Dikke doei Renéquote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
Ik ben kapot. Gesloot mentaal geestelijk yadayada dikke doei!
Je streelt me egooo. Niet doehoen!!!quote:Op zondag 18 september 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg gezellig. En eigenlijk ben je (nog) toffer dan ik dacht
Misschien welquote:Op zondag 18 september 2011 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je streelt me egooo. Niet doehoen!!!
Volgende keer ga je me bier zien drinken. Ik jou dan ook?![]()
Nu echt slapen
Lekker tijdstip ook..quote:Op maandag 19 september 2011 08:17 schreef Renesite het volgende:
Lig heeeerlijk te slapen.
De telefoon... een kamer verderop.
Mam strompelt mijn kamer binnen.
"De tandarts, deze week ook nog afwezig... je moet een nieuwe afspraak"Kan je uitslapen vandaag
het spijt mequote:Op maandag 19 september 2011 09:45 schreef iBenny het volgende:
Gisteren vergeten uit te checken op Hilversum-Noord. Mijn 10 euro is gestolen
8.15quote:
whehequote:Op maandag 19 september 2011 09:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
het spijt mewe hebben je ook gewoon bruut ontvoert! We hadden je de mogelijkheid moeten bieden je te kunnen uitchecken
ja... dus er is meer aan de hand. Nu volgende week dinsdag om 13.30quote:
Surprise... ik ookquote:Op maandag 19 september 2011 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok Menson,
Ik ga het Wereld record TV kijken officieel verbreken, want ik ben geselecteerd
Benny, je laat me niet in de steekquote:Op maandag 19 september 2011 15:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Surprise... ik ook.
Al moet ik nog ff goed denken of ik het wel wil
Als het daaraan lag was mijn besluit simpel en had ik het gewoon gedaanquote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Benny, je laat me niet in de steek
Oh, waar ligt het dan aan?quote:Op maandag 19 september 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het daaraan lag was mijn besluit simpel en had ik het gewoon gedaan
Nou ennn... Gaat toch om de lol, en de prijs?quote:Op maandag 19 september 2011 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werd nu al als nerdje afgeschilderd die eerder 48uur wakker bleef om huiswerk te maken.
Ja en als dat gedoe klaar is danquote:Op maandag 19 september 2011 15:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou ennn... Gaat toch om de lol, en de prijs?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 19 september 2011 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja en als dat gedoe klaar is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |