Simmu. Als ze gescheiden zijn dan was een van de twee ooknop een feestje van mensen die geen familie meer zijn, of begrijp ik het nu verkeerd?
Ga gezellig een weekendje met zijn allen naar de Ardennen in 1 huisje. Pa, vriendin en ma en alle kids. Zoals mijn schoonfamiliequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:01 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, het was een reunie van vaderskant. maar pa beweert dat hij graag een vriendschappelijke scheiding wil. met iedereen die lief doet tegen elkaar enzo. in dat kader heeft bijvoorbeeld mijn ma hem geholpen met zijn nieuwe huisjede familie van mijn pa en van mijn ma is hier en daar trouwens dusdanig gelinkt dat je echt niet kan spreken van "dit is nu jouw familie niet meer, dus je komt niet meer naar zo'n reunie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |