Ik hoorde net in de SC dat er maar 3 of 4 kwamen... Hoe zit het nou?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:02 schreef Picchia het volgende:
O crap, het nummer was al geupdate. Ik heb het extra geupdate.
quote:Op maandag 19 september 2011 13:04 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, ik kan er toch niet bij zijn. Een paar onverwachte rekeningen op m'n bord gekregen. Absoluut niet tof dit.Excuses voor het late afzeggen, daar ben ik normaal gesproken niet van. Was er weer graag bij geweest.
Depends. Sorry.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:33 schreef remlof het volgende:
Wie komen er nu, kunnen die zich even melden?
Sorry, maar gezien kleine opkomst voel ik er weinig voor om af te reizen naar Den Haag (wat ik sowieso al een mindere locatie vond).quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:33 schreef remlof het volgende:
Wie komen er nu, kunnen die zich even melden?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, maar gezien kleine opkomst voel ik er weinig voor om af te reizen naar Den Haag (wat ik sowieso al een mindere locatie vond).
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Kun je zien hoe ongeloofwaardig je over komt.
Ik heb al koffie, dankjequote:
Ok, dan kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, maar gezien kleine opkomst voel ik er weinig voor om af te reizen naar Den Haag (wat ik sowieso al een mindere locatie vond).
Ja, wilde wel, maar de groep afvallers is inmiddels wel erg groot geworden.quote:
Beetje jammer idd, het is ruim van te voren aangekondigd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, wilde wel, maar de groep afvallers is inmiddels wel erg groot geworden.
Ach, een echte najaarsmeet heeft ook wel wat. Lekker knus in een bruine kroeg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Beetje jammer idd, het is ruim van te voren aangekondigd.
Wellicht te ruim
Misschien werkt een spontane actie als "a.s. zaterdag meet in Den Haag!" beter.
Niet dat ik kan overigens a.s. zaterdag
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben ik nog steeds in voor een meet over pak 'm beet een maand.
Eind Oktoberquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben ik nog steeds in voor een meet over pak 'm beet een maand.
Hier niet, ik kreeg te horen dat er teveel vocht in mijn knie en onderbeen zit. Been hoog is het advies.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef Hexagon het volgende:
Zijn er nu ook nog mensen die wel komen Vrijdag?
Zolang php er niet is ben ik je vrouw (qua meet dan he)quote:Op woensdag 21 september 2011 23:10 schreef Hexagon het volgende:
Zijn er nu ook nog mensen die wel komen Vrijdag?
Was jij er niet vandaagquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wordt er wel of niet een nieuwe meet gepland? Indien wél: moet er niet een nieuw topic aangemaakt worden dan? Indien niet: lekker zo laten.
Dolle boel?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Ik wil net zeggen. Hij ging gewoon door.
Moet ik me nu vereerd voelen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef eriksd het volgende:
We hebben het nog even over je gehad.
Logisch, maar 21:00 al thuis, da’s vroeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
Dat is geheel aan jou natuurlijk. Het was louter positief.
Mooi. 29 oktober lijkt me goed voor de volgende.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
Tsja, een aantal moesten vroeg weg. Maar het was leuk.
Een meet.quote:
Vooral toen jij je in die bitterbal versliktequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
Tsja, een aantal moesten vroeg weg. Maar het was leuk.
Sssst.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooral toen jij je in die bitterbal verslikte
Nee, ik had me toch netjes afgemeldquote:
Ik wist niet dat php definitief aanwezig was. Dus het kon nog alle kanten opquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik had me toch netjes afgemeld
Dat ik er niet zou zijn staat zelfs keurig in de OPquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat php definitief aanwezig was. Dus het kon nog alle kanten op
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik er niet zou zijn staat zelfs keurig in de OP
quote:Zolang php er niet is ben ik je vrouw (qua meet dan he)
Dat ging over de vólgende meetquote:
Ah, okay. Zou je durven als ik komquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ging over de vólgende meet
0quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef GSbrder het volgende:
PHP was er trouwens niet bij, toch?
Ik geloof dat meer potentiele komers afhaakten vanwege een gebrekkig animo.
Wat was nu uiteindelijk de opkomst?
Ja hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, okay. Zou je durven als ik kom?
Okayquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja hoorEn het gaat niet om durven
13 man geloof ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef GSbrder het volgende:
PHP was er trouwens niet bij, toch?
Ik geloof dat meer potentiele komers afhaakten vanwege een gebrekkig animo.
Wat was nu uiteindelijk de opkomst?
Ik geloof er helemaal niks van dat die meet is doorgegaan hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef Hexagon het volgende:
Hmm jammer, had nog graag willen komen maar had dus geen idee of het nog door ging en waar en wanneer
PHP is knap, succesvol en intelligent?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is zo gewoontjes, ik wil mij op een meet juist op linkse wijze proberen te vermaken.. Om er vervolgens achter te komen dat knap, succesvol en intelligent gezelschap een stuk prettiger is
Doe wel even je tissot om.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is zo gewoontjes, ik wil mij op een meet juist op linkse wijze proberen te vermaken.. Om er vervolgens achter te komen dat knap, succesvol en intelligent gezelschap een stuk prettiger is
Doe jij dan even je longines om?quote:
Die heb ik dan nog niet hé. December of januari.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe jij dan even je longines om?
Zelfde stamboom.
Jij deed toch aan kickboxen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:25 schreef Picchia het volgende:
Jongen, je bent 18. Je wint echt niet van een man in zijn prime.
De vechtende fiscalist.quote:
Je kan toch eind 40 het meest incasseren ofzo? Astronauten zijn ook wat ouder over het algemeen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef Picchia het volgende:
Voetballers en dergelijke zijn het best als ze jong zijn, maar vechters worden vanaf 23 tot 35 alleen maar sterker. Met vechten ligt je prime iets later dan bij veel andere sporten.
Jep. We krijgen ook militair en civiel door elkaar. Het is wel leuk om verschillende varianten van dezelfde technieken te zien, met hele andere resultaten.quote:
Ik heb niks tegen php als persoon, maar op dit forum is ie voorlopig niet meer welkom.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:40 schreef eriksd het volgende:
Gaat het ooit nog goed komen tussen jullie
Herhaalde overtredingen van de policy. Hij past zijn gedrag niet aan dus is ie nu heel lang weg.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:56 schreef Friek_ het volgende:
Vrijdag 28 oktober lijkt me wel goed, om maar wat te noemen.
Aangezien ik dan in Parijs zit, zou 11-11 ook werken voor jullie?quote:
Denk het.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aangezien ik dan in Parijs zit, zou 11-11 ook werken voor jullie?
Dan trouwt half Nederland.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aangezien ik dan in Parijs zit, zou 11-11 ook werken voor jullie?
Mooi, jij bent al getrouwd en de rest van ons is te bang om hetzelfde trucje te doen.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, jij bent al getrouwd en de rest van ons is te bang om hetzelfde trucje te doen.
Dan is sowieso zaterdag toch handiger, aangezien je van de andere kant Europa moet komen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Desnoods gaan we samen whisky drinken.
Mijn suggestie was rond 11-11-11.quote:
Klotemongool.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:32 schreef robin007bond het volgende:
Als de meet op 11 - 11 - 11 doorgaat komt PHP ook.
Moest ik van hem zeggen
Doe maarquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:45 schreef eriksd het volgende:
Kunnen we niet een nieuw topic openen? Zo wordt het er ook niet duidelijker op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |