Ik kom veel Noordelijker uit N-H dan jij en ik ken het écht nietquote:Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker Noord-Hollands of zo, ik doe dat zelfs bij mijn zwager
Bij allebei, ja geen tong erbij natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom veel Noordelijker uit N-H dan jij en ik ken het écht nietNooit gezien ook bij anderen.
En bij je zwager?![]()
![]()
Dat vind ik nou helemaal niks voor een stadse damequote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij allebei, ja geen tong erbij natuurlijkgewoon even snel als begroeting.
Ik ben ook geboren en getogen in Amsterdam, maar zoenen op de mond door familieleden is toch echt niet gebruikelijk in onze familie.quote:Op zondag 18 september 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
en hier weer verder
[..]
Denk het, ik kom uit en woon in Amsterdam, ook Noord-Holland maar toch net even andersZussen wonen inmiddels ECHT in Noord-Holland.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Noord Holland, de Rijper Kermis schijnt heeel leuk te zijn hoorde ik heel toevallig gisteren.
Thnxquote:Op zondag 18 september 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tussen Alkmaar en Zaandam, even grof geschatNoord-Holland.
Jij durft!quote:
Oh nee, toch niet die discussie weer he?quote:
Meedoen? Als wat: achtergrondkoortje of zo?quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Wauw! Een concert van Jeroen van de Boom, meteen meedoen.
Met die wedstrijdquote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Meedoen? Als wat: achtergrondkoortje of zo?
Waarom niet?quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef Staal het volgende:
Dit geef ik nu al geen lang leven samen trouwens.
Discriminatie alert.quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef MarMar het volgende:
Is dit een herhaling of lijken ze gewoon allemaal op elkaar?
Wedstrijd? Oh, dat heb ik dan gemist.. Zit veel te ingespannen hier te tikken over zoenen en zo.quote:
Hij vindt het veel gezelliger met zijn homies!quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef Staal het volgende:
Dit geef ik nu al geen lang leven samen trouwens.
Typ straks even verder kijken.quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waarom niet?
(ik denk het trouwens ook niet hoor)
Het is een excotische bestemmingquote:Op zondag 18 september 2011 20:21 schreef Rianne84 het volgende:
Is er geen directere verbinding met Tanzania?
Misschien was dat goedkoper?quote:Op zondag 18 september 2011 20:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja maar eerst naar duitsland, dan istanbul... kan toch wel sneller?
Vast. Dat kan op zo'n afstand enorm veel schelen.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind deze jongen een verademing trouwens na tin en can, veel expressiever en ze lijken elkaar écht leuk te vinden
ik vind deze jongen een verademing trouwens na tin en can, veel expressiever en ze lijken elkaar écht leuk te vinden
Die Gambiaan kwam bij een ander programma hier naartoe, duidelijk voor het geldquote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef Montelly het volgende:
Wat moet zon ontzettend mooie meid in fucking Tanzania...
WTF..
Tanzaniaan, Gambiaan![]()
Ik denk zelfs dat hij haar leuker vindt dan andersom.quote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
cameratechnisch dingetje denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap nooit waarom die mannen niet zelf rijden.
Na die kus denk ik dat het eerder andersom is..quote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat hij haar leuker vindt dan andersom.
Ja!quote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
Niet zijn auto ?quote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap nooit waarom die mannen niet zelf rijden.
Heel hygiënischquote:
Nah soms is er 1 die dat wel doet.quote:
In Frankrijk moest ik een keertje hard wegrennen toen ik doortrok, anders kwam al het water over mijn voetenquote:
Hij vindt het erg koud daar.. Ze heeft allemaal dikke kleren voor hem meegenomen en ook handschoenen. Het is waarschijnlijk onder de 25 graden... Is koud als je wellicht altijd 30 graden of meer gewend bent.quote:Op zondag 18 september 2011 20:29 schreef Rianne84 het volgende:
waarom heeft hij zo'n dikke trui aan?
Afrikaans Engelsquote:Op zondag 18 september 2011 20:30 schreef Rianne84 het volgende:
haar Engels is wel een beetje irritant
DAt is nog niet eens het ergste. Als je niet goed hurkt wordt je ook nat maar dan niet van het water..quote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
In Frankrijk moest ik een keertje hard wegrennen toen ik doortrok, anders kwam al het water over mijn voeten
Ach kleinigheidjequote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
In Frankrijk moest ik een keertje hard wegrennen toen ik doortrok, anders kwam al het water over mijn voeten
kan toch niet, dat is toch te goorquote:Op zondag 18 september 2011 20:32 schreef Injetta het volgende:
Moeten ze dit water gebruiken om te koken en te drinken ???????![]()
Ja dan pis je jezelf onder.quote:Op zondag 18 september 2011 20:32 schreef Injetta het volgende:
[..]
DAt is nog niet eens het ergste. Als je niet goed hurkt wordt je ook nat maar dan niet van het water..
LIjkt me wel... ze gaat de volgende dag al weer weg...quote:
Er gaat maar 1 vlucht per jaar naar dat land.quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef Injetta het volgende:
[..]
LIjkt me wel... ze gaat de volgende dag al weer weg...
Ik blijf dat echt idioot vinden. Kunnen ze dat niet wat ruimer plannen?
Je kunt toch ook een weekje eerder komen of een weekje later beginnen?
maar dat is minder dramaquote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, dit is niet echt leuk.quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat allemaal uit dat kleine koffertje waarin ook nog kleren voor die jongen zaten en pannenkoekenmeel.quote:Op zondag 18 september 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Ze heeft ook steeds van die nette kleren aan, witte broek, net bloesje.
Wat hadden we gezegd en gedaan?quote:Op zondag 18 september 2011 20:38 schreef Montelly het volgende:
Jullie moeten allemaal niet zo zeurenals jullie in TANZANIA waren hadden jullie allemaal precies hetzelfde gezegd/gedaan
Ik zou nooit naar Tanzania gaan!quote:Op zondag 18 september 2011 20:38 schreef Montelly het volgende:
Jullie moeten allemaal niet zo zeurenals jullie in TANZANIA waren hadden jullie allemaal precies hetzelfde gezegd/gedaan
Ik ben te schijterig om daar naar toe te gaan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:38 schreef Montelly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |