quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wou vragen of er al nieuws was, maar mss zijn ze nog wel bezig. Wat is dat dan lang zeg, 3,5 uur!
Even spammen, mijn kleine zieke kippie:
[ afbeelding ]
Staand in slaap vallen.
Dat gevoel had ik dus ook. Dus vandaar mijn vraag. Dus zat ik te dubben wat wijsheid was. Nog maar es een keer de boeken doorpluizen naar dingen die kleine en leuk zijn....quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:50 schreef trui het volgende:
pff dat weet ik nog niet zo precies, wat we geven dan. maar het lijkt mij heel frustrerend als je een kadootje in heel veel delen krijgt en telkens weer op het volgende deel moet wachten. er zijn toch ook wel leuke kleine kadootjes die niet weggegooid geld zijn?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:31 schreef Vicky het volgende:
Operatie goed gelukt, arts is tevreden, geen complicaties. 4 omleidingen.. #opgelucht
Ha Vicky dat is super nieuwsquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:31 schreef Vicky het volgende:
Operatie goed gelukt, arts is tevreden, geen complicaties. 4 omleidingen.. #opgelucht
Zoooo dat heeftie snel voor elkaar!! Hopelijk knapt hij lekker snel weer opquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:14 schreef Vicky het volgende:
Mijn vader is al van de beademing af!!
Ga zo met mijn moeder even op bezoek.
Oh die speelgoedgidsen.. We hebben er 3. 1 voor Amber, die heeft overal A-tjes bij gezet. 1 voor Tess om te scheuren en 1 voor ons.
Die van Intertoys is een keer los door de bus gegooid.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had een nee/ja sticker en heb die boeken dus niet in huis...
Kan je die ook aanvragen?
Wacht... zelf eens op de site kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |