helpenden worden idd weinig gevraagd voor vast. de helpenden die op de afdeling waar ik stage loop komen, zijn via het uitzendbureau.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:13 schreef Fannie het volgende:
Livelink, ze is dan ook geen verzorgende maar helpende, das net een niveau lager.
Sommige dingen mag je als helpende niet doen, zoals medicijnen geven.
En ja, ik vind het ook raar, maar als je nergens respons krijgt dan ga je toch naar iets anders zoeken want ze wil wel dr eigen geld verdienen.
En goed dat je kies kosteloos wordt behandelt!
Klopt, zij was ook via het uitzendbureau.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
helpenden worden idd weinig gevraagd voor vast. de helpenden die op de afdeling waar ik stage loop komen, zijn via het uitzendbureau.
stom eigenlijk. aan de ene kant moet het zo goedkoop mogelijk, aan de andere kant willen ze alleen maar viggers of evt. verzorgende c-mensen
respectquote:Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef Ticootje het volgende:
ZO. Stretchingtools besteld... Oren tunnelen...
Zin an!
hoeveel mm wil je?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:16 schreef Ticootje het volgende:
ZO. Stretchingtools besteld... Oren tunnelen...
Zin an!
ze kan natuurlijk ook bbl doen. (doe ik ook)quote:Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef Fannie het volgende:
Ah oke![]()
Ja over een vervolgopleiding hebben we het idd een paar keer gehad, maar ze was zo klaar met school (als in "ik heb geen zin meeren ik wil werken"
) de motivatie ontbrak nogal dus dan maar aan het werk.
Ondertussen begint ze daar wel een beetje op terug te komendus wie weet gaat ze het alsnog doen.
Eerst eens 2,5... Dan door naar 4 denk.quote:
hypermobiele oorlellenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:25 schreef moussy het volgende:
8mm valt er bij mij uit, zelfstretchende euren
ach, ut zit in de fam. René kan 7 dec pas bij de orthopeed terecht. Vind ze niet erg, want ze mag opeens niks meer met gym, vind ze zelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Mijn zus heeft ook 36, geloof toch niet dat ze er echt problemen mee heeft, gezien het aantal schoenen dat ze heeft. Of ze is niet zo kieskeurigquote:Op donderdag 29 september 2011 10:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dat heb ik dus met mijn maat 36, die is ook niet echt gangbaar en vaak als eerste uitverkocht omdat er slechts enkele stuks van zijn. Of de schoenen die in maat 36 overblijven zijn echt verschrikkelijk lelijk (niet mijn smaak). Plus ik ben echt zo kieskeurig met schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |