SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dit dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:27 schreef Drassss het volgende:
Niet haten op één van de über topchefs
Pardon pardon!?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, alvast een nieuw deeltje voor vanavond
jammer genoeg kan ik het vanavond niet zien
Sorry chefquote:
Sorry maar ik vond hem echt de meest irritante 'topchef' allertijden. Hoop dat 'ie vrijdag niet langskomtquote:
Dan zou er niemand kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle verlangt terug naar een kook programma waarbij het om het koken gaat.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Drassss het volgende:
Ik kijk puur voor de trollende chef, falende kandidaten en subtiele sponsor momentjes
Had zelfs het idee dat je bij "ready steady cook" nog meer een kook programma aan het kijken was.quote:
Dat doet volgens mij 90 % van de kijkers. De productplacement is ook lekker niet subtiel..quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Drassss het volgende:
Ik kijk puur voor de trollende chef, falende kandidaten en subtiele sponsor momentjes
Niet haten? Weet je wat mijn man elke avond zegt. Die vent moeten ze als varken, met een appel in zijn mond, aan het spit hangen. Is er een goede voor....quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:27 schreef Drassss het volgende:
Niet haten op één van de über topchefs
lekker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Ceetje.. het volgende:
LOS![]()
goeienavond allemaal
![]()
fruit uit de Betuwe![]()
ik maak het wel eens, maar ik vind het zelf gewoon niet lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:05 schreef Frag_adder het volgende:
ik ben dol op risottoal maak ik het wel op een luie manier. Ook als je niet lepeltje voor lepeltje doet kan het prima gaan hoor
rijstpurreequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik maak het wel eens, maar ik vind het zelf gewoon niet lekkersorry, dan nog liever puree
wie weet vind ik sperziebonen dan ineens wel lekker. Ben namelijk gek op gefrituurd etenquote:
quote:
ik ook, vooral de gefrituurde produkten van de boemerangquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wie weet vind ik sperziebonen dan ineens wel lekker. Ben namelijk gek op gefrituurd eten
hoe origineelquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
als ik moet kiezen tussen risotto en aardappelpuree (vind beide niet lekker) dan geef ik de voorkeur aan een aardappelpureeTJE
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hoe origineel![]()
ik snapte wel wat je bedoelde hoor
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, vooral de gefrituurde produkten van de boemerang
Die maakt zich niet druk neequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
Lars zegt: doe rustig aan. Hij doet het zelf heel rustig aan volgens mij
Lopen er in Gelderland echt niet 8 betere koks dan dit?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
ff hoor...maar dit is toch een collectief stelletje falers ?!?!
Ze krijgen het toch rauw. snap het probleem niet helemaal. Ik zou ook blancheren om het eerder gaar te krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
ze hebben er toch niet bijgezegd dat het "vanaf rauw" moestkomen ze nu mee
wok of andere grote pan...vullen met plantaardige olie...et voila, een frituurquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:13 schreef Frag_adder het volgende:
gefrituurde boontjes wil ik toch wel eens proberen, heb alleen geen frituur
klopt, ik vind het raar dat ze re een opmerking over maken, gewoon laten doen wat ze willen en dan kijken hoe het smaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze krijgen het toch rauw. snap het probleem niet helemaal. Ik zou ook blancheren om het eerder gaar te krijgen
jawel, ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:13 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Lopen er in Gelderland echt niet 8 betere koks dan dit?
Ze kunnen nog geen water koken
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef Frag_adder het volgende:
geef je op voor volgend jaar Ceetje!
Spreek je uit als pralinéquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:19 schreef Frag_adder het volgende:
het is toch praline, niet pralineee![]()
waarom kijk ik deze reclames ook
ik woon te dicht bij belgie hoor ik alquote:
Het is weer tijd voor kritiekquote:
weet even niet meer hoe ze die noemen in de Indonesische keuken.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:25 schreef tweesterrentent het volgende:
Ik wil het recept van het kaaskoekje
Benodigdheden: kaas en een siliconen matjequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:25 schreef tweesterrentent het volgende:
Ik wil het recept van het kaaskoekje
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Drassss het volgende:
Hadden beter dat hoofd van Gea in de pan gooien, nondeknetter wat lijkt ze op een gehaktbal.
Voor de Negertquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:31 schreef arise het volgende:
Kraan is blij dat hij nog zijn tandjes heeft ...![]()
![]()
Krik krik krik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:31 schreef Burner82 het volgende:
Kraan aan het flirten met onze Bob de neger?
Na Mark vorige week is de kast open gezwaaidquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:31 schreef Burner82 het volgende:
Kraan aan het flirten met onze Bob de neger?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
Marissa lijkt op Nicolette Kluijver, maar dan met bruin haar en molliger. Eigenlijk lijkt ze er helemaal niet op. Laat maar.
Marissa lijkt op Nicolette Kluijver, maar dan met bruin haar en molliger. Eigenlijk lijkt ze er helemaal niet op. Laat maar.
Marissa lijkt op een verlopen gehaktbal....quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
Bob de Neger, kan hij koken, Bob de Neger, nou en of!
A joy foreverquote:
wat vind je dirty? is ook voor iedereen iets andersquote:
had je anders verwacht?quote:
haha....was alleen niet zo snel, en wilde ook niet spuit 11 spelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
had je anders verwacht?alsof jij het niet dacht
Je bent op snelheid gekloptquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:38 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
haha....was alleen niet zo snel, en wilde ook niet spuit 11 spelen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Je bent op snelheid geklopt
tja, soms is uithoudingsvermogen beterquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Je bent op snelheid geklopt
Maar van Bob sliktie allesquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef arise het volgende:
Kraan slikte dat van Guus niet door ...
dat vraag ik u ook afquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik begin me serieus af te vragen hoe dat in de voorrondes is gegaan, als dit het beste is wat ze hebben overgehouden
wie zegt dat dit de beste zijn? het moet ook leuke tv zijn. Ze hebben sowieso 4 profs en 4 hobbiekoks steedsquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik begin me serieus af te vragen hoe dat in de voorrondes is gegaan, als dit het beste is wat ze hebben overgehouden
Misschien zijn er niet genoeg kandidaten meer. Ik zou me ook niet vrijwillig af laten zieken op tvquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik denk serieus dat die niet eens geweest zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
dat begin ik ook serieus te denken. Volgens mij hebben ze gewoon de eerste 12 aanmeldingen per provincie genomenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat die niet eens geweest zijn...
8x Mark, dat had ik niet getrokken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het jammer dat over het algemeen de chefs leuker en interessanter zijn dan de kandidaten
Het hoeven ook niet meteen 8 keer flamboyante nichten te zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
8x Mark, dat had ik niet getrokken.
Vindt jij de chefs echt leuker??? Ik niet zo hoor, vind het maar een stelletje chagrijnige muggeziftersquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het jammer dat over het algemeen de chefs leuker en interessanter zijn dan de kandidaten
Dat vind ik ook... Maar de kandidaten vind ik meestal nog erger/saaierquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vindt jij de chefs echt leuker??? Ik niet zo hoor, vind het maar een stelletje chagrijnige muggezifters
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
8x Mark, dat had ik niet getrokken.
Niet haten op de twee eindbazenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vindt jij de chefs echt leuker??? Ik niet zo hoor, vind het maar een stelletje chagrijnige muggezifters
zo af en toe zit er wel één bij die het wel gunquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook... Maar de kandidaten vind ik meestal nog erger/saaier
Bravo!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:48 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Thanks! Was de mijne vergeten en stond koud te worden
Meer af dan toequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zo af en toe zit er wel één bij die het wel gun
echt wel. Ik luister naar mijn man. Ze moeten als varken met een appel in d'r smoel aan het spit. Zeker die Juliusquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt wel. Ik luister naar mijn man. Ze moeten als varken met een appel in d'r smoel aan het spit. Zeker die Julius
Hee.....geen beledigingen aan het adres van Juul hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt wel. Ik luister naar mijn man. Ze moeten als varken met een appel in d'r smoel aan het spit. Zeker die Julius
Kijk hem dan eens goed en en gebruik je fantasiequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hee.....geen beledigingen aan het adres van Juul hoor
Ze hebben geen gerechten met saus moeten maken, daarom is Juul sjaggerijnigquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hee.....geen beledigingen aan het adres van Juul hoor
Juul is echt een eindbaas, kan hem niet missen hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kijk hem dan eens goed en en gebruik je fantasie![]()
Juul hoort met een cocktail op een Hawaiiaans strand te eindbazenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Juul is echt een eindbaas, kan hem niet missen hoor
Sabayon is sausquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ze hebben geen gerechten met saus moeten maken, daarom is Juul sjaggerijnig
Meestal niet nu helaasquote:
ik bedoel warme hartige saus, daar kikt Juul op, niet op zoete sabayonquote:
zal in dit topic maar niet ingaan op warme sausquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik bedoel warme saus, daar kikt Juul op, niet op sabayon
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
zal in dit topic maar niet ingaan op warme saus![]()
Lekker tochquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
zal in dit topic maar niet ingaan op warme saus![]()
Kastdeur staat open he ...quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:54 schreef tweesterrentent het volgende:
Kraan heeft een mooie polsbeweging
Mooi.. En Julius als briesende stier erachter (hoop ikquote:
eigen schuld, dikke bult, had ie maar beter moeten selecteren vantevorenquote:
Karel V gok ik, hoewel dat natuurlijk wel midden in het centrum is, is misschien logistiek ook minder makkelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Naar welke sterrenzaak denk je dat ze gaan?
Ik woon in Utrecht, maar nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vockingworst, let maar op. Kansloos produkt.
Culinair podium lijkt me ook wel een goede tent. Dat programma van die chefkok op link van een paar jaar geleden vond ik wel erg leuk. Of de Safraan in amersfoort is misschien ook wel wat. Maar dat is ook 1 ster en geen 2.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:03 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik hoop dat ze naar het culinair podium gaan, maar denk dat het wel karel V wordt of de Nonnerie in Maarssen,
Deze worst mag alleen maar in Utrecht verkocht worden, want daar komt het vandaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht, maar nog nooit van gehoordMaar goed, ik woon hier nog maar een paar jaar
Dat was mij onderhand wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze worst mag alleen maar in Utrecht verkocht worden, want daar komt het vandaan.
[ afbeelding ]
Maar dat is dus ook de reden dat het in de rest van Nederland niet verkocht mag worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was mij onderhand wel duidelijk hoor
Beetje vreemde regel..quote:Op woensdag 21 september 2011 13:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat is dus ook de reden dat het in de rest van Nederland niet verkocht mag worden.
Inderdaad ja, overigens zegt de officiële site het volgende:quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Beetje vreemde regel..
Kijk, dat het alleen in Utrecht gemaakt kan worden kan ik me nog voorstellen, echte Parmazaanse kaas komt ook uit Parma maar is wel overal te koop.
Dus dat zal wel meevallen denk ik zoquote:Zo zijn de worsten verkrijgbaar in de provincie Utrecht, Gelderland en Flevoland
Het kan nog gekker, de échte Ankevener kruidenboter wordt in De Meern gemaakt (net als de AH kruidenboter, die wordt alleen met poedertjes gemaakt en is duurder dan de Ankevener terwijl die met verse ingrediënten wordt gemaakt)quote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Inderdaad ja, overigens zegt de officiële site het volgende:
[..]
Dus dat zal wel meevallen denk ik zo
Gelderland FTWquote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef Frag_adder het volgende:
vandaag verwacht ik weer topscores!
dat hadden ze verloren van overijsselquote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef SiGNe het volgende:
Gelderland had volgens mij beter mee kunnen doen met Flopchef
Hadden ze afgelopen week moeten doenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
halllooo...weer iets met komkommers vandaag ?
Niet haten op Jaapquote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
die lilliputter met die baard heeft ze volgens mij niet allemaal op een rijtje
jankmuil Marissa, tuurlijk welquote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef Frag_adder het volgende:
zou er vandaag weer gejankt worden?
er heeft wel eens een punt tussen gezeten, dan gaat het naar de 2 hoogstequote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef SiGNe het volgende:
Overigens.. weer 2 die gister bovenaan stonden, is tot nu toe elke week zo, lijkt me toch dat de chefs er rekening mee houden bij het uitdelen van de punten.
ik haat niet op Jaap hoor, maar volgens mij heeft ie ze niet allemaal op een rijtje gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |