Dikke doei Renéquote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
Ik ben kapot. Gesloot mentaal geestelijk yadayada dikke doei!
Je streelt me egooo. Niet doehoen!!!quote:Op zondag 18 september 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg gezellig. En eigenlijk ben je (nog) toffer dan ik dacht
Misschien welquote:Op zondag 18 september 2011 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je streelt me egooo. Niet doehoen!!!
Volgende keer ga je me bier zien drinken. Ik jou dan ook?![]()
Nu echt slapen
Lekker tijdstip ook..quote:Op maandag 19 september 2011 08:17 schreef Renesite het volgende:
Lig heeeerlijk te slapen.
De telefoon... een kamer verderop.
Mam strompelt mijn kamer binnen.
"De tandarts, deze week ook nog afwezig... je moet een nieuwe afspraak"Kan je uitslapen vandaag
het spijt mequote:Op maandag 19 september 2011 09:45 schreef iBenny het volgende:
Gisteren vergeten uit te checken op Hilversum-Noord. Mijn 10 euro is gestolen
8.15quote:
whehequote:Op maandag 19 september 2011 09:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
het spijt mewe hebben je ook gewoon bruut ontvoert! We hadden je de mogelijkheid moeten bieden je te kunnen uitchecken
ja... dus er is meer aan de hand. Nu volgende week dinsdag om 13.30quote:
Surprise... ik ookquote:Op maandag 19 september 2011 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok Menson,
Ik ga het Wereld record TV kijken officieel verbreken, want ik ben geselecteerd
Benny, je laat me niet in de steekquote:Op maandag 19 september 2011 15:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Surprise... ik ook.
Al moet ik nog ff goed denken of ik het wel wil
Als het daaraan lag was mijn besluit simpel en had ik het gewoon gedaanquote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Benny, je laat me niet in de steek
Oh, waar ligt het dan aan?quote:Op maandag 19 september 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het daaraan lag was mijn besluit simpel en had ik het gewoon gedaan
Nou ennn... Gaat toch om de lol, en de prijs?quote:Op maandag 19 september 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werd nu al als nerdje afgeschilderd die eerder 48uur wakker bleef om huiswerk te maken.
Ja en als dat gedoe klaar is danquote:Op maandag 19 september 2011 15:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou ennn... Gaat toch om de lol, en de prijs?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 19 september 2011 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja en als dat gedoe klaar is dan?
Dat is ook zoquote:Op maandag 19 september 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
Patrick wordt afgeschilderd als een pestkop. Dat is hij niet.
Hajaja
quote:Op maandag 19 september 2011 15:55 schreef Renesite het volgende:
Patrick wordt afgeschilderd als een pestkop. Dat is hij niet.
Hajaja
Zoveel nattigheid als toen je stond te soppen bij Geraldine?quote:Op maandag 19 september 2011 16:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wenen met de tranen tot mijn schenen
Ik zou er wel een trucje op kunnen hoorquote:Op maandag 19 september 2011 16:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoveel nattigheid als toen je stond te soppen bij Geraldine?
iets minderquote:Op maandag 19 september 2011 16:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoveel nattigheid als toen je stond te soppen bij Geraldine?
quote:Op maandag 19 september 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werd nu al als nerdje afgeschilderd die eerder 48uur wakker bleef om huiswerk te maken.
Gebeurde op de Hanze ook wel eensquote:Op maandag 19 september 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
Er wordt hier nu serieus 4 pizza's gebracht aan de tafel naast ons...
Ohwquote:Op maandag 19 september 2011 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gebeurde op de Hanze ook wel eens!
Was het maar kutquote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken, was best een kuttoets
heyheyquote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef MissJ het volgende:
![]()
uh... even een vraag.. wat is er op FB met het huisjesmeet evenement gebeurd...? Is ineens verschwunden?
Iedereen had dingen en zulks.quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef MissJ het volgende:
![]()
uh... even een vraag.. wat is er op FB met het huisjesmeet evenement gebeurd...? Is ineens verschwunden?
Mijn agenda zit tamelijk vol... Eigenlijk. Sowieso halverwege december - half januari tentamens en kerst schijnt ook nog te bestaanquote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef MissJ het volgende:
ooow ok jammerrrrrrrrrr!!
Maar vind wel dat we nog ergens dit jaar een meet moeten doen hoor! Lijkt me wel erg leuk enzo namelijk
Die grap heb ik ook nog nooit eerder gehoord.quote:
Welke grap?quote:Op maandag 19 september 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Die grap heb ik ook nog nooit eerder gehoord.
De negeer-neger grap.quote:
We maken er wel een kampeermeet van, iedereen blij.quote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
heyhey
Die is afgelast dacht ik.
Ja, VI.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
Hebben jullie al gestemd op de Televizierring?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
Ja, het NOS-journaalquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
Ik stap zo in de trein voor 2 hoorcolleges van een uurtje, en dan de rest v/d dag vrijquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:24 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
Over een half uurtje richting school. Anderhalf uur Photoshoples.
ah leukquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:47 schreef iBenny het volgende:
Normaal gesproken zou ik vrij zijn, maar ze hadden ff besloten om er maar extra lessen te plaatsen, welke dus verplicht zijn.
haha, ik ook.. Heb 14 minuten om vanaf t station in de les te komenquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:47 schreef iBenny het volgende:
Nja, nu dus ff richting de trein. Kijken of ik nog op tijd ben
Dat hebben schoolgangers altijd.quote:
ja hoor, ja, ja!quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hebben schoolgangers altijd.
Langharig werkschuw tuig is het!
precies...quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
echt hé.. zeker ook net op een moment dat je er net lekker in zit?quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Irritant.. Een pauze van een kwartier tussendoor... Grrrr
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:16 schreef iBenny het volgende:
Weten jullie nog hoe die mafkees van 101tv heet?
timquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:16 schreef iBenny het volgende:
nou nee, want het was een hoorcollege waar niet echt iets werd verteld wat ik nuttig vond.. Naja, nog een uurtje, dan weer naar huis!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
echt hé.. zeker ook net op een moment dat je er net lekker in zit?
101quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:16 schreef iBenny het volgende:
i Like 2quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze is erg duidelijk iig.. I like!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Zooo.. Over kwartiertje alweer thuis!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
wuuutquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Zometeen even een interview doen via de mail over lmw![]()
en terecht... jij bent de echte sterquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah... ik speel mezelf alvast even in de kijker..
Ja toch! En zo niet, dan toch!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
en terecht... jij bent de echte ster
Say whut?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Mehh... echt van die simpele vragen voor het interview..
Eerst maar even een mail gestuurd naar LMW, of ik het interview mag geven..
Voor wat is het danquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Mehh... echt van die simpele vragen voor het interview..
Eerst maar even een mail gestuurd naar LMW, of ik het interview mag geven..
Ah! Die had al eerder een paar keer bericht eroverquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
www.tvpremiere.nl
niet echt heul heul professioneel zo te zien
Nice...quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef PatriQue89 het volgende:
ah, en een reactie terug, ik mag meedoen, maar "keep it positive"
Die site heeft problemen, nu weet ik nog niet waar het over gaat. Het menu vliegt over de artikelen heen, ik zie alleen de laatste twintig pixels. Hihi, doei.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
www.tvpremiere.nl
niet echt heul heul professioneel zo te zien
HAHHAHAHAAHAquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die site heeft problemen, nu weet ik nog niet waar het over gaat. Het menu vliegt over de artikelen heen, ik zie alleen de laatste twintig pixels. Hihi, doei.
Goffer, dat had ik ook ingevuldquote:Bij welke serie / televisieprogramma val je meteen in slaap?
Knevel en van de Brink.
NEE!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:08 schreef heloef het volgende:
Patrique als jij straks een grote jongen bent met een eigen TV show dan neem je me toch wel het wereldje mee in? Ja toch?
Ik had gewoon alles van de EO wat zonder Bert van Leeuwen is ingevuld.quote:
Niet haten, potverdikkequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:06 schreef heloef het volgende:
http://www.tvpremiere.nl/(...)aat-patrick-balkema/
Whehe
Ik ben haske trots jongen!quote:
Dan werk ik mezelf daar wel naar binnen doormiddel van een vurige affaire met Gerrie!quote:
Of met mij, want dan doe ik het wel natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan werk ik mezelf daar wel naar binnen doormiddel van een vurige affaire met Gerrie!
Nee hij neemt mij mee, als zijn rugtas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:08 schreef heloef het volgende:
Patrique als jij straks een grote jongen bent met een eigen TV show dan neem je me toch wel het wereldje mee in? Ja toch?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Of met mij, want dan doe ik het wel natuurlijk!
*snuif*quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Of met mij, want dan doe ik het wel natuurlijk!
Ik heb je wel door heur, zeg je natuurlijk alleen maar om angst in te boezemen!quote:
Dit wordt dus een eitje voor jequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee... ik weet niet meer precies.. maar volgens mij was ik sochtends vroeg al op, op te werken, de nacht doorgehaald om uit te gaan, de volgende ochtend weer gaan werken, wat zeer zwaar was, en toen kon ik niet meer slapen ofzo
Je gaat het doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef Renesite het volgende:
Dit is een leuke functie! http://www.tangram-tis.nl(...)ent-Office#topofpage
Nee. Ik heb de tijd niet. Maar ken iemand die die functie dééd. Erg tof.quote:
Nu ben ik bangquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uhuh
ah, vaduz vond mijn zelfvertrouwen leuk
Je gaat het doen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu ben ik bang.
...ik moet nog ff mailen
Ik zag het!
Fijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk het wel.... ik neig iig een stuk meer naar "ja", dan naar "nee".
Yes.. Doortje is die periode in Den Haag, en brengt mij donderdagochtend, en komt mij bij mijn overwinning weer halenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kon jij nou wel gewoon komen(doortje)?
Ah oke... mooiquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes.. Doortje is die periode in Den Haag, en brengt mij donderdagochtend, en komt mij bij mijn overwinning weer halen![]()
en staat stand by mocht ik tussendoor afvallen
How come/quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:58 schreef Renesite het volgende:
Wat is dit... ik kan de hele dag wel slapen....
sluimerend griepje denk ik. Voel me wat leeg. Lig daarom wat te chillen op bed.quote:
He bahquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
sluimerend griepje denk ik. Voel me wat leeg. Lig daarom wat te chillen op bed.
En terecht!quote:
whutquote:Op woensdag 21 september 2011 08:14 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb al een uur gaming achter de rug vanochtend
Hele avond en ochtend aan de Diablo IIIquote:
Lekker hoor!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen lekker uitslapenhoef pas om half 3 op school te zijn
Ik heb tot 3 uur, lekker op tijd thuisquote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen lekker uitslapenhoef pas om half 3 op school te zijn
Whehehequote:Op woensdag 21 september 2011 16:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, half uurtje eerder, want donderdag.. Dan rijden ze langer door
Met een verbouwing, ja!quote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)71-koninginnelaan-7/
Ooooooit!!!!
Je hebt een toets danquote:Op woensdag 21 september 2011 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb die donderdag van het wereld record een niveau toets Nederlands.. maar toch ben ik aan het oefenen
Ja, in de tentamenweek is de herkansing, maar er zit geen cijfer o.i.d. aan verbonden.. gewoon kijken welk niveau je zit..quote:Op woensdag 21 september 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt een toets dan![]()
?! Handieg
.
Je hebt wel gewoon de mogelijkheid om hem te doen?
Oh dan is het niet belangrijk genoeg natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, in de tentamenweek is de herkansing, maar er zit geen cijfer o.i.d. aan verbonden.. gewoon kijken welk niveau je zit..
Ik had net 69% goed
Daaromquote:Op woensdag 21 september 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dan is het niet belangrijk genoeg natuurlijk.
Ohw, ook zo'n diagnostische toets dusquote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, in de tentamenweek is de herkansing, maar er zit geen cijfer o.i.d. aan verbonden.. gewoon kijken welk niveau je zit..
Ik had net 69% goed
Ja.. alleen krijg je geen extra les, maar je kunt wel workshops volgenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ook zo'n diagnostische toets dus. Om te kijken hoe ver je bent en of je extra les nodig hebt?
quote:
Even wennen gewoon.quote:
Tschuss!quote:
Ik gebruik G+ al vanaf dag 2 of 3quote:Op woensdag 21 september 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Even wennen gewoon.
Daarnaast Google+ is openbaar geworden.
Erg hequote:Op woensdag 21 september 2011 21:27 schreef Renesite het volgende:
Ouders kijken naar 'Zand Erover'. Ik ga sterven van binnen *koptelefoon weer op*
Ja maar nu kan je daadwerkelijk al je vrienden er bij halen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gebruik G+ al vanaf dag 2 of 3.
Wat overigens echt een verademing is tegenover Facebook en de rotzooi waarmee ze nu komen en willen komen.
Ik ben zo benieuwd wat ze over mij zouden zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
op rtl4.. die engelse vrouwen die hier in nederland mensen een make-over geven
Dat je een neger bent!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat ze over mij zouden zeggen.
Oooohw diequote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
op rtl4.. die engelse vrouwen die hier in nederland mensen een make-over geven
Dat kon sowieso alquote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar nu kan je daadwerkelijk al je vrienden er bij halen.
Zonde van je kotsquote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
SBS6 staat de hele avond al op. Ik kots...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Batterijquote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Noem eens wat problemen die jullie hebben met je telefoon
Goeie...!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
En de weerkaatsing van de zon, dat je dan niets ziet.
Nu komt het...quote:
Ik wou even zeggen dat ik een hekel heb aan accu's en batterijen. Noteer dat even.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goeie...!
Ik heb er nu 10, das genoeg.... thanks
[..]
Nu komt het...![]()
...Wat is er René?
Staat genoteerdquote:Op woensdag 21 september 2011 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou even zeggen dat ik een hekel heb aan accu's en batterijen. Noteer dat even.
Hmmhmm... Of gewoon wat betere software/hardware combinatiequote:Op woensdag 21 september 2011 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Ik heb als oplossing een zonneceloplader gegeven
Kan ook... maar dat zal lastig blijven zolang er geen duidelijke afspraken zijnquote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmhmm... Of gewoon wat betere software/hardware combinatie
Ik word nooit gebeld.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Noem eens wat problemen die jullie hebben met je telefoon
De 5? Die is nog niet aangekondigd toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 07:58 schreef Pheno het volgende:
Ik wil die nieuwe iPhone. Omdat het kan.
quote:Op donderdag 22 september 2011 07:58 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen lieve bedrijfspoedels en schoothondjes
half november toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
De 5? Die is nog niet aangekondigd toch?
Komt vanzelf. Ik zeg toch ook niet dat ik het vandaag ga halen?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
De 5? Die is nog niet aangekondigd toch?
okeoke, sorry hoor...quote:Op donderdag 22 september 2011 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Ik zeg toch ook niet dat ik het vandaag ga halen?
DOE ES LIEF TEGEN ONS BENNYKE!quote:Op donderdag 22 september 2011 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Ik zeg toch ook niet dat ik het vandaag ga halen?
volgens mij zou die begin volgende maand aangekondigd worden. Geen idee wanneer hij dan in de winkels te vinden zal.quote:
lekkerquote:Op donderdag 22 september 2011 08:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Zometeen eens even verse broodjes halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |