Chungking Express is denk ik wel een aanradertje...quote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens nog een paar leuke aziatische feel-good films?
Tof!quote:Op zondag 18 september 2011 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Chungking Express is denk ik wel een aanradertje...
Ook een mooie binnenstapper tot de films van Wong Kar Wai.
Bin Jip van Kim Ki Duk mis ook wel mooi trouwens, alhoewel iets minder 'feel good' en wat meer 'poetisch' (maar dan in beelden)....quote:
Ja, dat vind ik ook een goede film! Ook erg goed gemonteerd trouwens. Heb je de verfilming van Norwegian Wood al gezien? Volgens mij wel van een finse regisseur, maar het voelt wel erg japans aan.quote:Op zondag 18 september 2011 23:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bin Jip van Kim Ki Duk mis ook wel mooi trouwens, alhoewel iets minder 'feel good' en wat meer 'poetisch' (maar dan in beelden)....
Nog nooit van gehoord zelfs, geloof ik. Zal zo even een trailertje bekijkenquote:Op zondag 18 september 2011 23:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een goede film! Ook erg goed gemonteerd trouwens. Heb je de verfilming van Norwegian Wood al gezien? Volgens mij wel van een finse regisseur, maar het voelt wel erg japans aan.
Love Exposure schijnt een goede film te zijn, maar heb hem zelf helaas nog niet gezien want hij duurt 4 uur ofzo en daar heb ik nog even geen trek in...quote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb nog nooit een echte Japanse film gezien. Real life films/series kijk ik sowieso niet meer.
Ik vind haar in álle films waar ze in speelt eigenlijk meh. Heb hetzelfde met Angelina Jolie.quote:Op zondag 18 september 2011 23:13 schreef DJ_ het volgende:
juist de film waarin ze de meest natuurlijke schoonheid heeft en jij vind haar dan meh?
hoe dik zijn jouw kast deuren ?
Komt er aan.quote:Op zondag 18 september 2011 23:40 schreef robin007bond het volgende:
Misschien ook leuk om een reviewgedeelte te hebben op animees?
ik ben momenteel Rizzoli & Isles aan et kijken voor de verandering, die is eigenlijk best geinigquote:Op maandag 19 september 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb nog nooit een echte Japanse film gezien. Real life films/series kijk ik sowieso niet meer.
Ach, er is altijd nog bing bang theory, faily guy, cleveland show, dexter, random anime en voor je het weet is het maart/april en dan komt eindelijk game of thrones er weer aan!quote:Op maandag 19 september 2011 01:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben momenteel Rizzoli & Isles aan et kijken voor de verandering, die is eigenlijk best geinig
ik zal nog eff moeten wachten voordat The Walking dead Season 2 uitkomt
quote:
Doen! Die serie heeft een unieke kijk op anime en de wereld. De antagonist uit die serie is nog steeds een van mijn favoriete mannelijke anime personages en ondanks de mindere populariteit doet Michiko e Hatchin niet onder voor andere werken van dezelfde makers zoals Samurai Champloo en Ergo Proxy.quote:Yi-Long schreef (ooit) het volgende:
Ben laatst begonnen met Michiko to Hatchin, wat een erg leuke serie is. Was er al eens eerder mee begonnen maar ik ben zo iemand die dan na een aantal afleveringen stopt en weer wat anders gaat doen helaas, maar nu hoop ik hem af te kijken.
Als ik de geruchten over het einde van de manga mag geloven dan is het maar goed dat de animé nu ophoudt.quote:[over Konijnen Drop] Wel erg kort
Wat kunnen wij er nu weer aan doen dat Hououin Kyouma GAR is? Wat kunnen wij er aan doen dat S;G orgastisch is? Niets! Dus da in je luie-stoel zitten en geef je er aan over!quote:hexje schreef (ooit) het volgende:
Ik heb [Steins; Gate] uitgekeken. Het werd voor mij pas leuk bij het einde van ep 12. Daarna werd het een leuke anime. Maar ik kom er niet op klaar zoals sommige vrouwen en mannen in dit topic.
Konijnen Drop heeft een live-action adaptatie gekregen. Als die film ook maar iets op de animé lijkt is het een kinderen-hebben-is-leuk propaganda pronkstuk overgoten met een feel-good-sausje en besprenkeld met OMG-dit-is-zo-schattig momenten.quote:Op een zeker moment schreef blessed19 het volgende:
Weet jij trouwens nog een paar leuke aziatische feel-good films?
de enige uit dat lijstje die ik enigsinds intressant vind is dexter en random animequote:Op maandag 19 september 2011 10:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ach, er is altijd nog bing bang theory, faily guy, cleveland show, dexter, random anime en voor je het weet is het maart/april en dan komt eindelijk game of thrones er weer aan!
Je had er wel 2 pogingen voor nodigquote:Op maandag 19 september 2011 10:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
Hij valt volgens mij bij iedereen wel in de smaak!
Ik zal het ongetwijfeld eerder gevraagd hebben, maar ik blijf maar staren naar je UI. Heb je een linkje naar een youtube clip oid? Begin toch erg nieuwsgierig te worden welke groep het is.
The Big Bang Theory niet? Bedoel ze spelen wel steeds als er een grap gemaakt wordt een bandje met lachende mensen af om de kijker te herinneren dat die scene grappig bedoeld is, maar er zitten ook een paar oprecht grappige momenten in. En Penny is een baas!quote:Op maandag 19 september 2011 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de enige uit dat lijstje die ik enigsinds intressant vind is dexter en random anime
niet alle sitcoms zijn leukquote:Op maandag 19 september 2011 13:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
The Big Bang Theory niet? Bedoel ze spelen wel steeds als er een grap gemaakt wordt een bandje met lachende mensen af om de kijker te herinneren dat die scene grappig bedoeld is, maar er zitten ook een paar oprecht grappige momenten in. En Penny is een baas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |