Na Klar.quote:
Per ongeluk aangeklikt.....quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:39 schreef iBenny het volgende:
René, sinds wanneer speel jij Cityville?
Ja toch ja jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Tututuuuu.. Maandag even gesprekje bij de ah to goooo
Tofquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
Whoah ik mag uit vanavond en wss tot half tweeNu papa nog even overhalen
OW OW OW?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon verwijderen
Aaaawquote:
Nooit geweest ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaaw! Almere is nog niet bepaald ontwikkeld snap ik
uhuh, alweer ja, maar nu voor het laatst de komende weken hoop ik, computers doen het allemaal weer, gaatjes geboord morgen, en gezellig geweestquote:
Jeetje, kan wel janken.quote:
cool ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... we krijgen een nieuwe talentenjacht, The Winner is...
Volgende week The Voice
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammer, ik ga die 456 auditierondes missen...
twitter:ZangerRinus twitterde op vrijdag 16-09-2011 om 22:59:20Ik ben niet gemaakt voor zingen, zingen is gemaakt voor mij reageer retweet
gefeliciteerdquote:
Hoiquote:
Haai schattekequote:
Faalquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:41 schreef Kally het volgende:
Cityville: Wil je een cadeau sturen? Ja, kan niet al gedaan...
Vraag het dan niet
Las ik het goed Haloween thema?quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hey hola chica se caliente aún de mierda?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hahaha..! Dat was een grapje
Jij mag datquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik wou al mijn heksenhoed pakken
Ja ik ga in mijn uppie voor lul zittenquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ga in mijn uppie voor lul zitten
Als het even kan wel, maar ik wou die zaterdag ook al vroeg komen om eerlijk te zijn, dus rond 11 rijden en dan ben ik er al in de middag, kan ik even bijkomen van het rijdenquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]Jullie blijven slapen, neem ik aan?
Hooliequote:
Tuurlijk, geen probleem.. Ga ik lekker koken voor julliequote:Op zaterdag 17 september 2011 09:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het even kan wel, maar ik wou die zaterdag ook al vroeg komen om eerlijk te zijn, dus rond 11 rijden en dan ben ik er al in de middag, kan ik even bijkomen van het rijden
[..]
Hoolie
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, geen probleem.. Ga ik lekker koken voor jullie
Crv-tjequote:
Is het een vliegtuig?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is het een vliegtuig?
Nee!
Is het een autoped?
Nee!
Is het..
Is het...
KALLY!!!! SIEPIEEE!
Hoe is het?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is het een vliegtuig?
Nee!
Is het een autoped?
Nee!
Is het..
Is het...
KALLY!!!! SIEPIEEE!
Beetje Porche lijk ik wel opquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:58 schreef crv het volgende:
[..]
Met andere woorden je vindt Kal of op een vliegtuig, of op een auto lijken
![]()
Mogg Renni
JIJ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, geen probleem.. Ga ik lekker koken voor jullie
Lief van je. Dat je mijn kamer doetquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:52 schreef Kally het volgende:
Ik ga straks J zijn kamer uitmesten, geen overbodige luxe ook
Joe joe!quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:58 schreef crv het volgende:
[..]
Met andere woorden je vindt Kal of op een vliegtuig, of op een auto lijken
![]()
Mogg Renni
Moe maar voldaanquote:
ik vindt een Porsche wel een dikke kont hebbenquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lief van je. Dat je mijn kamer doet.
Ja dat las ik, leukquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
Moe maar voldaan![]()
Het is megadruk, zowel prive als werk.
Veel gedoe met huis en zo, vandaag ook maar weer op pad
Wist je al dat we een "puber" hebben?
Zoals jij het schrijft wel jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:01 schreef crv het volgende:
[..]
ik vindt een Porsche wel een dikke kont hebben![]()
Kennie bes zelluf. Je heb die van R. ook nie doan ja. Die's wel schoon juhquote:
nou dat was het weer, Ega is voor een keer vlot.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat las ik, leuk
[..]
Zoals jij het schrijft wel ja
Ik bedoel meer dat ik een hoop wil weggooien en dat doe ik liever zelf anders gaat er niks wegquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kennie bes zelluf. Je heb die van R. ook nie doan ja. Die's wel schoon juh
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:03 schreef crv het volgende:
[..]
nou dat was het weer, Ega is voor een keer vlot.
doei
Oooooooow. Hamsteraartjequote:Op zaterdag 17 september 2011 10:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik een hoop wil weggooien en dat doe ik liever zelf anders gaat er niks weg
Van de week kwam hij binnen met een stok. Wij: Wat moet je met die stok? Hij: Nou ik ga hem in mijn kamer leggen.quote:
Kindjes slaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Van de week kwam hij binnen met een stok. Wij: Wat moet je met die stok? Hij: Nou ik ga hem in mijn kamer leggen.
We waren al bang dat hij er wat raars mee wou doen
Dat heeft hij gisteren wel gedaan op school, maar ik kon niet echt boos worden, een jongen stond een meisje te slaan en hij gaf die jongen een rotgooi, de ridderquote:
quote:
Hoop dat het in orde komt Heksquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:47 schreef Toverheks het volgende:
lees steeds bij hoor maar iedereen weer naar school etc.etc. het echte leven is weer begonnen......
hoop dat huppelkutje ook weer gauw naar school gaat ze heeft volgende week gesprek met haar mentor ze was niet geslaagd als enigste moet nog een paar dingen inhalen en mag dan weer verder.
speciaal onderwijs he heeft toch ook zo zijn voordelen![]()
quote:
net zo niks als de vorigequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:38 schreef crv het volgende:
[..]
net zo niks als de vorige![]()
Maar goed, als je hem zelf maar mooi/leuk/cool vind, das het belangrijkste
waarom ?quote:
Ook een manier om je biografie te openenquote:Op 27 juli 1989 wordt Siebe’s vredige en luie leventje, zonder lawaai en waar voedsel automatisch via de navel naar binnen kwam, woest verstoord en wordt hij bruut en bloederig naar deze wrede wereld gedrukt. Toch blijft Siebe positief en wordt als baby elke dag al zingend wakker.
wtfquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook een manier om je biografie te openen
Geen internetquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
VOlgens mij kunnen de meesten kinderen van nu zich echt niet beseffen dat hun ouders nog leefde zonder computers/internet, mobiele telefoons.. De TV nog maar 2 Nederlandse zenders had en weet ik nog niet meer.
Natuurlijk geldt dat voor iedere generatie, maar de ontwikkelingen gaan nu wel erg hard.
Voor mij voelt het ook als iets uit een ander leven. Al heb ik wel altijd TV gehad met veel kanalen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
VOlgens mij kunnen de meesten kinderen van nu zich echt niet beseffen dat hun ouders nog leefde zonder computers/internet, mobiele telefoons.. De TV nog maar 2 Nederlandse zenders had en weet ik nog niet meer.
Natuurlijk geldt dat voor iedere generatie, maar de ontwikkelingen gaan nu wel erg hard.
jup, ach, kan me nog herinneren dat we thuis voor het eerst een PC kregen, en voor het eerst internet en zo, met piepende krakende inbelmodems, en gigantische mobiele telefoonsquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voor mij voelt het ook als iets uit een ander leven. Al heb ik wel altijd TV gehad met veel kanalen.
Die kregen wij toen ik naar de brugklas ging, in 2000quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jup, ach, kan me nog herinneren dat we thuis voor het eerst een PC kregen, en voor het eerst internet en zo, met piepende krakende inbelmodems, en gigantische mobiele telefoons
Ik ben dan waarschijnlijk ook iets ouder en mijn ouders waren tevreden over hun producten zolang ze het nog goed deden, en terecht.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voor mij voelt het ook als iets uit een ander leven. Al heb ik wel altijd TV gehad met veel kanalen.
Naja, Iedereen was super langzaam, ik was een echte dealer wat dat betreftquote:
Hier pas internet in 2000 (inbel, kabel vanaf 2002). We hadden het ook niet echt nodig, want de scholen waren toen nog niet zo ingesteld, dat je niet onder internet uit konquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:47 schreef Renesite het volgende:
Internet 1995 of zo. 2 jaar inbel. Daarna 2 jaar superwebEn 1999 kabel, al 500kb p/s of zo. Ideaal
! Heul Napster leegdownloaderen!
Naja, mijn ouders wouden bereikbaar blijven. Vonden 89 gulden per maand zeker acceptabel of zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier pas internet in 2000 (inbel, kabel vanaf 2002). We hadden het ook niet echt nodig, want de scholen waren toen nog niet zo ingesteld, dat je niet onder internet uit kon
Zwabber zal bedoelen dat hij een andere trein gaat nemenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, Iedereen was super langzaam, ik was een echte dealer wat dat betreft
Ow, hij zit in de treinquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zwabber zal bedoelen dat hij een andere trein gaat nemen
Nicequote:Op zaterdag 17 september 2011 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ben onderweg naar een klasgenoot, we gaan naar de verjaardag van een andere klasgenoot, en er is een dakterras, golfclubs en golfballen
Heb je die gekocht?quote:
Uh-uhquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ben nie jarig nie hoormorgen daten he bennyy??
quote:Alle kandidaten die in de running zijn voor het wereldrecord krijgen een eigen huiskamertje met een tv. Tijdens de recordpoging komen er tv-prominenten langs, worden spellen gespeeld uit amusementshows van weleer en zijn er knallende optredens om iedereen wakker te schudden. Iedereen die de kandidaten wil komen aanmoedigen kan tijdens de recordpoging langskomen bij Het Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum.
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Die reclame van Veilig vrijen
Zonder hoesje ga ik niet in je poesje
Iedereen heeft het er over, maar doet men het nu ook vaker veilig? Dat is het uiteindelijke doel, niet dat de reclame het gesprek van de dag is, maar dat men dus daadwerkelijk vaker met condooms vrijtquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
En toch werkt het wel, aangezien iedereen het er over heeft
lastig te controleren, maar het bereikt op die manier wel zijn doelgroep en dus is de kans aanwezig dat het wel werktquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen heeft het er over, maar doet men het nu ook vaker veilig? Dat is het uiteindelijke doel, niet dat de reclame het gesprek van de dag is, maar dat men dus daadwerkelijk vaker met condooms vrijt
Nu we het toch over poesjes hebben, hoe gaat het met de nieuwe aanwinst in huize Boris?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef borisz het volgende:
Je kan er hier nog tenminste over praten. KIjk Amerika met heel veel meer tienerzwangerschappen.
Dat wel, maar vrijt de jeugd dan zovaak onveilig dan? Ik heb daar totaal geen beeld van aangezien ik weinig tot geen jongeren van rond de 16-18 spreek of ken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
lastig te controleren, maar het bereikt op die manier wel zijn doelgroep en dus is de kans aanwezig dat het wel werkt
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar vrijt de jeugd dan zovaak onveilig dan? Ik heb daar totaal geen beeld van aangezien ik weinig tot geen jongeren van rond de 16-18 spreek of ken.
Okee, ik zie wel eens flarden op MTV van 16 en Zwanger, maar wist niet dat het in Nederland ook zo erg is. OF valt dat ook wel weer meequote:
Het is hier niet net zo erg, maar het komt vaak genoeg voorquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik zie wel eens flarden op MTV van 16 en Zwanger, maar wist niet dat het in Nederland ook zo erg is. OF valt dat ook wel weer mee
Okee, ja ik ken ook iemand die bij mij in de klas zat op de basisschool die was ook al met 18 moeder, terwijl ze nog gewoon met een studie bezig was..quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is hier niet net zo erg, maar het komt vaak genoeg voor
Uiteraard en een zwangerschap en of geslachtsziekte kan ook voortvloeien uit een gescheurd condoom natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:38 schreef crv het volgende:
[..]
net zo niks als de vorige![]()
Maar goed, als je hem zelf maar mooi/leuk/cool vind, das het belangrijkste
ahaaaaaquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
PatriQue....!
http://www.tv2day.nl/blog(...)oor+een+wereldrecord
[..]![]()
quote:
Whehequote:
ik zie dat je in een plas staatquote:Op zondag 18 september 2011 11:53 schreef iBenny het volgende:
Geraldine heeft wel een goeie kont....
Dat hoef je mij niet te vertellen vriend.quote:Op zondag 18 september 2011 11:53 schreef iBenny het volgende:
Ben er zoals gewoonlijk heen geweest. Best wel boeiende partij. PSV had de beste kansen, maar mede door het uitvallen van Tyton (wedstrijd lag iets van een kwartier stilquote:Op zondag 18 september 2011 11:13 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen het is vandaag SUPER SUNDAY mooie wedstrijden komen er vandaag en tatatatata we gaan beginnen om half 1 ajax- PSV
Wieso?quote:Op zondag 18 september 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
Als ik meedoe ben ik zooooo de lul he.
Je kunt tussen 29 sept. en 2 oktober ook gewoon langskomen in Beeld & Geluid, dan zal ze er vast ook wel zijnquote:Op zondag 18 september 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
Als ik verdomme had geweten tot het tot 2 uur was ofzo was ik meegegaan.![]()
Maar goed Geraldine zie ik zaterdag toch wel.
Ik kan jullie komen aanmoedigen ja?quote:Op zondag 18 september 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt tussen 29 sept. en 2 oktober ook gewoon langskomen in Beeld & Geluid, dan zal ze er vast ook wel zijn
Yupquote:Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan jullie komen aanmoedigen ja?
Vanwege je bril zeker?quote:Op zondag 18 september 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik werd meteen al in een hokje gepropt als nerdje/sukkeltje.
Waren samen in het nerdhokje gedrukt.quote:Op zondag 18 september 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
stem, bril en antwoorden... fantastische combi
Jij valt toch best meequote:Op zondag 18 september 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Waren samen in het nerdhokje gedrukt.
Nou na zo'n interview met Gerrie hadden ze me best als nerdje en autist kunnen bestempelen.quote:
Wait wut?quote:Op zondag 18 september 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:
En Heloef... ze wist precies wanneer die foto was gemaakt
quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou na zo'n interview met Gerrie hadden ze me best als nerdje en autist kunnen bestempelen.
Niet jou, wel welke dag het wasquote:[..]
Wait wut?![]()
Gerrie herinnert mij nog ofzo?
Ahaquote:Op zondag 18 september 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
.
Zal best meevallen.
[..]
Niet jou, wel welke dag het was.
patrique zei tegen dr "mogen we met je op de foto voor een vriend die een soort van verliefd op je is". Vond ze goed, fotootje gemaakt...quote:Op zondag 18 september 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Aha![]()
Heb je die foto laten zien ofzo?
Een soort van verliefd op je is hahahahahahaquote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
patrique zei tegen dr "mogen we met je op de foto voor een vriend die een soort van verliefd op je is". Vond ze goed, fotootje gemaakt...
ff later komt ze naar ons toe om te vragen of we een foto van je hadden zodat ze misschien wist om wie het ging. Fotootje op facebook gezocht en laten zien, toen wist ze welke dag het was.
Oh bedankt "een soort van verliefd"quote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
patrique zei tegen dr "mogen we met je op de foto voor een vriend die een soort van verliefd op je is". Vond ze goed, fotootje gemaakt...
ff later komt ze naar ons toe om te vragen of we een foto van je hadden zodat ze misschien wist om wie het ging. Fotootje op facebook gezocht en laten zien, toen wist ze welke dag het was.
Dan laat je die foto van twitter zien.... "weet je nog die 2 gekken van vorige week"quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh bedankt "een soort van verliefd"![]()
Ik kan haar verdorie volgende week nog tegen het lijf lopen he.
Waar is die foto trouwens? Ik wacht er al de hele dag in spanning op.quote:Op zondag 18 september 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan laat je die foto van twitter zien.... "weet je nog die 2 gekken van vorige week"
quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Tijdens die 2de foto ging ze met dr kont tegen me aan leunen... ik vond het eng
quote:Op zondag 18 september 2011 11:53 schreef iBenny het volgende:
Twitter van Patriquequote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar is die foto trouwens? Ik wacht er al de hele dag in spanning op.
Lutte, Lutte Patrique zegt lelijke dingen over mij tegen Gerrie.quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een soort van verliefd op je is hahahahahaha![]()
Aahw schatje tochquote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Lutte, Lutte Patrique zegt lelijke dingen over mij tegen Gerrie.
Ik heb hem gezien.quote:
En René wilde weer per se in zijn eentje hoor...quote:Op zondag 18 september 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien.![]()
Bril-fucking-jant.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
Ik zie gewoon die angst in Benny's ogen.
Ik wil dit als bureaublad achtergrond.
Hans, Hans je moet die foto zien van Benny met Gerrie.quote:
meer een achterachterachterneef.quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee afstammeling van een rijke elektrotechnicus
ik volg triekje op Twitter, heb hem vanmiddag al gezien.quote:Op zondag 18 september 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hans, Hans je moet die foto zien van Benny met Gerrie.
Leuk blousje hè?quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
Ik zie gewoon die angst in Benny's ogen.
Ik wil dit als bureaublad achtergrond.
Hij is echt bang.quote:
WAT HEB JIJ ALLEMAAL TEGEN GERRIE GEZEGD?quote:
hij heeft haar keihard gehosselt en toen gezegd dat ie homo isquote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
WAT HEB JIJ ALLEMAAL TEGEN GERRIE GEZEGD?
heel veel.. Ze heeft me geinterviewd, en hebben nog even leuk staan praten, zonder cameraquote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
WAT HEB JIJ ALLEMAAL TEGEN GERRIE GEZEGD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
Ik stak mijn condoom in Patrique's.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
donderdag 29 september tot en met zondag 2 oktober, elke avaond vanaf 20.25 tot in de ochtend, en 24 uur per dag op 101tv!quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef JJH het volgende:
Heren, wanneer is get een en ander op tv?
dat zijn precies werkdagen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
donderdag 29 september tot en met zondag 2 oktober, elke avaond vanaf 20.25 tot in de ochtend, en 24 uur per dag op 101tv!
Ik had het meer over het "een soort van verliefd gedeelte"quote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heel veel.. Ze heeft me geinterviewd, en hebben nog even leuk staan praten, zonder camera
De rest maakt een hoop goed.quote:
Ik kom nog even hoi zeggen op zaterdag of zondag!quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
donderdag 29 september tot en met zondag 2 oktober, elke avaond vanaf 20.25 tot in de ochtend, en 24 uur per dag op 101tv!
Ik weet niet of je bij ons kan komen trouwens..quote:Op zondag 18 september 2011 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom nog even hoi zeggen op zaterdag of zondag!
Denk het ook nietquote:Op zondag 18 september 2011 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bij ons kan komen trouwens..
Ik kom met een megafoon.quote:Op zondag 18 september 2011 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bij ons kan komen trouwens..
Dank u.quote:Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/lastmanwatching
Zie zijkant Heloef
Shcerppppquote:Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/lastmanwatching
Zie zijkant Heloef
We zullen het zien!quote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij zou je ook gewoon naar binnen kunnen lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |