Misschien was dat goedkoper?quote:Op zondag 18 september 2011 20:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja maar eerst naar duitsland, dan istanbul... kan toch wel sneller?
Vast. Dat kan op zo'n afstand enorm veel schelen.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind deze jongen een verademing trouwens na tin en can, veel expressiever en ze lijken elkaar écht leuk te vinden
ik vind deze jongen een verademing trouwens na tin en can, veel expressiever en ze lijken elkaar écht leuk te vinden
Die Gambiaan kwam bij een ander programma hier naartoe, duidelijk voor het geldquote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef Montelly het volgende:
Wat moet zon ontzettend mooie meid in fucking Tanzania...
WTF..
Tanzaniaan, Gambiaan![]()
Ik denk zelfs dat hij haar leuker vindt dan andersom.quote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
cameratechnisch dingetje denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap nooit waarom die mannen niet zelf rijden.
Na die kus denk ik dat het eerder andersom is..quote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat hij haar leuker vindt dan andersom.
Ja!quote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
Niet zijn auto ?quote:Op zondag 18 september 2011 20:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap nooit waarom die mannen niet zelf rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |