quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Niemand die het einde ontroerend vond? Toen Barney weer in het huis van Ted was?![]()
Ergerlijk hoe nep kinderachtig Barney acteert. (Aan tafel bij die pa thuis.)
Ga ik zo over oordelen.quote:
Nee lijkt me niet inderdaad, want de moeder is die huisgenoot van die student waar hij even mee date. En Victoria was toen weg denk ik en is sowieso geen student maar werkt bij een banketbakker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prima begin. Ben benieuwd naar hoe het met Nora en Barney loopt.
En leuk dat Victoria terug is. Al kan zij de moeder niet zijn toch?
LOL. Ja, dat was een goede mogelijkheid natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:03 schreef -Mo- het volgende:
Nu weten we iig zeker dat Barney niet met Lily trouwt...
Hehe ja inderdaad, Sammy is helemaal een baas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:10 schreef Flanx het volgende:
Punchy! Is ook echt al zo´n baas in Blue Mountain State.
Leuke afleveringen!
Robin, ik denk het echtquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:18 schreef BasvB het volgende:
Ooohh Victoria is terug.
Ik vraag me wel af hoe het gaat eindigen met Barney. Robin of Nora?
Dat is natuurlijk alleen zodat wij die optie nog niet kunnen uitsluitenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Robin, ik denk het echt
Ook wel een aantal redenen voor:
Geen enkele zichzelf respecterende vrouw zou nu een nieuwe relatie aangaan met Barney na wat hij allemaal verteld heeft, enkel een vrouw die hem al heel lang kent -> Robin.
Het feit dat Robin nog niet is voorgekomen bij Barney's wedding en Nora geen reden zou hebben om Ted langs te vragen?
En tot slot:
The exploding meatballsub: Barney ligt op zijn "sterfbed" zonder vrouw terwijl hij nu gaat trouwen, Robin heeft dan ook nog niemand, dus zijn ze samen (hoewel deze aflevering met een flinke korrel zou moet worden genomen denk ik).
Dit is precies wat ze je willen laten denken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Robin, ik denk het echt
Ook wel een aantal redenen voor:
Geen enkele zichzelf respecterende vrouw zou nu een nieuwe relatie aangaan met Barney na wat hij allemaal verteld heeft, enkel een vrouw die hem al heel lang kent -> Robin.
Het feit dat Robin nog niet is voorgekomen bij Barney's wedding en Nora geen reden zou hebben om Ted langs te vragen?
En tot slot:
The exploding meatballsub: Barney ligt op zijn "sterfbed" zonder vrouw terwijl hij nu gaat trouwen, Robin heeft dan ook nog niemand, dus zijn ze samen (hoewel deze aflevering met een flinke korrel zou moet worden genomen denk ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook, wel jammer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik hoop Nora, vind Robin de laatste jaren ontzettend lelijk geworden.
Ontzettend lelijk? Kom nou.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit is precies wat ze je willen laten denken.
Ik hoop Nora, vind Robin de laatste jaren ontzettend lelijk geworden.
Met een lichte overdrijving om het punt aan te sterkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ontzettend lelijk? Kom nou.
Volgens mij was het dubieus.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Met een lichte overdrijving om het punt aan te sterken![]()
Laat ik het anders zeggen: ze is er de afgelopen seizoenen niet op vooruit gegaan.
Nu we toch op dat onderwerp zijn, ik schrok ook wel van Victoria op het einde (en dan bedoel ik niet van het feit dat ze er wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Met een lichte overdrijving om het punt aan te sterken![]()
Laat ik het anders zeggen: ze is er de afgelopen seizoenen niet op vooruit gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk de finale maar eens terugquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was het dubieus.
Nou inderdaad, ik herkende haar eerst helemaal niet als zijnde Victoria.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nu we toch op dat onderwerp zijn, ik schrok ook wel van Victoria op het einde (en dan bedoel ik niet van het feit dat ze er was) . Daar zijn de jaren ook niet gunstig voor geweest lijkt het.
Volgens mij is ze 40 kilo aangekomenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik herkende haar eerst helemaal niet als zijnde Victoria.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze 40 kilo aangekomen
Ik herkende haar alleen omdat ik het al wistquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik herkende haar eerst helemaal niet als zijnde Victoria.
Oh, nouja, dat vond ik welquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik, en die opmerking van Tedd was niet doorslaggevend.
Vorig seizoen zei Ted dat hij best man was op een bruiloft, en ze wekken de indruk dat Barney gaat trouwen, de moeder is de bruid. Dus als Barney gaat trouwen en Victoria zou de moeder zijn, zou Victoria de bruid zijn. Maar ik zie Barney en Victoria niet samen.quote:
He? Hoezo is de moeder de bruid?? Er is volgens mij alleen gezegd dat ze op de bruiloft was toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Vorig seizoen zei Ted dat hij best man was op een bruiloft, en ze wekken de indruk dat Barney gaat trouwen, de moeder is de bruid. Dus als Barney gaat trouwen en Victoria zou de moeder zijn, zou Victoria de bruid zijn. Maar ik zie Barney en Victoria niet samen.
HIMYM houd ervan om mensen op het verkeerde spoor te zetten, er is helemaal niet gezegd dat Barney gaat trouwen, Ted is best man, en je ziet daarna Barney, ze wekken de indruk. Barney praat in de laatste aflevering over zijn stropdas en bedoeld daar blijkbaar mee zijn aanstaande vrouw. Maar wie zegt dat die dat Barney gaat trouwen, kan ook zijn dat Barney zijn vriendin (wie dat rond die tijd ook is) ten huwelijk heeft gevraagd en op de bruiloft van iemand anders (de moeder) twijfels heeft of hij zelf wel moet gaan trouwen (in de toekomst)
Nja, ik speculeer er weer op los, maar zou me niet verbazen, zou het raar vinden als de moeder de toekomstige bruid van Barney bleek te zijn, en Barney na afloop steeds kon roepen "i did your mom" tegen die kids
Dus ik denk niet dat Barney gaat trouwen, of ik sla helemaal de plank mis, ze willen de indruk wekken. Ted is de best man die bruiloft, maar er word niet gezegd of hij de best man van de bruid of bruidegom is![]()
Over de pastry zei Ted dat hij altijd in het lot geloofde dat hij een pastry binnen zou lopen en daar zijn toekomstige vrouw zou ontmoeten. En ik moest meteen aan Victoria denken, maar ja wil misschien te graag dat zij de moeder is
[ afbeelding ]
![]()
Maaaaar ik kan nog geen goede download vinden van ep2 van gisteren, iemand een linkje??
Hmm net even snel teruggekeken, ik heb het toen verkeerd verstaan, ted zeg in S06E01 "The day i met your mother was the day of a wedding" ik verstond altijd "The day i met your mother was the day of her wedding"quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
He? Hoezo is de moeder de bruid?? Er is volgens mij alleen gezegd dat ze op de bruiloft was toch?
Haha ok dan. Zou ook wel bizar zijn, als de moeder de vrouw van Barney zou zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hmm net even snel teruggekeken, ik heb het toen verkeerd verstaan, ted zeg in S06E01 "The day i met your mother was the day of a wedding" ik verstond altijd "The day i met your mother was the day of her wedding"
Een hele weekquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Net EP2 gezien, kan niet wachten tot de volgende EP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef xSoDx het volgende:
Het is zeer zeker waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens, voor de duidelijkheid, we mogen hier toch gewoon praten over alles wat is gebeurd in de laatste VS uitzending? Dus niet dat mensen hier straks komen en dan opeens gaan roepen SPOILER DIT SPOILER DAT of dat we alles in spoilers moeten zetten?![]()
Uitgezonden is gewoon de grens. Anders komt er morgen iemand die niet heeft gekeken en kunnen we daarop gaan wachtenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
ik had het vriendelijke verzoek een dag te wachten met spoileren zodat iedereen veilig de afleveringen kon zien, maar dat doen we dus blijkbaar niet
Misschien beter niet in dit topic kijken, je kan weten dat meteen na het uitzenden hier al de eerste berichten te zien zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
ik had het vriendelijke verzoek een dag te wachten met spoileren zodat iedereen veilig de afleveringen kon zien, maar dat doen we dus blijkbaar niet
Gewoon even niet in dit topic kijken, je kunt verwachten dat mensen het over de aflevering hebben als het eenmaal is uitgezonden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
Dat ja. Doe ik ook altijd als ik achterloop in een serie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Misschien beter niet in dit topic kijken, je kan weten dat meteen na het uitzenden hier al de eerste berichten te zien zijnKunnen niet 2 a 3 dagen niet over de laatste aflevering hebben omdat enkelen het nog niet gezien hebben
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef xSoDx het volgende:
Nog steeds een mooie meid hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Eensquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:23 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat ja. Doe ik ook altijd als ik achterloop in een serie.
En wat loopt iedereen te zeiken over Victoria's gewicht. Ja ze is wat aangekomen maar het is nog steeds een hele mooie meid (en het gewicht is ook nog eens in character, probeer jij maar eens slank te blijven als je altijd tussen de taarten en cupcakes zit :p).
idd, lijkt alsof alleen d'r armen wat dikker zijn gewordenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog steeds een mooie meid hoor
Dat meen ik me ook te herinnerenquote:Op woensdag 21 september 2011 02:55 schreef Operc het volgende:
Victoria is tof
En wat betreft Barney die met Robin trouwt: Ze hebben toch al lang gezegd dat Robin gaat settlen met die nieuwslezer? (Niet Sandy Rivers, die andere)
Ik ook niet, helemaal niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond Victoria nooit zo leuk jammer genoeg.
+1quote:Op woensdag 21 september 2011 07:39 schreef Lod het volgende:
Ik vind dat Victoria met mij moet trouwen
Die was goed inderdaad! Mooie meid ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:46 schreef Grunge. het volgende:Rachel Bilson was tof. Helaasch. Doe maar een nieuwe
. (Ik vind Ted's meisjes eigenlijk nooit zo leuk.)
nee idd, alleen dr voorgevel lijkt iets groterquote:Op woensdag 21 september 2011 00:19 schreef Tegan het volgende:
En ze ziet er helemaal niet dik uit.
Waarschijnlijk is dit idd het een-na-laatste seizoen (S8 is sowieso al besteld), maar dat is niet zeker, dus ze zullen daar in de serie nog niet al te veel mededelingen over willen doen. Bovendien, voor die kinderen is nog twee seizoenen luisteren naar pa´s geklets best wel lang denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Trouwens ik schrok wel in het begin toen Ted zei: "we're totally, almost, not really all that close to the end." Ik dacht dat dit het (ener)laatste seizoen zou worden?
Hebben ze niet al die voorstukjes al opgenomen om te voorkomen dat die kinderen er te oud uit gaan zien?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:25 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit idd het een-na-laatste seizoen (S8 is sowieso al besteld), maar dat is niet zeker, dus ze zullen daar in de serie nog niet al te veel mededelingen over willen doen. Bovendien, voor die kinderen is nog twee seizoenen luisteren naar pa´s geklets best wel lang denk ik.
Jawel, want die chick speelt inmiddels in Nikita en ziet er al wat meer volwassen uitquote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hebben ze niet al die voorstukjes al opgenomen om te voorkomen dat die kinderen er te oud uit gaan zien?
Dat vind ik dan ook echtquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
idd, lijkt alsof alleen d'r armen wat dikker zijn geworden
Ze meoten haar als date voor Ted doen! Is ze haar eigen moeder!!!! lol!!11einze!2@@!!!111quote:Op woensdag 21 september 2011 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, want die chick speelt inmiddels in Nikita en ziet er al wat meer volwassen uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ze meoten haar als date voor Ted doen! Is ze haar eigen moeder!!!! lol!!11einze!2@@!!!111
Het beeld van de kids wel, maar de voice-overs niet, dunkt me.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hebben ze niet al die voorstukjes al opgenomen om te voorkomen dat die kinderen er te oud uit gaan zien?
Ze zitten al 7 seizoenen lang op dezelfde manier, en zijn in de tussentijd geen spat veranderd.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:32 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
De makers Carter Bays en Craig Thomas hebben gezegd dat ze twee jaar geleden het stukje van de kids voor in de series finale hebben opgenomen. De rest allemaal nog niet. Maar omdat de kids nu te oud zijn enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 17:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze zitten al 7 seizoenen lang op dezelfde manier, en zijn in de tussentijd geen spat veranderd.
Ze kan best nog eens de moeder zijn hoor, als nieuw karakter. Lijkt de dochter tenminste op haarquote:Op woensdag 21 september 2011 16:53 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ze meoten haar als date voor Ted doen! Is ze haar eigen moeder!!!! lol!!11einze!2@@!!!111
In de eerste aflevering kwamen ze een aantal keer voor. Morgen maar even een screenshot van makenquote:
Precies. Ik weet alleen niet precies welk seizoen/aflevering dat was.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat meen ik me ook te herinnerenErgens werd er 'Uncle Don' gezegd!
Dus het is heel goed mogelijk dat Robin met Barney gaat trouwenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Even aan het googlen geweest, de meningen zijn verschillend blijkbaar hebben enkelen de series met Don terug gekeken en daarin word niet gezegd "Uncle don" in een gedeelte zegt Future Ted tegen zijn kinderen "Aunt Lily", "Uncle Marshall", "Aunt Robin", and "Uncle Barney".En verteld de kinderen dan dat "that was how Robin met Don" maar uncle Don is niet gezegd blijkbaar
Om nog even hierop te reageren; mee eens, had tot zonet nog niet gezien, en dus bewust niet in dit topic gekeken. Na uitzending VS mag er over gepraat worden is de 'regel' dacht ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Gewoon even niet in dit topic kijken, je kunt verwachten dat mensen het over de aflevering hebben als het eenmaal is uitgezonden.
Ik denk de meeste niet. Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef Aestivate het volgende:
Leuke afleveringen wel weer.Kan me Victoria niet meer zo goed herinneren.
Ik wel wat Victoriaquote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Om nog even hierop te reageren; mee eens, had tot zonet nog niet gezien, en dus bewust niet in dit topic gekeken. Na uitzending VS mag er over gepraat worden is de 'regel' dacht ik.
Leuke afleveringen wel weer.Kan me Victoria niet meer zo goed herinneren.
Ja ze maken hem menselijker, wat een tragedie.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:31 schreef Jivis het volgende:
Waarom ze Barney's personage totaal verneuken met een romantische verhaallijn is me echt een raadsel.
Sowieso.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind dat Barney met Robin moet trouwen.
Barney is veel leuker als notoire versierderquote:
Vind ik ook hoor, maar die kant willen de schrijvers niet meer op, dat is wel duidelijk. Al die theorieen hier over wie de moeder is is ook onzinnig. Het is echt niet alsof de schrijvers vorig seizoen al wisten wie de moeder zou worden. Het is heus geen Inception of Shutter Island met een goed geschreven einde hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barney is veel leuker als notoire versierder
Ze weten het nu wel, zeggen ze iigquote:Op donderdag 22 september 2011 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar die kant willen de schrijvers niet meer op, dat is wel duidelijk. Al die theorieen hier over wie de moeder is is ook onzinnig. Het is echt niet alsof de schrijvers vorig seizoen al wisten wie de moeder zou worden. Het is heus geen Inception of Shutter Island met een goed geschreven einde hoor
Wel voor een sitcom, ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ze maken hem menselijker, wat een tragedie.
Ik vind dat de personages in een sitcom ook wel een beetje geloofwaardig mogen zijn. Bovendien zou het anders misschien te eentonig worden wat betreft Barny.quote:
nou neem aan dat ze de verhaallijnen wel kloppend maken, dus dat ze idd in het juiste jaar roommate was van Cindy, ze idd een gele paraplu had etc etcquote:Op donderdag 22 september 2011 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar die kant willen de schrijvers niet meer op, dat is wel duidelijk. Al die theorieen hier over wie de moeder is is ook onzinnig. Het is echt niet alsof de schrijvers vorig seizoen al wisten wie de moeder zou worden. Het is heus geen Inception of Shutter Island met een goed geschreven einde hoor
Dat mogen we inderdaad wel verwachten ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:23 schreef franklop het volgende:
[..]
nou neem aan dat ze de verhaallijnen wel kloppend maken, dus dat ze idd in het juiste jaar roommate was van Cindy, ze idd een gele paraplu had etc etc
Allerlaatste scene: Moeder gezien vanaf achter op rug. Cut naar Ted die naar haar kijkt. Cut naar haar die zich omdraait. Cut naar Ted die naar haar lacht. Cut naar moeder die lief terug glimlacht. Fade Out. The Endquote:Op donderdag 22 september 2011 11:19 schreef Tegan het volgende:
Ik denk zo dat we de moeder pas in de series finale gaan zien.
Dat zou lame zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 12:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Allerlaatste scene: Moeder gezien vanaf achter op rug. Cut naar Ted die naar haar kijkt. Cut naar haar die zich omdraait. Cut naar Ted die naar haar lacht. Cut naar moeder die lief terug glimlacht. Fade Out. The End
Zoiets zie ik wel gebeuren eigenlijk. Het gaat erom hoe Ted de moeder heeft ontmoet (uiteindelijk) en ik denk niet dat er veel tijd zal worden gemaakt om de moeder te leren kennen.quote:
Yes please.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:10 schreef Seam het volgende:
Ik hoop trouwens dat er nu een knallende relatie tot ruzie met Victoria onstaat. Vind haar echt verschrikkelijk. Ze lijkt nu zelfs inderdaad nog wat chubbier geworden.
Dat zal een behoorlijke deceptie zijn. Ik wil toch weten wat er in de tussentijd met Ted is gebeurd.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:19 schreef Tegan het volgende:
Ik denk zo dat we de moeder pas in de series finale gaan zien.
De serie heet dan ook HIMYM, en niet HIMYM Fell In Love Got Married And Had Babies With Her.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zal een behoorlijke deceptie zijn. Ik wil toch weten wat er in de tussentijd met Ted is gebeurd.
Klinkt als een prima spin-offquote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
De serie heet dan ook HIMYM, en niet HIMYM Fell In Love Got Married And Had Babies With Her.
jij liked hem ook op facebook?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als een prima spin-off
Dit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef -Mo- het volgende:
Mij boeit het geen fuck wie de moeder is; ik kijk de serie om te gniffelen.
Diabetes en gaatjes in je tanden, heel sweetquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:42 schreef Mirel het volgende:
En haar werk is cupcakes maken! Hoe sweet is dat
Ze heeft zulke scherpe knieen, en die ellebogen, getverrr...quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:09 schreef larry_flynt het volgende:
Wat hebben jullie tegen Victoria zeg! Ik zou haar wel als vriendin willen hoor!
Ja, mooie knieën en ellebogen vind ik inderdaad ook heel belangrijk in een partner.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ze heeft zulke scherpe knieen, en die ellebogen, getverrr...
Ik vind haar gewoon wat te bol (zowel in het gezicht als figuur) en haar gedrag is simpelweg misselijkmakend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:44 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ze heeft zulke scherpe knieen, en die ellebogen, getverrr...
Dat laatste vooralquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon wat te bol (zowel in het gezicht als figuur) en haar gedrag is simpelweg misselijkmakend.
Ik krijg jeuk van die grijns van haar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:09 schreef larry_flynt het volgende:
Wat hebben jullie tegen Victoria zeg! Ik zou haar wel als vriendin willen hoor!
Ted wilde vreemdgaan met Robin, en toen kreeg je telkens van die irritante beelden van haar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:44 schreef Mirel het volgende:
Hoe was dat gedrag dan? Herinner ik me niet meer.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
Waar hebben we het over? Er wordt hier duidelijk getrolld en dan word er ook nog zo serieus op gereageerd
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:41 schreef Snuf. het volgende:
Victoria als vriendin? Waar kan ik tekenen?
Zo kan ik nog wel dagen doorgaan met namen opnoemenquote:Op zaterdag 24 september 2011 03:41 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou Victoria, Robin, Zoey en Nora raken.
Kusjes.
Ze is leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van die grijns van haar.
Haar naam niet willen zeggen want dat verpest alles.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:44 schreef Mirel het volgende:
Hoe was dat gedrag dan? Herinner ik me niet meer.
Telkens? Of alleen die keer dat ze écht wegging?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
En telkens toen er iets stond te gebeuren moest ze weg
Nee, laatste dans op de bruiloft ging ze weg, de dag dat ze seks zouden hebben ging ze weg en op het laatst verhuisd ze naar duitsland.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Telkens? Of alleen die keer dat ze écht wegging?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:16 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, mooie knieën en ellebogen vind ik inderdaad ook heel belangrijk in een partner.
Oh ja, is ook zo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, laatste dans op de bruiloft ging ze weg, de dag dat ze seks zouden hebben ging ze weg en op het laatst verhuisd ze naar duitsland.
Dat is 3 keer in een relatie van 2 maanden ofzo
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo.![]()
Ach, who cares? Ik zou haar nog wel keihard geven.
Ah, dát was het ja! Het is me weer helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Haar naam niet willen zeggen want dat verpest alles.
Een maand geen seks want dat is specialer.
"I wanna know you, like, know you soul"
Dat soort shit
Da's toch liefquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat soort shit
Vanaf 6:40![]()
Want vanaf 6:40 kreeg je pas in de gaten dat het filmpje in het duits was én in spiegelbeeld?quote:
Owja, dat was idd gruwelijk irritant. Maar maakt haar niet minder knap en neukbaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat soort shit
Vanaf 6:40![]()
Juist, hiermee ben ik het eens.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:51 schreef D3ft0n3 het volgende:
Victoria
Nora
Tot zover mijn aandeel in deze discussie
Dat kan al niet meer volgensmij, in een van de eerste afleveringen zegt Ted "And that's how I meet aunt Robin"quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:56 schreef honkeytonk het volgende:
Goede aflevering. En dat gesprek over Klaus![]()
![]()
Ik denk trouwens dat Robin de moeder is after all
Klopt idd ja..quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer volgensmij, in een van de eerste afleveringen zegt Ted "And that's how I meet aunt Robin"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Ik ben blij dat ze weer in beeld is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:44 schreef Kingside het volgende:
Victoria moet weer alles verpesten..
Klopt, en Robin was ook niet de huisgenote van dat ene meisje. En ze zat ook niet bij Ted in de klas toen hij les gaf. En de gele paraplu was ook niet van Robin.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer volgensmij, in een van de eerste afleveringen zegt Ted "And that's how I meet aunt Robin"
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Leuke aflevering! De serie zou eigenlijk gewoon over Barney moeten gaan natuurlijk..Als je serieus denkt dat zij dat is ben je echt een pannekoekSPOILER: link is NSFW :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Crutch op 27-09-2011 14:47:26 ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Leuke aflevering! De serie zou eigenlijk gewoon over Barney moeten gaan natuurlijk..Fake man.SPOILER: link is NSFW :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Crutch op 27-09-2011 14:47:40 ]Deathlift or Die.
Ditquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk niet dat Ted achter Robin aangaat. Denk eerder het tegenovergestelde. Dat hij juist meer afstand gaat nemen van haar., omdat ze idd een te grote aanwezigheid in z'n leven is. Volgens mij woont Robin ook nog steeds bij hem. Dat zal ook wel veranderen dan.
Dat is inderdaad wat Victoria bedoelt, niet dat er nog iets tussen hen speelt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk niet dat Ted achter Robin aangaat. Denk eerder het tegenovergestelde. Dat hij juist meer afstand gaat nemen van haar., omdat ze idd een te grote aanwezigheid in z'n leven is. Volgens mij woont Robin ook nog steeds bij hem. Dat zal ook wel veranderen dan.
En Robin woonde toen natuurlijk niet in dat huis bij een van zijn exen. De hele serie is het al duidelijk dat die niet man en vrouw worden,quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dit zit er inderdaad wel in ja, al heb ik liever dat Barney met Norah trouwt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit betekent toch juist alleen maar dat Barney en Robin gaan trouwen.
Zo hangen ze niet meer samen rond als exen en speelt Robin geen part meer in Ted's lovelife, omdat ze getrouwd is met Barney
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Erg leuke aflevering weer.
#burn #YourTieIsStillDum #DuckTieSlam #StinsonRocks #Refill
Deze scene is uiteindelijk dus niet in de aflevering gekomen:
Ze werd toch ook wel eens 'your aunt Robin' genoemd? Net als 'your uncle Barney'...quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weet niet hoe het in jouw familie gaat, maar bij mij woont mijn tante niet samen met mijn vaderquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:04 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ze werd toch ook wel eens 'your aunt Robin' genoemd? Net als 'your uncle Barney'...
Ted is de voice-over? Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Weet niet hoe het in jouw familie gaat, maar bij mij woont mijn tante niet samen met mijn vader
Maar serieus, Robin zal vast wel een vriend blijven. Want die gaan ze er niet uitschrijven nu nog opeens. Maar denk wel dat Ted meer afstand gaat nemen van haar. Zoals haar uit huis gooien.
Dat Robin inderdaad de tante is van die kinderen, dus dat ze niet opeens compleet uit het leven van Ted (en de serie) zal verdwijnen. Maar dat het best mogelijk is om vrienden met iemand te blijven, maar de afstand tot ze wat groter te maken en meer je eigen leven te leiden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ted is de voice-over? Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
Ik vind die achteruit gang van Robin wel meevallen. Zal er nog steeds doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:40 schreef InGebruik het volgende:
Pff.. Die flashback dat Ted vreemd ging met Robin en dan meteen een shot van de huidige Robin erachter aan. Wat is zij er op achteruit gegaan, jammer.
Was wel weer een leuke aflevering!
Ik wou alleen bevestigen dat Ted inderdaad niet achter Robin aangaat omdat hij haar soms 'Aunt Robin' noemt, dus niet 'your mom Robin'.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat Robin inderdaad de tante is van die kinderen, dus dat ze niet opeens compleet uit het leven van Ted (en de serie) zal verdwijnen. Maar dat het best mogelijk is om vrienden met iemand te blijven, maar de afstand tot ze wat groter te maken en meer je eigen leven te leiden.
Veel mensen hier zien de opmerking van Victoria over de relatie Ted-Robin-Barney dat Ted weer achter Robin aangaat, ik denk juist het tegenovergestelde dat hij nu eindelijk eens over die gevoelens heen stapt, omdat hij begrijpt dat hij dan pas klaar kan zijn voor een echt serieuze nieuwe liefde. En dat is weel heel moeilijk als die ex bij je in huis woont.
Ah ok, dan had ik je post verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:56 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik wou alleen bevestigen dat Ted inderdaad niet achter Robin aangaat omdat hij haar soms 'Aunt Robin' noemt, dus niet 'your mom Robin'.
4 van de 5 zijn uitgedeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:23 schreef Lod het volgende:
Even terzijde, maar wat was ook alweer de tussenstand van dat slap bet gedoe?
Die had er wel helemaal in mogen zittenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Erg leuke aflevering weer.
#burn #YourTieIsStillDum #DuckTieSlam #StinsonRocks #Refill
Deze scene is uiteindelijk dus niet in de aflevering gekomen:
Waarom zou hij haar in godsnaam uit huis gooien? Hij is tenslotte degene met nog een ander huis! Tijd dat ie dat opknapt en daar zn intrede maakt! Ik voorzie nog wel een aantal flinke houseparty's!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Weet niet hoe het in jouw familie gaat, maar bij mij woont mijn tante niet samen met mijn vader
Maar serieus, Robin zal vast wel een vriend blijven. Want die gaan ze er niet uitschrijven nu nog opeens. Maar denk wel dat Ted meer afstand gaat nemen van haar. Zoals haar uit huis gooien.
Dat komt op hetzelfde neer. Punt is dat het inderdaad raar is om samen te wonen met je ex. Daar heeft Victoria gelijk in.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom zou hij haar in godsnaam uit huis gooien? Hij is tenslotte degene met nog een ander huis! Tijd dat ie dat opknapt en daar zn intrede maakt! Ik voorzie nog wel een aantal flinke houseparty's!!
In het begin vond ik dit een klein beetje leuk maar nu irriteer ik me er eigenlijk aan, weet niet waaromquote:
Ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 28 september 2011 12:15 schreef Radioheader het volgende:
wat een kut aflevering. Nog niks leuks geweest dit seizoen.
Ik irriteer me er ook aan inderdaad, beetje mislukte catchphrase.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
In het begin vond ik dit een klein beetje leuk maar nu irriteer ik me er eigenlijk aan, weet niet waaromIs dit eerder in de serie voorgekomen waarna ze het is blijven herhalen? Kan me namelijk niet herinneren dat ze het zei aan het begin van de serie.
Ik zag het allang aankomenquote:Op woensdag 28 september 2011 14:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Goeie aflevering.Grappig, Barney was tof en het einde was erg sterk en verassend.
AMEN TO THATquote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
A/80388]Rianne84[/url] het volgende:
Ik erger me aan dat bang bang bangadiebang liedje
Ik erger me aan het acteerwerk.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Rianne84 het volgende:
Dit valt me ook al op inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik erger me aan het acteerwerk.
Waar er in de eerste seizoenen nog plezier van de acteurs uitstraalde, lijkt het nu puur op een voorgekauwd kunstje.
Het komt me allemaal heel kil over.
Dat is echt treurig inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Rianne84 het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige...quote:Op woensdag 28 september 2011 14:33 schreef Rianne84 het volgende:
Mee eens. De mannen komen wat dat betreft beter uit de verf.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:35 schreef Glenn0 het volgende:
Erger me vooral aan Robin en Lily, op de een of andere manier komt het heel gemaakt over (zeker dat bang bang liedje zoals gezegd is) en ze gebruiken eigenlijk constant dezelfde grappen en verhaallijnen voor hun personages. Jammer, want de rest van de personages heeft nog wel persoonlijke verhaallijnen.
Barney heeft toch wel de leukste grappen van allemaal. Lily vind ik ook niet zo heel slecht hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mee eens. De mannen komen wat dat betreft beter uit de verf.
Hij had een van de hoofdrollen in Bad Teacher en zit ook vrij prominent in die aankomende Muppet-film, dus dat loopt goed voor hemquote:Op donderdag 29 september 2011 02:45 schreef Slickk het volgende:
Ik vind Barney nog steeds de sterkste karakter, ook omdat hij nu dankzij Nora wat 'breekbaar' wordt neergezet. Blijft wel de typische macho maar eindelijk eens een dame waarvoor hij echt z'n best doet.
Ted blijft een held met z'n mooie verhalen en ondanks dat het niet zo heel erg opvalt regelt hij ook bijzonder veel dames.
Marshall vind ik gewoon tof, een personage die je erbij moet hebben. Lach nooit echt om z'n grappen maar zonder hem zijn de grappen van de rest niet bepaald compleet. Ben wel benieuwd hoe het met z'n verdere baan zal verlopen, de scenes die zich afspeelden op dat vorige kantoor waren best vermakelijk.
Dit is de derde/vierde aflevering waar het in zit?quote:
Kan Lily echt niet uit staan. Niet alleen haar personage maar ze lijkt, in deze serie althans, echt NIET te kunnen acteren...quote:
Nou geniaal is wel echt wat overdreven hoor. Het was een aardige aflevering, als sommige momenten niet zo gedwongen aanvoelden was het inderdaad een betere aflevering.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:00 schreef 2Mini het volgende:
Ik vond het wel een geniale aflevering..
Volgens mij bedoelt ie Marshalls baan in de seriequote:Op donderdag 29 september 2011 10:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hij had een van de hoofdrollen in Bad Teacher en zit ook vrij prominent in die aankomende Muppet-film, dus dat loopt goed voor hem
Seizoen 1 jaquote:Op donderdag 29 september 2011 02:45 schreef Slickk het volgende:
Robin is gewoon tof, eigen leventje en doet waar ze zin in heeft. Blijft wel een typische vrouw dankzij al die twijfels over Ted, Barney, dan weer Ted en dan toch weer Barney maar ging wel hard whisky drinken en sigaren roken met Barney als 'wingwoman' een tijdje terug.
Valt best mee, ze heeft nog steeds die attitude wel. Simpel voorbeeldje is dat ze gewoon sigaren gaat roken met Ted aan het einde van de laatste aflevering.quote:
Macho? Zeg maar narcist.quote:Op donderdag 29 september 2011 02:45 schreef Slickk het volgende:
Ik vind Barney nog steeds de sterkste karakter, ook omdat hij nu dankzij Nora wat 'breekbaar' wordt neergezet. Blijft wel de typische macho maar eindelijk eens een dame waarvoor hij echt z'n best doet.
Toch blijven ze vrienden met hem.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Macho? Zeg maar narcist.Ze hebben hem zelfs in de serie al eens een sociopaat genoemd.
Ja, nu je het zegtquote:Op donderdag 29 september 2011 17:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie Marshalls baan in de serie
Legend-dary?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:44 schreef jcdragon het volgende:
Barney is Legend - ... wait for it ... - dary
Ted had de vriendschap al eens verbroken toch.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:04 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Toch blijven ze vrienden met hem.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:44 schreef jcdragon het volgende:
No problemquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:23 schreef Daanus het volgende:
[..]
Als je zoiets doet, doe het dan goed![]()
legenddary
Hoop dat Kumar een relatie met Robin krijgt. Kunnen we nog wel wat leuke grappen tussen Kumar en NPH krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |