abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102510992
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef Ticootje het volgende:
ZO. Stretchingtools besteld... Oren tunnelen...

Zin an!
quote:
12s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:09 schreef Cooki het volgende:

[..]

respect _O_
ik durf bijna alles :7 , behalve zoiets :@ :{w
Ik word er een beetje naar van als ik daar na kijk zulke gaten, draait mn maag zich om :{
  donderdag 29 september 2011 @ 15:24:15 #277
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_102514740
Dat zijn mooie laarzen voor een leuke prijs, BE. Ik hoop dat ze lekker zitten! Zelf durf ik nooit schoenen online te kopen, ik heb nogal lastige voeten. Lage wreef, rare kleine teentjes die teveel naar buiten staan, smalle hiel. Dus 9 van de 10 schoenen zitten niet goed. Maar vanochtend liep ik zomaar tegen lekkere Wolky boots aan! Handig bij broeken én rokken, daar was ik nou precies naar op zoek!

[ Bericht 0% gewijzigd door Spuuglokje op 29-09-2011 16:02:53 ]
  donderdag 29 september 2011 @ 16:01:09 #278
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102516014
die zijn ook leuk, spuug. en ze zien er ook heel wolky-comfy uit!

ik zoek ook nog zoiets BE, maar dan met een iets lagere hak.

je oorbelgaatjes moedwillig uit laten lubberen, mij ook niet gezien hoor. :)
in de haak.
  donderdag 29 september 2011 @ 16:04:33 #279
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_102516130
Ik maak in mijn hoofd altijd enge voorstellingen van ringsteekspelen. Tsjak! Uitgescheurd. Brrrrrrr. ;(
pi_102516265
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat zijn mooie laarzen voor een leuke prijs, BE. Ik hoop dat ze lekker zitten! Zelf durf ik nooit schoenen online te kopen, ik heb nogal lastige voeten. Lage wreef, rare kleine teentjes die teveel naar buiten staan, smalle hiel. Dus 9 van de 10 schoenen zitten niet goed. Maar vanochtend liep ik zomaar tegen lekkere Wolky boots aan! Handig bij broeken én rokken, daar was ik nou precies naar op zoek!

[ afbeelding ]
leuk en mooi spuuglokje! Wolky heb ik ook ns gehad, superfijn merk _O_
  donderdag 29 september 2011 @ 16:48:09 #281
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102517721
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik maak in mijn hoofd altijd enge voorstellingen van ringsteekspelen. Tsjak! Uitgescheurd. Brrrrrrr. ;(
ieuw, dat doet mij weer denken aan een ongeluk dat hier niet al te lange tijd geleden plaatsvond: een jongetje van een jaar of 9 bleef met z'n ring aan een hek hangen waar hij overheen wilde klimmen. vinger eraf...
in de haak.
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2011 @ 16:55:52 #282
7074 moussy
kuttekop
pi_102518029
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:01 schreef trui het volgende:
die zijn ook leuk, spuug. en ze zien er ook heel wolky-comfy uit!

ik zoek ook nog zoiets BE, maar dan met een iets lagere hak.

je oorbelgaatjes moedwillig uit laten lubberen, mij ook niet gezien hoor. :)
Tis haast net bevallen, ut plooit gewoon weer terug.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_102518047
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:48 schreef trui het volgende:

[..]

ieuw, dat doet mij weer denken aan een ongeluk dat hier niet al te lange tijd geleden plaatsvond: een jongetje van een jaar of 9 bleef met z'n ring aan een hek hangen waar hij overheen wilde klimmen. vinger eraf...
Als in "een ring om zijn vinger"? :X
  donderdag 29 september 2011 @ 17:03:14 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102518310
Wat een leukerds spuug! :Y

Ze gaan ook gewoon terug naar VenD als ze niet goed zitten hoor! ;) Maar ik was zo blij verrast uberhaupt mijn maat te zien dat ik ze sws wilde proberen.
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2011 @ 17:08:04 #285
7074 moussy
kuttekop
pi_102518482
Ik heb ook zoiets BE, gekregen van iemand die ze kocht maar miskoop. Eigenlijk kreeg René ze, maar die paste ze niet :D Ik wist niet dat de westernlook weer terug was, maar je ziet het best veel.
pi_102519514
Zo ben ik een tijdje geleden ook aan een bouwhek blijven hangen met mijn trouwring. Gelukkig voelde ik dat ik bleef hangen en kon ik nog reageren toen ik sprong. Maar auw dat deed wel pijn, m'n vinger was flink dik en blauw en het stukje hek gebogen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_102530072
lief dagboek, ik heb mijn nieuwe stiefmoeder ontmoet. niet dat ik vooraf wist dat ik haar zou ontmoeten, wat de zaken voor mijn moeder (die er ook bij was) nogal, ehm, ongemakkelijk maakte. maar toch. ik heb haar ontmoet. op de drukke reunie alwaar ik familie kon spreken die ik al in geen jaren gesproken heb.

kont --> krib. ik sprak liever met die familieleden, alhoewel ik heus wel civiel & aardig geweest ben tegen de mevrouw in kwestie. tof ook dat broertje het wel wist dat ze zou komen en dat niet mocht zeggen. net als toen pa gezegd had tegen ons (mij en broertje) dattie een vriendin heeft en we het niet tegen ma mochten zeggen. leuk joh, midlifecrisis bij je pa :N belt nooit, liegt de boel aan elkaar en manipuleert er vrolijk op los, al kermend over hoe zielig hij wel niet is en hoe gemeen mijn ma wel niet is. :r

iemand tips? vooralsnog laat ik pa maar in zijn sop gaarkoken. ik fucking bemoei me er niet mee, ik heb mijn eigen sores. ma vond dat trouwens helemaal de beste benadering, maar maakt zich zorgen dat pa zijn kinderen kwijtraakt. tsja. ik zou niet weten wat ik daarmee moet. ik kan niet altijd overal verantwoordelijk voor zijn en altijd bedenken "ach, zo bedoelen ze het niet" en bladieblabla.

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 29-09-2011 22:32:59 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102530140
hulde aan mijn ma trouwens! die zichzelf vlot bij elkaar raapte, een rondje familie deed en toen ze bij de nieuwe vriendin aankwam zich gewoon netjes voorstelde: "hoi, ik ben X, de ex vrouw van Y"
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:08:51 #289
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_102539064
Maar je pa en ma zijn toch uit elkaar? Dan mag je pa toch een nieuwe vriendin?
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:22:07 #290
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102539128
Goeie schoenen Spuug! Ziet er comfortabel uit. En die van BE zijn ook superleuk!

Lastig Simmu. Als ze gescheiden zijn dan was een van de twee ooknop een feestje van mensen die geen familie meer zijn, of begrijp ik het nu verkeerd?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:34:53 #291
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_102539196
Lijkt me allemaal wel moeilijk, Simmu. Gelukkig zijn mijn ouders nog bij elkaar. Objectief gezien zou ik hetzelfde zeggen wat Spuuglokje zegt. Maar ja, er spelen natuurlijk allemaal emoties mee.

Ik moet zo naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling :X
En dan vind ik dat ik voor de eerstkomende 5 jaar wel weer genoeg van de tandarts heb gezien.

Jaren heb je niks en dan zit je er ineens 4 x per maand.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:40:00 #292
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102539241
Oh jeetje Livelink! :o da's wel heel vaak naar de tandarts. Sterkte.

Ik ga me maar eens even 'optuigen'. Zometeen naar een crematie. ;(

En vanmiddag komt m'n schoolreiskindje weer thuis O+ t heeft lang genoeg geduurd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2011 @ 07:52:52 #293
7074 moussy
kuttekop
pi_102539328
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:58 schreef simmu het volgende:
lief dagboek, ik heb mijn nieuwe stiefmoeder ontmoet. niet dat ik vooraf wist dat ik haar zou ontmoeten, wat de zaken voor mijn moeder (die er ook bij was) nogal, ehm, ongemakkelijk maakte. maar toch. ik heb haar ontmoet. op de drukke reunie alwaar ik familie kon spreken die ik al in geen jaren gesproken heb.

kont --> krib. ik sprak liever met die familieleden, alhoewel ik heus wel civiel & aardig geweest ben tegen de mevrouw in kwestie. tof ook dat broertje het wel wist dat ze zou komen en dat niet mocht zeggen. net als toen pa gezegd had tegen ons (mij en broertje) dattie een vriendin heeft en we het niet tegen ma mochten zeggen. leuk joh, midlifecrisis bij je pa :N belt nooit, liegt de boel aan elkaar en manipuleert er vrolijk op los, al kermend over hoe zielig hij wel niet is en hoe gemeen mijn ma wel niet is. :r

iemand tips? vooralsnog laat ik pa maar in zijn sop gaarkoken. ik fucking bemoei me er niet mee, ik heb mijn eigen sores. ma vond dat trouwens helemaal de beste benadering, maar maakt zich zorgen dat pa zijn kinderen kwijtraakt. tsja. ik zou niet weten wat ik daarmee moet. ik kan niet altijd overal verantwoordelijk voor zijn en altijd bedenken "ach, zo bedoelen ze het niet" en bladieblabla.
Waar maak je je druk om?! Zijn leven, zijn ding..
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2011 @ 08:18:57 #294
37843 lady-wrb
kortaf
pi_102539534
ik denk dat ze zich meer druk maakte over het feit dat ze ongevraagd met pa zn slapie werd geconfonteerd. iets dat ze liever op een ander tijdstip (of zelfs helemaal niet) had gehad.

wat haar vader doet moet hij idd zelf weten. of ze er deel van wil zijn is een keuze die zijn kan/moet maken en niet een ander.
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2011 @ 08:30:04 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_102539661
blurg! :{
ik had gister een avonddienst tot 11 uur en nu heb ik een aangepaste dagdienst van half 10 tot 6.
dat is zo'n rare tijd om te beginnen.
maar goed, werk ze allemaal!!!!
pi_102540020
tuurlijk mag pa een vriendin. ik snap alleen niet waarom er zoveel ge-eikel omheen moet. en idd; dan heb ik de houding "lekker boeie, zoek het maar uit" en dan heb ik gedoe met mijn ma, die schrikt omdat ze merkt dat ik mijn pa amper nog spreek. ik zit er constant tussenin, eeuwig gelieg over dingen. "niet tegen je moeder vertellen hoor" van de ene kant en "maar het blijft toch je vader" aan de andere kant. puberaal gezeik is het.
pi_102540026
maffe tijden idd lady. werk ze straks!
pi_102540095
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 07:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeie schoenen Spuug! Ziet er comfortabel uit. En die van BE zijn ook superleuk!

Lastig Simmu. Als ze gescheiden zijn dan was een van de twee ooknop een feestje van mensen die geen familie meer zijn, of begrijp ik het nu verkeerd?
ja, het was een reunie van vaderskant. maar pa beweert dat hij graag een vriendschappelijke scheiding wil. met iedereen die lief doet tegen elkaar enzo. in dat kader heeft bijvoorbeeld mijn ma hem geholpen met zijn nieuwe huisje :Y de familie van mijn pa en van mijn ma is hier en daar trouwens dusdanig gelinkt dat je echt niet kan spreken van "dit is nu jouw familie niet meer, dus je komt niet meer naar zo'n reunie"
pi_102541523
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:01 schreef simmu het volgende:

[..]

ja, het was een reunie van vaderskant. maar pa beweert dat hij graag een vriendschappelijke scheiding wil. met iedereen die lief doet tegen elkaar enzo. in dat kader heeft bijvoorbeeld mijn ma hem geholpen met zijn nieuwe huisje :Y de familie van mijn pa en van mijn ma is hier en daar trouwens dusdanig gelinkt dat je echt niet kan spreken van "dit is nu jouw familie niet meer, dus je komt niet meer naar zo'n reunie"
Ga gezellig een weekendje met zijn allen naar de Ardennen in 1 huisje. Pa, vriendin en ma en alle kids. Zoals mijn schoonfamilie 8)7 Ik denk niet dat ik met mijn ex en zijn nieuwe vriendin in 1 huisje ging zitten maar aan de andere kant het is mooi dat het kan. En zonder gekheid je kan het ook als volwassen mensen oplossen door te praten. Stel jij je in ieder geval als de volwassene op als je pa het niet doet.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 30 september 2011 @ 10:19:53 #300
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102541719
Moet er niet aan denken om met mijn ex, zijn vriendin en Peaceman en de kinderen in een huisje te moeten gaan zitten. No way... :N

Simmu, wel lastig dat je er steeds tussenin staat...

Buuv, succes/sterkte bij de crematie!

Livelink, sterkte bij de tandarts. Alweer. -O-
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')