Die jury moet eruit en die buren en omwonenden erin, dat was pas vuurwerkquote:Op woensdag 21 september 2011 00:32 schreef superjojo het volgende:
Het jammere met die jury is wel dat de buren, vrienden en omwonenden niet meer hun zegje mogen doen. Maar buiten dat, leuk al die nietszeggende kort door de bocht statements.
Ik ben benieuwdquote:Tien jaar geleden begint Jan de Vries een houtsnijwerkclub. De Vries regelt alles voor de club. Hij beheert ook het geld, maar op den duur wordt dit teveel voor een sigarenkistje. Een aparte rekening openen is echter niet mogelijk, omdat het geen officiële club is. Het gilde wordt ingeschakeld en zij biedt aan het geld bij hen onder te brengen.
Jaren later wil de Vries aanspraak maken op het ondergebrachte spaarpotje. Alleen heeft het gilde in de tussentijd een dure natslijpmachine aangeschaft. De Vries eist nu zijn geld terug, maar het gilde is absoluut niet van plan ook maar één cent op te hoesten...
Ik weet niet of ze iets hebben vast gelegd of niet, maar als ze het hebben vastgelegd, staat het er niet heel duidelijk denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:33 schreef jeroen25 het volgende:
Ergens geld wegzetten zonder iets vast te leggen
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:22 schreef vuvuzela het volgende:
Ben benieuwd voor welk bedrag meneer naar de rechter is gestapt.
Haha. Ik heb Ajax ook al weggedaan voor Meester Visser. Kom nouquote:
Nee, maar 600 euro bewaar je toch in een oude sok?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef Operc het volgende:
Het gaat bij RR sowieso niet vaak om bijzonder hoge bedragen toch?
Kloptquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nee, maar 600 euro bewaar je toch in een oude sok?Wat een gelazer komt er nu weer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |