als in fiet fieuw?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
mogguh
ik heb een nieuwe droger, een die naar me fluit
Droogt goed en snel! Ik ben nu eerder klaar met drogen dan met wassen, als ik ze tegelijk aanzetquote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als in fiet fieuw?die wil ik oooooook!
goed voor je ego jonguh! en droogt ie ook blij en goed enzo?
Een uurtje, valt op zich mee. Nou ja, hij is er nog nooit bewust geweesten met z'n klas, da's al leuk natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef k_i_m het volgende:
Das een aardige reis naar het Dolfinarium he? Ben benieuwd of hij het leuk vond, ik heb het Dolfinarium nooit echt leuk gevonden eigenlijk.
Dat vraag ik me al een poosje af. Maar durfde het als lurker niet te vragen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Waar is Estrys eigenlijk gebleven?
Oeh ja, nu je het zegt.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:11 schreef Fannie het volgende:
[..]
Oeh ja, nu je het zegt.
Laatste wat ik weet is dat ze op vakantie ging naar Italie, maar das al een heule tijd trug...
Ze is wel op Twitterquote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ah gelukkig, geen zoektocht nodig voor jouquote:Op donderdag 22 september 2011 18:21 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Ik ben alweer een tijdje terug hoorHeb ik niet meer gepost sinds die tijd?
Schandalig.
heidenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:41 schreef phluphy het volgende:
Ik had gisteren opruimwoede en heb 5 nagellakken weggegooid. Sorry TF en Kim!
mijnese ook!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
heeej phluph, ook weer in het land?
morgen komt mijn brugpieperd weer terug van kamp
Nooit weg geweest.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
heeej phluph, ook weer in het land?
morgen komt mijn brugpieperd weer terug van kamp
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:41 schreef phluphy het volgende:
Ik had gisteren opruimwoede en heb 5 nagellakken weggegooid. Sorry TF en Kim!
hier: Sneller dan het licht! is er meer overquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:17 schreef Muks het volgende:
Simmu, mijn jongste zit te stuiteren.. dit is echt iets voor hem !
nu voel ik me blond wan ik weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 22 september 2011 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry TF, ik voel me ineens hééél blond.
Mede dankzij ene Y.![]()
beter nog; met deze ontdekking blijkt dat de massa-energie-relatie (E=mc2) niet correct is. dan zijn we dus allemaal slank en snel!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:06 schreef chacama het volgende:
Ha, altijd al geweten dat ik soms sneller dan het licht was.... en mijn man maar zeggen dat het niet kon, dat ik gewoon was blijven zitten....
Gelukkig hebben ze er zelf nog niet echt vertrouwen in.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:34 schreef simmu het volgende:
[..]
hier: Sneller dan het licht! is er meer over
wat tof dat je jongste zulke dingen leuk vindt
een experiment is nog geen bewijs he! dat moet dan reproduceerbaar zijn door anderenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze er zelf nog niet echt vertrouwen in.
fijn dat er wat gedaan wordtquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef Vicky het volgende:
Eindelijk actie... Mijn vader gaat maandag naar het Leyenburg en wordt naar alle waarschijnlijkheid dinsdag geopereerd!
Ja maar..... Je hebt mij toch!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vandaag al sociaal genoeg gedaan om er ook nog burendag aan vast te plakken. Nou heb ik ook geen buren, dus dan ben ik snel klaar
Prut Phluphs! Dat we ze nog maar lang mogen lusten!quote:
Ben zo lekker bezig...quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:27 schreef bodpa09 het volgende:
Wij hebben net met de hele buurt burendag gevierd en meteen het speeltuintje achter heropend. Het was erg leuk, kind ligt net op bed.
tr00 dat!quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja maar..... Je hebt mij toch!
Nee man, dan ligt ze in mijn auraquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is jouw bed niet groot genoeg om er naast et gaan liggen dan?
ja dat kan natürlich nichtquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee man, dan ligt ze in mijn aura.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |