quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef outcast_within het volgende:
Volgende TT weer het anime(es.nl) garpje eruit halen.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:10 schreef outcast_within het volgende:
1. het is het grote anime topic niet animees.nl
2. het is 162
3. Lost in Translation.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:17 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals, wat een goede film.
Tsja, het is natuurlijk geen die hard, oid.quote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor mij maakte Scarlett ook veel goed. Maar toch...bleef nogal saai. Misschien door het deprimerende.
Je vergeet het grote gevoel van eenzaamheid in een dichtbevolkte wereldstad.quote:Op zondag 18 september 2011 20:19 schreef outcast_within het volgende:
Het is dan ook vooral een sfeer film / cultuurshock film. Er gebeurt niet zo heel veel.
Maar bill ghostbuster murray zit erin met zijn droge kop en geweldige karaoke perforamce.
Die mevrouw met dat appetijtelijke achterwerk.
En het speelt zich af in japan.
Ik hou wel van drama/deprimerende films op z'n tijd. Maar dan gebeurt er ten minste wat. In deze film vrij weinig. Er was voor mijn gevoel geen climax, niet iets waar de film naartoe werkte. Het kabbelde maar wat voort. Weinig dialoog ook.quote:Op zondag 18 september 2011 20:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Tsja, het is natuurlijk geen die hard, oid.
En de belangrijkste dialoog aan het einde kon je niet eens verstaan ...quote:Op zondag 18 september 2011 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hou wel van drama/deprimerende films op z'n tijd. Maar dan gebeurt er ten minste wat. In deze film vrij weinig. Er was voor mijn gevoel geen climax, niet iets waar de film naartoe werkte. Het kabbelde maar wat voort. Weinig dialoog ook.
Tsja, er zit een romance ingebouwd wat inderdaad wel standaard is. Er zit echter wel erg veel dialoog in, hetzij ongesproken. Ben van mening dat ze dat expres gedaan hebben om een traditionele aziatisch element te gebruiken. Stilte. Films als Dare mo shiranai, Bin-jip, Kikujiro, Taiyo no uta en Okurbito zijn juist ook meesterlijke films, juist door de de weinige dialogen..quote:Op zondag 18 september 2011 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou wel van drama/deprimerende films op z'n tijd. Maar dan gebeurt er ten minste wat. In deze film vrij weinig. Er was voor mijn gevoel geen climax, niet iets waar de film naartoe werkte. Het kabbelde maar wat voort. Weinig dialoog ook.
Geheid dat dat iets was als; Ik kom je ongetwijfeld nog eens opzoeken.quote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef Weakling het volgende:
[..]
En de belangrijkste dialoog aan het einde kon je niet eens verstaan ...
geweldige film
Ik zou de film ook niet slecht willen noemen. Ik kan prima begrijpen waarom mensen het een goede film vinden. Maar het was niet voor mij.quote:Op zondag 18 september 2011 20:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Tsja, er zit een romance ingebouwd wat inderdaad wel standaard is. Er zit echter wel erg veel dialoog in, hetzij ongesproken. Ben van mening dat ze dat expres gedaan hebben om een traditionele aziatisch element te gebruiken. Stilte. Films als Dare mo shiranai, Bin-jip, Kikujiro, Taiyo no uta en Okurbito zijn juist ook meesterlijke films, juist door de de weinige dialogen..
Whut. Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 18 september 2011 20:17 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals, wat een goede film.
Het is inderdaad wel dat je daarvoor in de mood moet zijn. Ik noem zulke films ''zondag uitbrak films''.quote:Op zondag 18 september 2011 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou de film ook niet slecht willen noemen. Ik kan prima begrijpen waarom mensen het een goede film vinden. Maar het was niet voor mij.
Ramen Girl was verschrikkelijk. En Brittany zag eruit alsof ze al maanden dood was. Echt een hele slechte film.quote:Op zondag 18 september 2011 20:35 schreef wdn het volgende:
Ramen girl Ramen girl Ramen girl Ramen girl!!
was ook erg goed
Met een veels te vroeg overleden Brittany Murphy.
Weet jij trouwens nog een paar leuke aziatische feel-good films?quote:Op zondag 18 september 2011 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ramen Girl was verschrikkelijk. En Brittany zag eruit alsof ze al maanden dood was. Echt een hele slechte film.
Ik heb ooit een japanse film box gekocht bij de frs. Dear god that was bad.quote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ga maar eens Kikujiro kijken, mijn leerling.
Als de film afgelopen is, zal je ongetwijfeld een glimlach op je gezicht hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik heb ooit een japanse film box gekocht bij de frs. Dear god that was bad.
Maar kikujiro daar had ik wel eens van gehoord. De zomer van toch?
Ik ben hem binnen aan het halen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als de film afgelopen is, zal je ongetwijfeld een glimlach op je gezicht hebben.
The machine girl http://www.imdb.com/title/tt1050160/quote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens nog een paar leuke aziatische feel-good films?
Dat is niet waar ik naar op zoek ben. Een feel-good movie is iets heel anders dan jouw suggestie. Die van jou ziet er nogal B aktie film achtig uit. Net als bijvoorbeeld Robo Geisha http://en.wikipedia.org/wiki/Robo_geisha of big tits zombie http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Tits_Zombiequote:Op zondag 18 september 2011 22:05 schreef wdn het volgende:
[..]
The machine girl http://www.imdb.com/title/tt1050160/
Als je die hebt gezien lig je in een deuk of je ogen geloven niet wat ze hebben gezien.
zo'n mooie vrouw hequote:
quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zo'n mooie vrouw he![]()
gelukkig heeft ze ook een nude foto
Big Tits Zombiequote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik naar op zoek ben. Een feel-good movie is iets heel anders dan jouw suggestie. Die van jou ziet er nogal B aktie film achtig uit. Net als bijvoorbeeld Robo Geisha http://en.wikipedia.org/wiki/Robo_geisha of big tits zombie http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Tits_Zombie
quote:
jep, ze is ook maar menselijkquote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat ze een puistje op haar voorhoofd heeft?
Briljante films die 2quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik naar op zoek ben. Een feel-good movie is iets heel anders dan jouw suggestie. Die van jou ziet er nogal B aktie film achtig uit. Net als bijvoorbeeld Robo Geisha http://en.wikipedia.org/wiki/Robo_geisha of big tits zombie http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Tits_Zombie
Jij vindt al snel iets briljant.quote:
Nou er zijn er zat waar ik het einde niet haal. Maar dat zijn nagenoeg allemaal Amerikaanse films (voornamelijk wat men in de VS humor noemt).quote:
juist de film waarin ze de meest natuurlijke schoonheid heeft en jij vind haar dan meh?quote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef .Cake. het volgende:
Lost in translation was meh..
Maar ik ben dan ook één van de weinige jongens die Scarlett Johansson meh vindt. Iig wel in die film.
Ik moest lachenquote:Op zondag 18 september 2011 23:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
juist de film waarin ze de meest natuurlijke schoonheid heeft en jij vind haar dan meh?
hoe dik zijn jouw kast deuren ?
Ah hier wachtte ik opquote:Op zondag 18 september 2011 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Trouwens voor de mensen hier zonder vriendin. Er is een fork gemaakt van maiWaifu: http://simwaifu.wordpress.com/
Deze is veel beter. Je kan nu ook je eigen teksten maken en haar stemming veranderen.
Chungking Express is denk ik wel een aanradertje...quote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Tof!quote:Op zondag 18 september 2011 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Chungking Express is denk ik wel een aanradertje...
Ook een mooie binnenstapper tot de films van Wong Kar Wai.
Bin Jip van Kim Ki Duk mis ook wel mooi trouwens, alhoewel iets minder 'feel good' en wat meer 'poetisch' (maar dan in beelden)....quote:
Ja, dat vind ik ook een goede film! Ook erg goed gemonteerd trouwens. Heb je de verfilming van Norwegian Wood al gezien? Volgens mij wel van een finse regisseur, maar het voelt wel erg japans aan.quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bin Jip van Kim Ki Duk mis ook wel mooi trouwens, alhoewel iets minder 'feel good' en wat meer 'poetisch' (maar dan in beelden)....
Nog nooit van gehoord zelfs, geloof ik. Zal zo even een trailertje bekijkenquote:Op zondag 18 september 2011 23:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een goede film! Ook erg goed gemonteerd trouwens. Heb je de verfilming van Norwegian Wood al gezien? Volgens mij wel van een finse regisseur, maar het voelt wel erg japans aan.
Love Exposure schijnt een goede film te zijn, maar heb hem zelf helaas nog niet gezien want hij duurt 4 uur ofzo en daar heb ik nog even geen trek in...quote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb nog nooit een echte Japanse film gezien. Real life films/series kijk ik sowieso niet meer.
Ik vind haar in álle films waar ze in speelt eigenlijk meh. Heb hetzelfde met Angelina Jolie.quote:Op zondag 18 september 2011 23:13 schreef DJ_ het volgende:
juist de film waarin ze de meest natuurlijke schoonheid heeft en jij vind haar dan meh?
hoe dik zijn jouw kast deuren ?
Komt er aan.quote:Op zondag 18 september 2011 23:40 schreef robin007bond het volgende:
Misschien ook leuk om een reviewgedeelte te hebben op animees?
ik ben momenteel Rizzoli & Isles aan et kijken voor de verandering, die is eigenlijk best geinigquote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb nog nooit een echte Japanse film gezien. Real life films/series kijk ik sowieso niet meer.
Ach, er is altijd nog bing bang theory, faily guy, cleveland show, dexter, random anime en voor je het weet is het maart/april en dan komt eindelijk game of thrones er weer aan!quote:Op maandag 19 september 2011 01:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben momenteel Rizzoli & Isles aan et kijken voor de verandering, die is eigenlijk best geinig
ik zal nog eff moeten wachten voordat The Walking dead Season 2 uitkomt
quote:
Doen! Die serie heeft een unieke kijk op anime en de wereld. De antagonist uit die serie is nog steeds een van mijn favoriete mannelijke anime personages en ondanks de mindere populariteit doet Michiko e Hatchin niet onder voor andere werken van dezelfde makers zoals Samurai Champloo en Ergo Proxy.quote:Yi-Long schreef (ooit) het volgende:
Ben laatst begonnen met Michiko to Hatchin, wat een erg leuke serie is. Was er al eens eerder mee begonnen maar ik ben zo iemand die dan na een aantal afleveringen stopt en weer wat anders gaat doen helaas, maar nu hoop ik hem af te kijken.
Als ik de geruchten over het einde van de manga mag geloven dan is het maar goed dat de animé nu ophoudt.quote:[over Konijnen Drop] Wel erg kort
Wat kunnen wij er nu weer aan doen dat Hououin Kyouma GAR is? Wat kunnen wij er aan doen dat S;G orgastisch is? Niets! Dus da in je luie-stoel zitten en geef je er aan over!quote:hexje schreef (ooit) het volgende:
Ik heb [Steins; Gate] uitgekeken. Het werd voor mij pas leuk bij het einde van ep 12. Daarna werd het een leuke anime. Maar ik kom er niet op klaar zoals sommige vrouwen en mannen in dit topic.
Konijnen Drop heeft een live-action adaptatie gekregen. Als die film ook maar iets op de animé lijkt is het een kinderen-hebben-is-leuk propaganda pronkstuk overgoten met een feel-good-sausje en besprenkeld met OMG-dit-is-zo-schattig momenten.quote:Op een zeker moment schreef blessed19 het volgende:
de enige uit dat lijstje die ik enigsinds intressant vind is dexter en random animequote:Op maandag 19 september 2011 10:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ach, er is altijd nog bing bang theory, faily guy, cleveland show, dexter, random anime en voor je het weet is het maart/april en dan komt eindelijk game of thrones er weer aan!
Je had er wel 2 pogingen voor nodigquote:Op maandag 19 september 2011 10:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
Hij valt volgens mij bij iedereen wel in de smaak!
Ik zal het ongetwijfeld eerder gevraagd hebben, maar ik blijf maar staren naar je UI. Heb je een linkje naar een youtube clip oid? Begin toch erg nieuwsgierig te worden welke groep het is.
The Big Bang Theory niet? Bedoel ze spelen wel steeds als er een grap gemaakt wordt een bandje met lachende mensen af om de kijker te herinneren dat die scene grappig bedoeld is, maar er zitten ook een paar oprecht grappige momenten in. En Penny is een baas!quote:Op maandag 19 september 2011 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de enige uit dat lijstje die ik enigsinds intressant vind is dexter en random anime
niet alle sitcoms zijn leukquote:Op maandag 19 september 2011 13:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
The Big Bang Theory niet? Bedoel ze spelen wel steeds als er een grap gemaakt wordt een bandje met lachende mensen af om de kijker te herinneren dat die scene grappig bedoeld is, maar er zitten ook een paar oprecht grappige momenten in. En Penny is een baas!
Eens. Big Bang Theory is best komisch.quote:Op maandag 19 september 2011 13:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wel alle sitcoms met neurotische wannabe autisten in de hoofdrol.
vind jij..quote:Op maandag 19 september 2011 13:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wel alle sitcoms met neurotische wannabe autisten in de hoofdrol.
quote:Op maandag 19 september 2011 14:33 schreef .Cake. het volgende:
Gister trouwens ook Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works gekeken. Was al veeel beter dan de serie vond ik. Dus ik heb nog hoop voor Fate/Zero
Zou jij niet de VN downloaden?quote:Op maandag 19 september 2011 14:33 schreef .Cake. het volgende:
Gister trouwens ook Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works gekeken.
Snapte je Überhaupt iets van die film? Ik heb de VN gespeeld en snapte alleen dat ze alle scene's waardoor je het plot zou kunnen begrijpen er uitgeknipt hebben en dat andere scene's zonder achtergrondverhaal hol aanvoelden. Maarre de UWB film had wel toffe actie!quote:Was al veeel beter dan de serie vond ik.
Dat zou je idd moeten hebben, ja. UFOtable bekend van de geweldige Kara no Kyoukai adaptatie is verantwoordelijk voor F/0 dus een fakking DEEN meer!quote:Dus ik heb nog hoop voor Fate/Zero
Ik? Eehm, nou ooit misschien. Maar ik heb al genoeg te doen, dus denk dat ik mij voorlopig niet aan VN's waag.quote:Op maandag 19 september 2011 14:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zou jij niet de VN downloaden?
[..]
Snapte je Überhaupt iets van die film? Ik heb de VN gespeeld en snapte alleen dat ze alle scene's waardoor je het plot zou kunnen begrijpen er uitgeknipt hebben en dat andere scene's zonder achtergrondverhaal hol aanvoelden. Maarre de UWB film had wel toffe actie!
[..]
Dat zou je idd moeten hebben, ja. UFOtable bekend van de geweldige Kara no Kyoukai adaptatie is verantwoordelijk voor F/0 dus een fakking DEEN meer!
Groep? Het is reclame.quote:Op maandag 19 september 2011 10:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
Hij valt volgens mij bij iedereen wel in de smaak!
Ik zal het ongetwijfeld eerder gevraagd hebben, maar ik blijf maar staren naar je UI. Heb je een linkje naar een youtube clip oid? Begin toch erg nieuwsgierig te worden welke groep het is.
Breaking Bad is zeer goedquote:Op maandag 19 september 2011 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de enige uit dat lijstje die ik enigsinds intressant vind is dexter en random anime
Ik was hetquote:Op maandag 19 september 2011 15:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oké, dan was 'et iemand anders.
Helaas is de markt voor Nederlandse manga te gering en is voor velen het niet waard te scannen. Wel is de Engelstalige versie te koop op Bol.com en http://www.bookdepository(...)-Sawai/9781421502724quote:Op maandag 19 september 2011 22:32 schreef menszonderwens het volgende:
Kan iemand me helpen? Ik zoek de Nederlandstalige versie(s) van Bobobo, maar ik kan die niet vinden. Als een van jullie me nou eens een paar linkjes zouden geven waar ik Nederlandstalige manga kan downloaden lees ik het graag. Alvast bedankt.
Haha, allright. Het leek net alsof het een clip van een meidengroep was.quote:
Ach, jij bent niet de enige die dat denkt.quote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Haha, allright. Het leek net alsof het een clip van een meidengroep was.
Ik verwacht een deceptie. Maar de serie is voor mij toch al geen topper door te veel niet-boeiende afleveringen.quote:Op maandag 19 september 2011 23:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Volgende week komt de laatste aflevering van Hanasaku Iroha. Waarschijnlijk de anime waar ik het meeste tijd in geïnvesteerd heb dit hele seizoen. Ik weet het niet wat ik er van kan verwachten, maar ik denk wel dat het erg leuk wordt.
Hoeveel eps telt die serie dan? Want ik vind dat S;G ook maar een kleine 13 afleveringen heeft die echt boeiend zijn. Echter is het in zijn totaliteit toch een goede serie.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwacht een deceptie. Maar de serie is voor mij toch al geen topper door te veel niet-boeiende afleveringen.
Ik weet het niet. Er zijn goeie en slechte afleveringen geweest dus het kan beide op gaan. Waar ik huiverig voor ben is dat dat festival tegen gaat vallen (tenminste, ik neem aan dat ze daar mee eindigen. Heb de aflevering van deze week nog niet gezien overigens.). Want daar werken ze al vanaf aflevering 2 ofzo naar toe.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik verwacht een deceptie. Maar de serie is voor mij toch al geen topper door te veel niet-boeiende afleveringen.
K-ON!quote:Op maandag 19 september 2011 23:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zijn goeie en slechte afleveringen geweest dus het kan beide op gaan. Waar ik huiverig voor ben is dat dat festival tegen gaat vallen (tenminste, ik neem aan dat ze daar mee eindigen. Heb de aflevering van deze week nog niet gezien overigens.). Want daar werken ze al vanaf aflevering 2 ofzo naar toe.
Daarnaast: net stiekem eerste aflevering van K-ON! gekeken.
![]()
Blijft heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |