Eens. Big Bang Theory is best komisch.quote:Op maandag 19 september 2011 13:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wel alle sitcoms met neurotische wannabe autisten in de hoofdrol.
vind jij..quote:Op maandag 19 september 2011 13:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wel alle sitcoms met neurotische wannabe autisten in de hoofdrol.
quote:Op maandag 19 september 2011 14:33 schreef .Cake. het volgende:
Gister trouwens ook Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works gekeken. Was al veeel beter dan de serie vond ik. Dus ik heb nog hoop voor Fate/Zero
Zou jij niet de VN downloaden?quote:Op maandag 19 september 2011 14:33 schreef .Cake. het volgende:
Gister trouwens ook Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works gekeken.
Snapte je Überhaupt iets van die film? Ik heb de VN gespeeld en snapte alleen dat ze alle scene's waardoor je het plot zou kunnen begrijpen er uitgeknipt hebben en dat andere scene's zonder achtergrondverhaal hol aanvoelden. Maarre de UWB film had wel toffe actie!quote:Was al veeel beter dan de serie vond ik.
Dat zou je idd moeten hebben, ja. UFOtable bekend van de geweldige Kara no Kyoukai adaptatie is verantwoordelijk voor F/0 dus een fakking DEEN meer!quote:Dus ik heb nog hoop voor Fate/Zero
Ik? Eehm, nou ooit misschien. Maar ik heb al genoeg te doen, dus denk dat ik mij voorlopig niet aan VN's waag.quote:Op maandag 19 september 2011 14:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zou jij niet de VN downloaden?
[..]
Snapte je Überhaupt iets van die film? Ik heb de VN gespeeld en snapte alleen dat ze alle scene's waardoor je het plot zou kunnen begrijpen er uitgeknipt hebben en dat andere scene's zonder achtergrondverhaal hol aanvoelden. Maarre de UWB film had wel toffe actie!
[..]
Dat zou je idd moeten hebben, ja. UFOtable bekend van de geweldige Kara no Kyoukai adaptatie is verantwoordelijk voor F/0 dus een fakking DEEN meer!
Groep? Het is reclame.quote:Op maandag 19 september 2011 10:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
Hij valt volgens mij bij iedereen wel in de smaak!
Ik zal het ongetwijfeld eerder gevraagd hebben, maar ik blijf maar staren naar je UI. Heb je een linkje naar een youtube clip oid? Begin toch erg nieuwsgierig te worden welke groep het is.
Breaking Bad is zeer goedquote:Op maandag 19 september 2011 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de enige uit dat lijstje die ik enigsinds intressant vind is dexter en random anime
Ik was hetquote:Op maandag 19 september 2011 15:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oké, dan was 'et iemand anders.
Helaas is de markt voor Nederlandse manga te gering en is voor velen het niet waard te scannen. Wel is de Engelstalige versie te koop op Bol.com en http://www.bookdepository(...)-Sawai/9781421502724quote:Op maandag 19 september 2011 22:32 schreef menszonderwens het volgende:
Kan iemand me helpen? Ik zoek de Nederlandstalige versie(s) van Bobobo, maar ik kan die niet vinden. Als een van jullie me nou eens een paar linkjes zouden geven waar ik Nederlandstalige manga kan downloaden lees ik het graag. Alvast bedankt.
Haha, allright. Het leek net alsof het een clip van een meidengroep was.quote:
Ach, jij bent niet de enige die dat denkt.quote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Haha, allright. Het leek net alsof het een clip van een meidengroep was.
Ik verwacht een deceptie. Maar de serie is voor mij toch al geen topper door te veel niet-boeiende afleveringen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Volgende week komt de laatste aflevering van Hanasaku Iroha. Waarschijnlijk de anime waar ik het meeste tijd in geďnvesteerd heb dit hele seizoen. Ik weet het niet wat ik er van kan verwachten, maar ik denk wel dat het erg leuk wordt.
Hoeveel eps telt die serie dan? Want ik vind dat S;G ook maar een kleine 13 afleveringen heeft die echt boeiend zijn. Echter is het in zijn totaliteit toch een goede serie.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwacht een deceptie. Maar de serie is voor mij toch al geen topper door te veel niet-boeiende afleveringen.
Ik weet het niet. Er zijn goeie en slechte afleveringen geweest dus het kan beide op gaan. Waar ik huiverig voor ben is dat dat festival tegen gaat vallen (tenminste, ik neem aan dat ze daar mee eindigen. Heb de aflevering van deze week nog niet gezien overigens.). Want daar werken ze al vanaf aflevering 2 ofzo naar toe.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik verwacht een deceptie. Maar de serie is voor mij toch al geen topper door te veel niet-boeiende afleveringen.
K-ON!quote:Op maandag 19 september 2011 23:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zijn goeie en slechte afleveringen geweest dus het kan beide op gaan. Waar ik huiverig voor ben is dat dat festival tegen gaat vallen (tenminste, ik neem aan dat ze daar mee eindigen. Heb de aflevering van deze week nog niet gezien overigens.). Want daar werken ze al vanaf aflevering 2 ofzo naar toe.
Daarnaast: net stiekem eerste aflevering van K-ON! gekeken.
![]()
Blijft heerlijk!
De eerste aantal afleveringen zou ik eerst een 6 geven, maar door het zien van de laatste afleveringen een 8. Het verhaal is mooi rond.quote:Op maandag 19 september 2011 23:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hoeveel eps telt die serie dan? Want ik vind dat S;G ook maar een kleine 13 afleveringen heeft die echt boeiend zijn. Echter is het in zijn totaliteit toch een goede serie.
The girl who leapt through time is wel een mooie. Volgens mij is die na summer wars uitgekomen, heeft dezelfde regisseur.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:15 schreef Frag_adder het volgende:
Na wat doorbijten is steins gate eigenlijk best coolalleen die 1e aflevering werpt zo een vage muur op dat je denkt WTF, heb ik nou niet goed opgelet? Heb ik zitten slapen? Dat is gewoon jammer.
ZIjn er afgelopen jaar nog leuke (lange) anime films uit gekomen? Na summer wars heb ik eigenlijk niets meer gezien. Alleen the borrowers heb ik nog klaarstaan om te kijken.
Redline is een goede film.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:15 schreef Frag_adder het volgende:
Na wat doorbijten is steins gate eigenlijk best coolalleen die 1e aflevering werpt zo een vage muur op dat je denkt WTF, heb ik nou niet goed opgelet? Heb ik zitten slapen? Dat is gewoon jammer.
ZIjn er afgelopen jaar nog leuke (lange) anime films uit gekomen? Na summer wars heb ik eigenlijk niets meer gezien. Alleen the borrowers heb ik nog klaarstaan om te kijken.
Girl who Leapt Through Time was eerder dan Summer Wars. Beide geweldige films. Heb ze gelukkig heel goedkoop kunnen scoren op BluRay via een aanbieding op amazon.co.uk destijds (duo-pack voor 8-9 euro ofzo...)quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
The girl who leapt through time is wel een mooie. Volgens mij is die na summer wars uitgekomen, heeft dezelfde regisseur.
Play.com heeft ook vaak goede prijzen. 5 cm dvd voor nog geen tientje binnen gehaald.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Girl who Leapt Through Time was eerder dan Summer Wars. Beide geweldige films. Heb ze gelukkig heel goedkoop kunnen scoren op BluRay via een aanbieding op amazon.co.uk destijds (duo-pack voor 8-9 euro ofzo...)
Een tientje voor een DVD vind ik tegenwoordig eigenlijk al veels te duur, vooral als het om een redelijk korte en al wat oudere film gaat...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Play.com heeft ook vaak goede prijzen. 5 cm dvd voor nog geen tientje binnen gehaald.
Mawaru Penguindrumquote:
ervoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
The girl who leapt through time is wel een mooie. Volgens mij is die na summer wars uitgekomen, heeft dezelfde regisseur.
Play heeft voor mij afgedaan, teveel pakketjes kwijtgeraakt wat ik nog bij geen enkele andere (afkloppen) online winkel heb meegemaakt. Summer Wars is ontzettend tof. Arriety (The Borrower) ook trouwens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef blessed19 het volgende:
Play.com heeft ook vaak goede prijzen. 5 cm dvd voor nog geen tientje binnen gehaald.
Ja is pas sinds kort mogelijk trouwens. Ringle-S en umlauts mogen tegenwoordig ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Qunix het volgende:
Nooit geweten, maar dit is een officiële domeinnaam:
http://例え.テスト/
Is het een leuke serie? Heb ooit de eerste aflevering gedownload, maar toen overleed m'n pc.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Penguindrum heeft de beste opening van het seizoen.
Guru guru mawaru~
Voor mij heeft Play afgedaan sinds ze die extra beveiliging met de random reader hebben ingevoerd wanneer je iets besteld. Te irritant. Daarnaast is de site-redesign ook verschrikkelijk kut, en kun je niet in ponden bestellen maar in een ongunstige euro-koers.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Play heeft voor mij afgedaan, teveel pakketjes kwijtgeraakt wat ik nog bij geen enkele andere (afkloppen) online winkel heb meegemaakt. Summer Wars is ontzettend tof. Arriety (The Borrower) ook trouwens.
das wat minder O.oquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef blessed19 het volgende:
Deze reeks is plotseling uit mijn AT gehaald.
Nauw ik kan niet werken onder druk...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is het een leuke serie? Heb ooit de eerste aflevering gedownload, maar toen overleed m'n pc.
Binnenkort houdt het seizoen op, dus misschien dat ik de batch ga downloaden als ie uitkomt. Maar dat hangt af van jouw aanbeveling.
No pressure.
Klinkt als een serie die ik leuk ga vinden, hoe vager hoe liever! Goeie tip. Eens kijken of ik 'm ergens vandaan kan plukken.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mawaru Penguindrum is in een woord: vaag ...
Of ik er echt aan toe ga komen om te volgen weet ik niet, maar afgaande op de beschrijvingen de laatste drie series die jij ook gekozen hebt en ik switch Ika Musume voor Phi Brain.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:25 schreef Bakakame het volgende:
Wat gaan jullie in het nieuwe seizoen volgen? http://randomc.net/2011/09/20/fall-2011-preview/
Ika Musume sowieso, Mirai Nikki klinkt veelbelovend, UN-GO en Guilty Crown geef ik een kans
Hoe kun je geen Ika Musume kijken de geso?!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:00 schreef Weakling het volgende:
[..]
Of ik er echt aan toe ga komen om te volgen weet ik niet, maar afgaande op de beschrijvingen de laatste drie series die jij ook gekozen hebt en ik switch Ika Musume voor Phi Brain.
Kweenie, ben puur op de omschrijving afgegaan. Ken het verder niet. Mijn anime smaak ligt niet direct bij vol comedy, maar ik laat me graag overtuigen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:12 schreef Bakakame het volgende:
Hoe kun je geen Ika Musume kijken de geso?!
A new Gundamquote:Op woensdag 21 september 2011 12:19 schreef outcast_within het volgende:
Another year of anime is drawing to a close, but not before the long-awaited fall season. While the number of shows pales in comparison the to 43 offered in spring, the quality of the 25 new titles is a lot higher. There are numerous sequels and spiritual successors: The third and final season of Shakugan no Shana, studio GONZO’s big return with a new Last Exile eight years later, the prequel to Type Moon’s Fate/stay night, and more of our favorite squid girl, Ika Musume. In addition, we have plenty of original series, including a new Gundam and two noitaminA shows by BONES and Production I.G. Equally impressive is the fact that many of which are slated for two-cour. Anime fans everywhere should be excited. I know I am.
http://randomc.net/2011/09/20/fall-2011-preview/
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik de nieuwe gundam zo tof ga vinden eerlijk gezegd. Zoals het er nu uitziet staat het me domweg niet aan lolquote:
Jammerquote:Op woensdag 21 september 2011 12:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
De nieuwe Gundam serie is voor kleine kinderen.
Ik ga Bakuman denk ik niet kijken, ik lees de manga dus ik weet hoe het looptquote:Op woensdag 21 september 2011 12:49 schreef .Cake. het volgende:
Ga ik zeker kijken:
Ika Musume (uiteraard!)
Bakuman 2
Fate/Zero
Last Exile 2
Guilty Crown
Schijnt goed te zijn dus proberen maar:
Persona 4 the Animation
Mirai Nikki
Geef ik 2 á 3 afleveringen de kans:
Kyoukai Senjou no Horizon (Horizon on the middle of Nowhwere)
Phi Brain
WTF? Zo bizar dat het misschien nog kan werken ook!
Ben-To
Als ik het me goed herinner speelt Persona 4 zich af in hetzelfde universum als de eerdere Persona anime, maar de verhalen en personages hebben vrij weinig met elkaar te maken. Dus een beetje zoals Steins; Gate en Choas; Head.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef NeeEcht het volgende:
Persona 4 is dat een stand alone serie of moet je eerst eerdere delen gezien hebben?
In dat geval ga ik hem wel checken danquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner speelt Persona 4 zich af in hetzelfde universum als de eerdere Persona anime, maar de verhalen en personages hebben vrij weinig met elkaar te maken. Dus een beetje zoals Steins; Gate en Choas; Head.
Don't believe in you! Believe in me, who believes in you!quote:
De afleveringen zijn leuk, bestaan uit 3 korte sketches steeds, vond het heel vermakelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Qunix het volgende:
Ik heb S1 niet gezien van Ika Musume. Ik wil het wel proberen.
Uiteraard ga ik Bakuman volgen, net als Working!! en Mobile Suit Gundam Unicorn Ep. 4
Wat ik ook wil proberen zijn Phi Brain: Kami no Puzzle, Mobile Suit Gundam AGE (toch echt proberen) en heel misschien ook Persona 4.
Misschien nog wel wat meer...
Heel leuke serie. Melig zelfs.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Qunix het volgende:
Ik heb S1 niet gezien van Ika Musume. Ik wil het wel proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |