van harte gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 september 2011 16:28 schreef Muck het volgende:
Koffie en een chocolademuffin om te vieren dat ik een nieuwe baan heb
zelf gemaakt??quote:
Thanksquote:Op donderdag 22 september 2011 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerdik heb ook zo'n muffin maar niets te vieren
[..]
zelf gemaakt??
Aww! Dat heb ik zelf ook wel eens gepresteerd, toen kwam mijn vader een sleutel brengen aangezien ik ook geen portemonnee bij me had (ik sloot mijzelf overigens buiten 5 minuten voor mijn date kwam, heel handig). Sleutel weer binnen en lekker ontbijtje verorberd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb net mijn goede humeur ingesliktHeb mezelf buitengesloten en kan nu richting voorburg de reserve sleutels halen
Als het goed is krijg ik daar mijn mijn goede humeur weer terug want mijn moeder zei dat ze voor een lekker ontbijtje zou zorgen
mag ik zondag bij je komen eten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:33 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, het is dan wel niet voor vandaag, maar ik heb wel vandaag de boodschappen vast gedaan; zondag maak ik pulled pork, met tortilla's, crème fraiche, ijsbergsla en salsa van geroosterde ui, tomaat en knoflook. Als toetje hebben we zelfgemaakte mini flans.
nou moequote:Op vrijdag 23 september 2011 15:51 schreef MaximusTG het volgende:
Nou.. Helaas heb ik al ander bezoek gepland staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |