quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Niemand die het einde ontroerend vond? Toen Barney weer in het huis van Ted was?![]()
Ergerlijk hoe nep kinderachtig Barney acteert. (Aan tafel bij die pa thuis.)
Ga ik zo over oordelen.quote:
Nee lijkt me niet inderdaad, want de moeder is die huisgenoot van die student waar hij even mee date. En Victoria was toen weg denk ik en is sowieso geen student maar werkt bij een banketbakker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prima begin. Ben benieuwd naar hoe het met Nora en Barney loopt.
En leuk dat Victoria terug is. Al kan zij de moeder niet zijn toch?
LOL. Ja, dat was een goede mogelijkheid natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:03 schreef -Mo- het volgende:
Nu weten we iig zeker dat Barney niet met Lily trouwt...
Hehe ja inderdaad, Sammy is helemaal een baas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:10 schreef Flanx het volgende:
Punchy! Is ook echt al zo´n baas in Blue Mountain State.
Leuke afleveringen!
Robin, ik denk het echtquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:18 schreef BasvB het volgende:
Ooohh Victoria is terug.
Ik vraag me wel af hoe het gaat eindigen met Barney. Robin of Nora?
Dat is natuurlijk alleen zodat wij die optie nog niet kunnen uitsluitenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Robin, ik denk het echt
Ook wel een aantal redenen voor:
Geen enkele zichzelf respecterende vrouw zou nu een nieuwe relatie aangaan met Barney na wat hij allemaal verteld heeft, enkel een vrouw die hem al heel lang kent -> Robin.
Het feit dat Robin nog niet is voorgekomen bij Barney's wedding en Nora geen reden zou hebben om Ted langs te vragen?
En tot slot:
The exploding meatballsub: Barney ligt op zijn "sterfbed" zonder vrouw terwijl hij nu gaat trouwen, Robin heeft dan ook nog niemand, dus zijn ze samen (hoewel deze aflevering met een flinke korrel zou moet worden genomen denk ik).
Dit is precies wat ze je willen laten denken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Robin, ik denk het echt
Ook wel een aantal redenen voor:
Geen enkele zichzelf respecterende vrouw zou nu een nieuwe relatie aangaan met Barney na wat hij allemaal verteld heeft, enkel een vrouw die hem al heel lang kent -> Robin.
Het feit dat Robin nog niet is voorgekomen bij Barney's wedding en Nora geen reden zou hebben om Ted langs te vragen?
En tot slot:
The exploding meatballsub: Barney ligt op zijn "sterfbed" zonder vrouw terwijl hij nu gaat trouwen, Robin heeft dan ook nog niemand, dus zijn ze samen (hoewel deze aflevering met een flinke korrel zou moet worden genomen denk ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook, wel jammer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik hoop Nora, vind Robin de laatste jaren ontzettend lelijk geworden.
Ontzettend lelijk? Kom nou.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit is precies wat ze je willen laten denken.
Ik hoop Nora, vind Robin de laatste jaren ontzettend lelijk geworden.
Met een lichte overdrijving om het punt aan te sterkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ontzettend lelijk? Kom nou.
Volgens mij was het dubieus.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Met een lichte overdrijving om het punt aan te sterken![]()
Laat ik het anders zeggen: ze is er de afgelopen seizoenen niet op vooruit gegaan.
Nu we toch op dat onderwerp zijn, ik schrok ook wel van Victoria op het einde (en dan bedoel ik niet van het feit dat ze er wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Met een lichte overdrijving om het punt aan te sterken![]()
Laat ik het anders zeggen: ze is er de afgelopen seizoenen niet op vooruit gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk de finale maar eens terugquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was het dubieus.
Nou inderdaad, ik herkende haar eerst helemaal niet als zijnde Victoria.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nu we toch op dat onderwerp zijn, ik schrok ook wel van Victoria op het einde (en dan bedoel ik niet van het feit dat ze er was) . Daar zijn de jaren ook niet gunstig voor geweest lijkt het.
Volgens mij is ze 40 kilo aangekomenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik herkende haar eerst helemaal niet als zijnde Victoria.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze 40 kilo aangekomen
Ik herkende haar alleen omdat ik het al wistquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik herkende haar eerst helemaal niet als zijnde Victoria.
Oh, nouja, dat vond ik welquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik, en die opmerking van Tedd was niet doorslaggevend.
Vorig seizoen zei Ted dat hij best man was op een bruiloft, en ze wekken de indruk dat Barney gaat trouwen, de moeder is de bruid. Dus als Barney gaat trouwen en Victoria zou de moeder zijn, zou Victoria de bruid zijn. Maar ik zie Barney en Victoria niet samen.quote:
He? Hoezo is de moeder de bruid?? Er is volgens mij alleen gezegd dat ze op de bruiloft was toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Vorig seizoen zei Ted dat hij best man was op een bruiloft, en ze wekken de indruk dat Barney gaat trouwen, de moeder is de bruid. Dus als Barney gaat trouwen en Victoria zou de moeder zijn, zou Victoria de bruid zijn. Maar ik zie Barney en Victoria niet samen.
HIMYM houd ervan om mensen op het verkeerde spoor te zetten, er is helemaal niet gezegd dat Barney gaat trouwen, Ted is best man, en je ziet daarna Barney, ze wekken de indruk. Barney praat in de laatste aflevering over zijn stropdas en bedoeld daar blijkbaar mee zijn aanstaande vrouw. Maar wie zegt dat die dat Barney gaat trouwen, kan ook zijn dat Barney zijn vriendin (wie dat rond die tijd ook is) ten huwelijk heeft gevraagd en op de bruiloft van iemand anders (de moeder) twijfels heeft of hij zelf wel moet gaan trouwen (in de toekomst)
Nja, ik speculeer er weer op los, maar zou me niet verbazen, zou het raar vinden als de moeder de toekomstige bruid van Barney bleek te zijn, en Barney na afloop steeds kon roepen "i did your mom" tegen die kids
Dus ik denk niet dat Barney gaat trouwen, of ik sla helemaal de plank mis, ze willen de indruk wekken. Ted is de best man die bruiloft, maar er word niet gezegd of hij de best man van de bruid of bruidegom is![]()
Over de pastry zei Ted dat hij altijd in het lot geloofde dat hij een pastry binnen zou lopen en daar zijn toekomstige vrouw zou ontmoeten. En ik moest meteen aan Victoria denken, maar ja wil misschien te graag dat zij de moeder is
[ afbeelding ]
![]()
Maaaaar ik kan nog geen goede download vinden van ep2 van gisteren, iemand een linkje??
Hmm net even snel teruggekeken, ik heb het toen verkeerd verstaan, ted zeg in S06E01 "The day i met your mother was the day of a wedding" ik verstond altijd "The day i met your mother was the day of her wedding"quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
He? Hoezo is de moeder de bruid?? Er is volgens mij alleen gezegd dat ze op de bruiloft was toch?
Haha ok dan. Zou ook wel bizar zijn, als de moeder de vrouw van Barney zou zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hmm net even snel teruggekeken, ik heb het toen verkeerd verstaan, ted zeg in S06E01 "The day i met your mother was the day of a wedding" ik verstond altijd "The day i met your mother was the day of her wedding"
Een hele weekquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Net EP2 gezien, kan niet wachten tot de volgende EP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef xSoDx het volgende:
Het is zeer zeker waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens, voor de duidelijkheid, we mogen hier toch gewoon praten over alles wat is gebeurd in de laatste VS uitzending? Dus niet dat mensen hier straks komen en dan opeens gaan roepen SPOILER DIT SPOILER DAT of dat we alles in spoilers moeten zetten?![]()
Uitgezonden is gewoon de grens. Anders komt er morgen iemand die niet heeft gekeken en kunnen we daarop gaan wachtenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
ik had het vriendelijke verzoek een dag te wachten met spoileren zodat iedereen veilig de afleveringen kon zien, maar dat doen we dus blijkbaar niet
Misschien beter niet in dit topic kijken, je kan weten dat meteen na het uitzenden hier al de eerste berichten te zien zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
ik had het vriendelijke verzoek een dag te wachten met spoileren zodat iedereen veilig de afleveringen kon zien, maar dat doen we dus blijkbaar niet
Gewoon even niet in dit topic kijken, je kunt verwachten dat mensen het over de aflevering hebben als het eenmaal is uitgezonden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:48 schreef franklop het volgende:
Dat ja. Doe ik ook altijd als ik achterloop in een serie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Misschien beter niet in dit topic kijken, je kan weten dat meteen na het uitzenden hier al de eerste berichten te zien zijnKunnen niet 2 a 3 dagen niet over de laatste aflevering hebben omdat enkelen het nog niet gezien hebben
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef xSoDx het volgende:
Nog steeds een mooie meid hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Eensquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:23 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat ja. Doe ik ook altijd als ik achterloop in een serie.
En wat loopt iedereen te zeiken over Victoria's gewicht. Ja ze is wat aangekomen maar het is nog steeds een hele mooie meid (en het gewicht is ook nog eens in character, probeer jij maar eens slank te blijven als je altijd tussen de taarten en cupcakes zit :p).
idd, lijkt alsof alleen d'r armen wat dikker zijn gewordenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog steeds een mooie meid hoor
Dat meen ik me ook te herinnerenquote:Op woensdag 21 september 2011 02:55 schreef Operc het volgende:
Victoria is tof
En wat betreft Barney die met Robin trouwt: Ze hebben toch al lang gezegd dat Robin gaat settlen met die nieuwslezer? (Niet Sandy Rivers, die andere)
Ik ook niet, helemaal niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond Victoria nooit zo leuk jammer genoeg.
+1quote:Op woensdag 21 september 2011 07:39 schreef Lod het volgende:
Ik vind dat Victoria met mij moet trouwen
Die was goed inderdaad! Mooie meid ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 03:46 schreef Grunge. het volgende:Rachel Bilson was tof. Helaasch. Doe maar een nieuwe
. (Ik vind Ted's meisjes eigenlijk nooit zo leuk.)
nee idd, alleen dr voorgevel lijkt iets groterquote:Op woensdag 21 september 2011 00:19 schreef Tegan het volgende:
En ze ziet er helemaal niet dik uit.
Waarschijnlijk is dit idd het een-na-laatste seizoen (S8 is sowieso al besteld), maar dat is niet zeker, dus ze zullen daar in de serie nog niet al te veel mededelingen over willen doen. Bovendien, voor die kinderen is nog twee seizoenen luisteren naar pa´s geklets best wel lang denk ik.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Trouwens ik schrok wel in het begin toen Ted zei: "we're totally, almost, not really all that close to the end." Ik dacht dat dit het (ener)laatste seizoen zou worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |