SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dit dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:27 schreef Drassss het volgende:
Niet haten op één van de über topchefs
Pardon pardon!?quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo, alvast een nieuw deeltje voor vanavond
jammer genoeg kan ik het vanavond niet zien
Sorry chefquote:
Sorry maar ik vond hem echt de meest irritante 'topchef' allertijden. Hoop dat 'ie vrijdag niet langskomtquote:
Dan zou er niemand kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:29 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle verlangt terug naar een kook programma waarbij het om het koken gaat.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Drassss het volgende:
Ik kijk puur voor de trollende chef, falende kandidaten en subtiele sponsor momentjes
Had zelfs het idee dat je bij "ready steady cook" nog meer een kook programma aan het kijken was.quote:
Dat doet volgens mij 90 % van de kijkers. De productplacement is ook lekker niet subtiel..quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:31 schreef Drassss het volgende:
Ik kijk puur voor de trollende chef, falende kandidaten en subtiele sponsor momentjes
Niet haten? Weet je wat mijn man elke avond zegt. Die vent moeten ze als varken, met een appel in zijn mond, aan het spit hangen. Is er een goede voor....quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:27 schreef Drassss het volgende:
Niet haten op één van de über topchefs
lekker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Ceetje.. het volgende:
LOS![]()
goeienavond allemaal
![]()
fruit uit de Betuwe![]()
ik maak het wel eens, maar ik vind het zelf gewoon niet lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:05 schreef Frag_adder het volgende:
ik ben dol op risottoal maak ik het wel op een luie manier. Ook als je niet lepeltje voor lepeltje doet kan het prima gaan hoor
rijstpurreequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik maak het wel eens, maar ik vind het zelf gewoon niet lekkersorry, dan nog liever puree
wie weet vind ik sperziebonen dan ineens wel lekker. Ben namelijk gek op gefrituurd etenquote:
quote:
ik ook, vooral de gefrituurde produkten van de boemerangquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wie weet vind ik sperziebonen dan ineens wel lekker. Ben namelijk gek op gefrituurd eten
hoe origineelquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
als ik moet kiezen tussen risotto en aardappelpuree (vind beide niet lekker) dan geef ik de voorkeur aan een aardappelpureeTJE
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hoe origineel![]()
ik snapte wel wat je bedoelde hoor
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, vooral de gefrituurde produkten van de boemerang
Die maakt zich niet druk neequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
Lars zegt: doe rustig aan. Hij doet het zelf heel rustig aan volgens mij
Lopen er in Gelderland echt niet 8 betere koks dan dit?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
ff hoor...maar dit is toch een collectief stelletje falers ?!?!
Ze krijgen het toch rauw. snap het probleem niet helemaal. Ik zou ook blancheren om het eerder gaar te krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
ze hebben er toch niet bijgezegd dat het "vanaf rauw" moestkomen ze nu mee
wok of andere grote pan...vullen met plantaardige olie...et voila, een frituurquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:13 schreef Frag_adder het volgende:
gefrituurde boontjes wil ik toch wel eens proberen, heb alleen geen frituur
klopt, ik vind het raar dat ze re een opmerking over maken, gewoon laten doen wat ze willen en dan kijken hoe het smaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze krijgen het toch rauw. snap het probleem niet helemaal. Ik zou ook blancheren om het eerder gaar te krijgen
jawel, ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:13 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Lopen er in Gelderland echt niet 8 betere koks dan dit?
Ze kunnen nog geen water koken
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef Frag_adder het volgende:
geef je op voor volgend jaar Ceetje!
Spreek je uit als pralinéquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:19 schreef Frag_adder het volgende:
het is toch praline, niet pralineee![]()
waarom kijk ik deze reclames ook
ik woon te dicht bij belgie hoor ik alquote:
Het is weer tijd voor kritiekquote:
weet even niet meer hoe ze die noemen in de Indonesische keuken.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:25 schreef tweesterrentent het volgende:
Ik wil het recept van het kaaskoekje
Benodigdheden: kaas en een siliconen matjequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:25 schreef tweesterrentent het volgende:
Ik wil het recept van het kaaskoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |