Ik hoorde net in de SC dat er maar 3 of 4 kwamen... Hoe zit het nou?quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:02 schreef Picchia het volgende:
O crap, het nummer was al geupdate. Ik heb het extra geupdate.
quote:Op maandag 19 september 2011 13:04 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, ik kan er toch niet bij zijn. Een paar onverwachte rekeningen op m'n bord gekregen. Absoluut niet tof dit.Excuses voor het late afzeggen, daar ben ik normaal gesproken niet van. Was er weer graag bij geweest.
Depends. Sorry.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:33 schreef remlof het volgende:
Wie komen er nu, kunnen die zich even melden?
Sorry, maar gezien kleine opkomst voel ik er weinig voor om af te reizen naar Den Haag (wat ik sowieso al een mindere locatie vond).quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:33 schreef remlof het volgende:
Wie komen er nu, kunnen die zich even melden?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, maar gezien kleine opkomst voel ik er weinig voor om af te reizen naar Den Haag (wat ik sowieso al een mindere locatie vond).
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Kun je zien hoe ongeloofwaardig je over komt.
Ik heb al koffie, dankjequote:
Ok, dan kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, maar gezien kleine opkomst voel ik er weinig voor om af te reizen naar Den Haag (wat ik sowieso al een mindere locatie vond).
Ja, wilde wel, maar de groep afvallers is inmiddels wel erg groot geworden.quote:
Beetje jammer idd, het is ruim van te voren aangekondigd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, wilde wel, maar de groep afvallers is inmiddels wel erg groot geworden.
Ach, een echte najaarsmeet heeft ook wel wat. Lekker knus in een bruine kroeg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Beetje jammer idd, het is ruim van te voren aangekondigd.
Wellicht te ruim
Misschien werkt een spontane actie als "a.s. zaterdag meet in Den Haag!" beter.
Niet dat ik kan overigens a.s. zaterdag
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben ik nog steeds in voor een meet over pak 'm beet een maand.
Eind Oktoberquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben ik nog steeds in voor een meet over pak 'm beet een maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |