Ik denk het eerste.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:11 schreef Breekfast het volgende:
Wie is er dommer, een gemiddeld kamerlid van de PVV of een gemiddeld kamerlid van de Partij voor de Dieren?
Thieme stelt anders geen domme vragen, en ze lulde Blok zojuist aardig klem met d'r vragen over het in stand houden van subsidies voor de land- en tuinbouwsector in Nederland.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:11 schreef Breekfast het volgende:
Wat ik me afvraag:
Wie is er dommer, een gemiddeld kamerlid van de PVV of een gemiddeld kamerlid van de Partij voor de Dieren?
Dat is dan ook het enige thema ( Dierenwelzijn, landbouw sector, enz.) waar ze verstand van heeft.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Thieme stelt anders geen domme vragen, en ze lulde Blok zojuist aardig klem met d'r vragen over het in stand houden van subsidies voor de land- en tuinbouwsector in Nederland.
Alleen jammer dat de PvdD dan weer zo'n achterlijk standpunt inneemt ten aanzien van Europa. En van dat geleuter over dierenleed word ik evenmin vrolijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Thieme stelt anders geen domme vragen, en ze lulde Blok zojuist aardig klem met d'r vragen over het in stand houden van subsidies voor de land- en tuinbouwsector in Nederland.
Dat was inderdaad tenenkrommend.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:17 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige thema ( Dierenwelzijn, landbouw sector, enz.) waar ze verstand van heeft.
Volgens mij heeft ze totaal geen economische kennis.
Het voorstel van haar aan Cohen om de steun aan Griekenland maar te stoppen zodat het kabinet niet verder kan was echt idioot. Volgens mij heeft ze totaal geen besef wat de ernst van de situatie is.
Eerst Alexquote:Op woensdag 21 september 2011 13:28 schreef Urquhart het volgende:
Moet Geert hierna een praatje houden?
Oh? De deurwaarder die ik opdracht gaf een klant te dagvaarden, vertelde me deze morgen nog dat die al ingegaan waren.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Net op tijd voor de stijging van de Griffierechten.
Vooral dat argument ook dat ze erbij gaf: het volk gelooft er niks van. Alsof dat het criterium is in zo'n gigantisch complexe situatie.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:17 schreef Breekfast het volgende:
Het voorstel van haar aan Cohen om de steun aan Griekenland maar te stoppen zodat het kabinet niet verder kan was echt idioot. Volgens mij heeft ze totaal geen besef wat de ernst van de situatie is.
Eerst Emile Roemer zometeen.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef YazooW het volgende:
Ben benieuwd wat Geertje te melden heeft zometeen.
Ik hoop op een uitgebreide metafoor met zeeleeuwen, komkommers en dwarsfluiten.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:40 schreef YazooW het volgende:
Ben benieuwd wat Geertje te melden heeft zometeen.
Kan ook aardig wat humor gaan opleverenquote:Op woensdag 21 september 2011 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerst Emiel Roemer zometeen.
Daar zitten de bedrijven om te springen.....De stukadoor,slager,financieel adviseur, administratiebureau hier om de hoek zouden daar erg blij mee zijn ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef Louis22 het volgende:
Wat een drolletje, die Blok. Meer wegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |