Deze worst mag alleen maar in Utrecht verkocht worden, want daar komt het vandaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht, maar nog nooit van gehoordMaar goed, ik woon hier nog maar een paar jaar
Dat was mij onderhand wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 13:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze worst mag alleen maar in Utrecht verkocht worden, want daar komt het vandaan.
[ afbeelding ]
Maar dat is dus ook de reden dat het in de rest van Nederland niet verkocht mag worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was mij onderhand wel duidelijk hoor
Beetje vreemde regel..quote:Op woensdag 21 september 2011 13:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat is dus ook de reden dat het in de rest van Nederland niet verkocht mag worden.
Inderdaad ja, overigens zegt de officiële site het volgende:quote:Op woensdag 21 september 2011 14:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Beetje vreemde regel..
Kijk, dat het alleen in Utrecht gemaakt kan worden kan ik me nog voorstellen, echte Parmazaanse kaas komt ook uit Parma maar is wel overal te koop.
Dus dat zal wel meevallen denk ik zoquote:Zo zijn de worsten verkrijgbaar in de provincie Utrecht, Gelderland en Flevoland
Het kan nog gekker, de échte Ankevener kruidenboter wordt in De Meern gemaakt (net als de AH kruidenboter, die wordt alleen met poedertjes gemaakt en is duurder dan de Ankevener terwijl die met verse ingrediënten wordt gemaakt)quote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Inderdaad ja, overigens zegt de officiële site het volgende:
[..]
Dus dat zal wel meevallen denk ik zo
Gelderland FTWquote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef Frag_adder het volgende:
vandaag verwacht ik weer topscores!
dat hadden ze verloren van overijsselquote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef SiGNe het volgende:
Gelderland had volgens mij beter mee kunnen doen met Flopchef
Hadden ze afgelopen week moeten doenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
halllooo...weer iets met komkommers vandaag ?
Niet haten op Jaapquote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
die lilliputter met die baard heeft ze volgens mij niet allemaal op een rijtje
jankmuil Marissa, tuurlijk welquote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef Frag_adder het volgende:
zou er vandaag weer gejankt worden?
er heeft wel eens een punt tussen gezeten, dan gaat het naar de 2 hoogstequote:Op woensdag 21 september 2011 19:05 schreef SiGNe het volgende:
Overigens.. weer 2 die gister bovenaan stonden, is tot nu toe elke week zo, lijkt me toch dat de chefs er rekening mee houden bij het uitdelen van de punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |