quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Drassss het volgende:
Hadden beter dat hoofd van Gea in de pan gooien, nondeknetter wat lijkt ze op een gehaktbal.
Voor de Negertquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:31 schreef arise het volgende:
Kraan is blij dat hij nog zijn tandjes heeft ...![]()
![]()
Krik krik krik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:31 schreef Burner82 het volgende:
Kraan aan het flirten met onze Bob de neger?
Na Mark vorige week is de kast open gezwaaidquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:31 schreef Burner82 het volgende:
Kraan aan het flirten met onze Bob de neger?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
Marissa lijkt op Nicolette Kluijver, maar dan met bruin haar en molliger. Eigenlijk lijkt ze er helemaal niet op. Laat maar.
Marissa lijkt op Nicolette Kluijver, maar dan met bruin haar en molliger. Eigenlijk lijkt ze er helemaal niet op. Laat maar.
Marissa lijkt op een verlopen gehaktbal....quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
Bob de Neger, kan hij koken, Bob de Neger, nou en of!
A joy foreverquote:
wat vind je dirty? is ook voor iedereen iets andersquote:
had je anders verwacht?quote:
haha....was alleen niet zo snel, en wilde ook niet spuit 11 spelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
had je anders verwacht?alsof jij het niet dacht
Je bent op snelheid gekloptquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:38 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
haha....was alleen niet zo snel, en wilde ook niet spuit 11 spelen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Je bent op snelheid geklopt
tja, soms is uithoudingsvermogen beterquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Je bent op snelheid geklopt
Maar van Bob sliktie allesquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef arise het volgende:
Kraan slikte dat van Guus niet door ...
dat vraag ik u ook afquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik begin me serieus af te vragen hoe dat in de voorrondes is gegaan, als dit het beste is wat ze hebben overgehouden
wie zegt dat dit de beste zijn? het moet ook leuke tv zijn. Ze hebben sowieso 4 profs en 4 hobbiekoks steedsquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik begin me serieus af te vragen hoe dat in de voorrondes is gegaan, als dit het beste is wat ze hebben overgehouden
Misschien zijn er niet genoeg kandidaten meer. Ik zou me ook niet vrijwillig af laten zieken op tvquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik denk serieus dat die niet eens geweest zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
dat begin ik ook serieus te denken. Volgens mij hebben ze gewoon de eerste 12 aanmeldingen per provincie genomenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat die niet eens geweest zijn...
8x Mark, dat had ik niet getrokken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het jammer dat over het algemeen de chefs leuker en interessanter zijn dan de kandidaten
Het hoeven ook niet meteen 8 keer flamboyante nichten te zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
8x Mark, dat had ik niet getrokken.
Vindt jij de chefs echt leuker??? Ik niet zo hoor, vind het maar een stelletje chagrijnige muggeziftersquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het jammer dat over het algemeen de chefs leuker en interessanter zijn dan de kandidaten
Dat vind ik ook... Maar de kandidaten vind ik meestal nog erger/saaierquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vindt jij de chefs echt leuker??? Ik niet zo hoor, vind het maar een stelletje chagrijnige muggezifters
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
8x Mark, dat had ik niet getrokken.
Niet haten op de twee eindbazenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vindt jij de chefs echt leuker??? Ik niet zo hoor, vind het maar een stelletje chagrijnige muggezifters
zo af en toe zit er wel één bij die het wel gunquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook... Maar de kandidaten vind ik meestal nog erger/saaier
Bravo!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:48 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Thanks! Was de mijne vergeten en stond koud te worden
Meer af dan toequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zo af en toe zit er wel één bij die het wel gun
echt wel. Ik luister naar mijn man. Ze moeten als varken met een appel in d'r smoel aan het spit. Zeker die Juliusquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt wel. Ik luister naar mijn man. Ze moeten als varken met een appel in d'r smoel aan het spit. Zeker die Julius
Hee.....geen beledigingen aan het adres van Juul hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt wel. Ik luister naar mijn man. Ze moeten als varken met een appel in d'r smoel aan het spit. Zeker die Julius
Kijk hem dan eens goed en en gebruik je fantasiequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hee.....geen beledigingen aan het adres van Juul hoor
Ze hebben geen gerechten met saus moeten maken, daarom is Juul sjaggerijnigquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:50 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hee.....geen beledigingen aan het adres van Juul hoor
Juul is echt een eindbaas, kan hem niet missen hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kijk hem dan eens goed en en gebruik je fantasie![]()
Juul hoort met een cocktail op een Hawaiiaans strand te eindbazenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Juul is echt een eindbaas, kan hem niet missen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |