De eerste aantal afleveringen zou ik eerst een 6 geven, maar door het zien van de laatste afleveringen een 8. Het verhaal is mooi rond.quote:Op maandag 19 september 2011 23:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hoeveel eps telt die serie dan? Want ik vind dat S;G ook maar een kleine 13 afleveringen heeft die echt boeiend zijn. Echter is het in zijn totaliteit toch een goede serie.
The girl who leapt through time is wel een mooie. Volgens mij is die na summer wars uitgekomen, heeft dezelfde regisseur.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:15 schreef Frag_adder het volgende:
Na wat doorbijten is steins gate eigenlijk best coolalleen die 1e aflevering werpt zo een vage muur op dat je denkt WTF, heb ik nou niet goed opgelet? Heb ik zitten slapen? Dat is gewoon jammer.
ZIjn er afgelopen jaar nog leuke (lange) anime films uit gekomen? Na summer wars heb ik eigenlijk niets meer gezien. Alleen the borrowers heb ik nog klaarstaan om te kijken.
Redline is een goede film.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:15 schreef Frag_adder het volgende:
Na wat doorbijten is steins gate eigenlijk best coolalleen die 1e aflevering werpt zo een vage muur op dat je denkt WTF, heb ik nou niet goed opgelet? Heb ik zitten slapen? Dat is gewoon jammer.
ZIjn er afgelopen jaar nog leuke (lange) anime films uit gekomen? Na summer wars heb ik eigenlijk niets meer gezien. Alleen the borrowers heb ik nog klaarstaan om te kijken.
Girl who Leapt Through Time was eerder dan Summer Wars. Beide geweldige films. Heb ze gelukkig heel goedkoop kunnen scoren op BluRay via een aanbieding op amazon.co.uk destijds (duo-pack voor 8-9 euro ofzo...)quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
The girl who leapt through time is wel een mooie. Volgens mij is die na summer wars uitgekomen, heeft dezelfde regisseur.
Play.com heeft ook vaak goede prijzen. 5 cm dvd voor nog geen tientje binnen gehaald.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Girl who Leapt Through Time was eerder dan Summer Wars. Beide geweldige films. Heb ze gelukkig heel goedkoop kunnen scoren op BluRay via een aanbieding op amazon.co.uk destijds (duo-pack voor 8-9 euro ofzo...)
Een tientje voor een DVD vind ik tegenwoordig eigenlijk al veels te duur, vooral als het om een redelijk korte en al wat oudere film gaat...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Play.com heeft ook vaak goede prijzen. 5 cm dvd voor nog geen tientje binnen gehaald.
Mawaru Penguindrumquote:
ervoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
The girl who leapt through time is wel een mooie. Volgens mij is die na summer wars uitgekomen, heeft dezelfde regisseur.
Play heeft voor mij afgedaan, teveel pakketjes kwijtgeraakt wat ik nog bij geen enkele andere (afkloppen) online winkel heb meegemaakt. Summer Wars is ontzettend tof. Arriety (The Borrower) ook trouwens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef blessed19 het volgende:
Play.com heeft ook vaak goede prijzen. 5 cm dvd voor nog geen tientje binnen gehaald.
Ja is pas sinds kort mogelijk trouwens. Ringle-S en umlauts mogen tegenwoordig ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Qunix het volgende:
Nooit geweten, maar dit is een officiële domeinnaam:
http://例え.テスト/
Is het een leuke serie? Heb ooit de eerste aflevering gedownload, maar toen overleed m'n pc.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Penguindrum heeft de beste opening van het seizoen.
Guru guru mawaru~
Voor mij heeft Play afgedaan sinds ze die extra beveiliging met de random reader hebben ingevoerd wanneer je iets besteld. Te irritant. Daarnaast is de site-redesign ook verschrikkelijk kut, en kun je niet in ponden bestellen maar in een ongunstige euro-koers.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Play heeft voor mij afgedaan, teveel pakketjes kwijtgeraakt wat ik nog bij geen enkele andere (afkloppen) online winkel heb meegemaakt. Summer Wars is ontzettend tof. Arriety (The Borrower) ook trouwens.
das wat minder O.oquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef blessed19 het volgende:
Deze reeks is plotseling uit mijn AT gehaald.
Nauw ik kan niet werken onder druk...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is het een leuke serie? Heb ooit de eerste aflevering gedownload, maar toen overleed m'n pc.
Binnenkort houdt het seizoen op, dus misschien dat ik de batch ga downloaden als ie uitkomt. Maar dat hangt af van jouw aanbeveling.
No pressure.
Klinkt als een serie die ik leuk ga vinden, hoe vager hoe liever! Goeie tip. Eens kijken of ik 'm ergens vandaan kan plukken.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mawaru Penguindrum is in een woord: vaag ...
Of ik er echt aan toe ga komen om te volgen weet ik niet, maar afgaande op de beschrijvingen de laatste drie series die jij ook gekozen hebt en ik switch Ika Musume voor Phi Brain.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:25 schreef Bakakame het volgende:
Wat gaan jullie in het nieuwe seizoen volgen? http://randomc.net/2011/09/20/fall-2011-preview/
Ika Musume sowieso, Mirai Nikki klinkt veelbelovend, UN-GO en Guilty Crown geef ik een kans
Hoe kun je geen Ika Musume kijken de geso?!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:00 schreef Weakling het volgende:
[..]
Of ik er echt aan toe ga komen om te volgen weet ik niet, maar afgaande op de beschrijvingen de laatste drie series die jij ook gekozen hebt en ik switch Ika Musume voor Phi Brain.
Kweenie, ben puur op de omschrijving afgegaan. Ken het verder niet. Mijn anime smaak ligt niet direct bij vol comedy, maar ik laat me graag overtuigen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:12 schreef Bakakame het volgende:
Hoe kun je geen Ika Musume kijken de geso?!
A new Gundamquote:Op woensdag 21 september 2011 12:19 schreef outcast_within het volgende:
Another year of anime is drawing to a close, but not before the long-awaited fall season. While the number of shows pales in comparison the to 43 offered in spring, the quality of the 25 new titles is a lot higher. There are numerous sequels and spiritual successors: The third and final season of Shakugan no Shana, studio GONZO’s big return with a new Last Exile eight years later, the prequel to Type Moon’s Fate/stay night, and more of our favorite squid girl, Ika Musume. In addition, we have plenty of original series, including a new Gundam and two noitaminA shows by BONES and Production I.G. Equally impressive is the fact that many of which are slated for two-cour. Anime fans everywhere should be excited. I know I am.
http://randomc.net/2011/09/20/fall-2011-preview/
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik de nieuwe gundam zo tof ga vinden eerlijk gezegd. Zoals het er nu uitziet staat het me domweg niet aan lolquote:
Jammerquote:Op woensdag 21 september 2011 12:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
De nieuwe Gundam serie is voor kleine kinderen.
Ik ga Bakuman denk ik niet kijken, ik lees de manga dus ik weet hoe het looptquote:Op woensdag 21 september 2011 12:49 schreef .Cake. het volgende:
Ga ik zeker kijken:
Ika Musume (uiteraard!)
Bakuman 2
Fate/Zero
Last Exile 2
Guilty Crown
Schijnt goed te zijn dus proberen maar:
Persona 4 the Animation
Mirai Nikki
Geef ik 2 á 3 afleveringen de kans:
Kyoukai Senjou no Horizon (Horizon on the middle of Nowhwere)
Phi Brain
WTF? Zo bizar dat het misschien nog kan werken ook!
Ben-To
Als ik het me goed herinner speelt Persona 4 zich af in hetzelfde universum als de eerdere Persona anime, maar de verhalen en personages hebben vrij weinig met elkaar te maken. Dus een beetje zoals Steins; Gate en Choas; Head.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef NeeEcht het volgende:
Persona 4 is dat een stand alone serie of moet je eerst eerdere delen gezien hebben?
In dat geval ga ik hem wel checken danquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner speelt Persona 4 zich af in hetzelfde universum als de eerdere Persona anime, maar de verhalen en personages hebben vrij weinig met elkaar te maken. Dus een beetje zoals Steins; Gate en Choas; Head.
Don't believe in you! Believe in me, who believes in you!quote:
De afleveringen zijn leuk, bestaan uit 3 korte sketches steeds, vond het heel vermakelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Qunix het volgende:
Ik heb S1 niet gezien van Ika Musume. Ik wil het wel proberen.
Uiteraard ga ik Bakuman volgen, net als Working!! en Mobile Suit Gundam Unicorn Ep. 4
Wat ik ook wil proberen zijn Phi Brain: Kami no Puzzle, Mobile Suit Gundam AGE (toch echt proberen) en heel misschien ook Persona 4.
Misschien nog wel wat meer...
Heel leuke serie. Melig zelfs.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Qunix het volgende:
Ik heb S1 niet gezien van Ika Musume. Ik wil het wel proberen.
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Don't believe in you! Believe in me, who believes in you!
[..]
De afleveringen zijn leuk, bestaan uit 3 korte sketches steeds, vond het heel vermakelijk
Denken jullie dat ik eerst S1 moet kijken?quote:
Doe maar wel, ik neem tenminste aan dat ze bij S2 ervan uit gaan dat je de personages al kent, dus er zullen een aantal grappen wat moeilijk te begrijpen zijn als je ze niet kent.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie dat ik eerst S1 moet kijken?
quote:Op donderdag 22 september 2011 10:31 schreef Weakling het volgende:
Hmm, na al die promotie hier voor Ika Musume heb ik de eerste afleveringen ook maar eens opgezocht. Vanavond eens kijken of Ikaatje Mossel ... ehm ... Inktvis iets voor mij is.
zomg de Gesou!quote:Op donderdag 22 september 2011 10:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
This makes Ika very happy!
Er zijn series waar dat kan.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:52 schreef outcast_within het volgende:
Waarom zou je s2 gaan kijken. En s1 skippen?
Enkelvoud. Ze wil trouwens de wereld domineren zodat ze kan afdwingen dat mensen stoppen met het vervuilen van de zee. Ze komt alleen niet echt veel verder dan de lokale eetgelegenheid op het strand.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ika Musame is een serie over schattige kleine (inktvis)meisjes die schattige dingen doen en over het algemeen onuitstaanbaar lief voor elkaar zijn, of niet?
* Repelsteeltju luistert nu naar Dango Daikazoku (is zich ervan bewust dat dit geen twitter of last fm is) en geniet er van.
Die moet ik echt zienquote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Enkelvoud. Ze wil trouwens de wereld domineren zodat ze kan afdwingen dat mensen stoppen met het vervuilen van de zee. Ze komt alleen niet echt veel verder dan de lokale eetgelegenheid op het strand.
Ze is daar trouwens suppernuttig omdat ze de inkt kan leveren voor de mie gerechten
whut? roflquote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Enkelvoud. Ze wil trouwens de wereld domineren zodat ze kan afdwingen dat mensen stoppen met het vervuilen van de zee. Ze komt alleen niet echt veel verder dan de lokale eetgelegenheid op het strand.
Ze is daar trouwens suppernuttig omdat ze de inkt kan leveren voor de mie gerechten
Het begin is er! CERN heeft Steins;Gate gekeken/gespeeld! Ze weten nu hoe het moet!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef pwned het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)an-licht-reizen.html
Dystopia is coming
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef pwned het volgende:
Dystopia is coming
ik!, in de vorige wereld lijn werd je vervolgd en vermoord door tim kuik en zijn copyright mafia wegens het subben van copyright materiaal.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:48 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Het begin is er! CERN heeft Steins;Gate gekeken/gespeeld! Ze weten nu hoe het moet!
Wie heeft hier de Reading Steiner en kan ons ervoor behoeden?! Snel, meld je!
Iddquote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef pwned het volgende:
Dystopia is coming
Antwoord is dus simpel, probeer in de beta tijdlijn te komen. Dan redt je ons ook!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 03:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik!, in de vorige wereld lijn werd je vervolgd en vermoord door tim kuik en zijn copyright mafia wegens het subben van copyright materiaal.
tim kuik is onderdeel van Cern en brein is slechts een cover om te voorkomen dat men het geheime bericht ondekt dat in steins gate verstopt zit.
en jou subs zijn de sleutel naar de oplossing van dit raadsel!
Maak je maar niet druk neutrino's vertonen niet of nauwelijks een wisselwerking met de (vooralsnog bekende) materie en door sneller dan het licht te reizen zou je alleen iets vooruit in de tijd kunnen zenden.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef pwned het volgende:
Dystopia is coming
Dus Sleepsub is jouw Mayushi, SERN schrijf je met een 'C' van Christina~ en de dystopie houdt in we veel te veel voor onze Japanse tekenfilms moeten betalen. ikhebhiernietzoveelproblemenmee.jpgquote:Op vrijdag 23 september 2011 03:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik!, in de vorige wereld lijn werd je vervolgd en vermoord door tim kuik en zijn copyright mafia wegens het subben van copyright materiaal.
tim kuik is onderdeel van Cern en brein is slechts een cover om te voorkomen dat men het geheime bericht ondekt dat in steins gate verstopt zit.
en jou subs zijn de sleutel naar de oplossing van dit raadsel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Repelsteeltju op 23-09-2011 09:12:12 ]“An interesting thing is a good thing.”
Negeer dit, volgens het NOS journaal kan je hierdoor juist terug in de tijd reizen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
door sneller dan het licht te reizen zou je alleen iets vooruit in de tijd kunnen zenden.
Door met snelheden die vlak bij (maar niet hoger dan) de snelheid van het licht zijn, kun je inderdaad iets "vooruit" sturen, omdat tijd "langzamer" gaat in een object dat zich snel voortbeweegt en voor iemand in zo'n object gaat er dan bijv 5 jaar voorbij, terwijl er hier 100 voorbij gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk neutrino's vertonen niet of nauwelijks een wisselwerking met de (vooralsnog bekende) materie en door sneller dan het licht te reizen zou je alleen iets vooruit in de tijd kunnen zenden.
Een verschijnsel in de Quantum Mechanica naar de Relativiteitstheorie verplaatsen is makelijker uit te spreken dan in werkelijkheid mogelijk is ;-)quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Negeer dit, volgens het NOS journaal kan je hierdoor juist terug in de tijd reizen.
Zo `rofl` als jij nu doet zo is de hele seriequote:
SPOILER: ika musume s1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 23-09-2011 11:16:35 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ben ooit eens begonnen in Stephen Hawking's "A Brief History of Time", maar na een aantal hoofstukken was het tochquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:07 schreef wdn het volgende:
Een verschijnsel in de Quantum Mechanica naar de Relativiteitstheorie verplaatsen is makelijker uit te spreken dan in werkelijkheid mogelijk is ;-)
SPOILER: not suitable for the faintheartedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus Sleepsub is jouw Mayushi, SERN schrijf je met een 'C' van Christina~ en de dystopie houdt in we veel te veel voor onze Japanse tekenfilms moeten betalen. ikhebhiernietzoveelproblemenmee.jpgals je het zo zegt klinkt het gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ben ooit eens begonnen in Stephen Hawking's "A Brief History of Time", maar na een aantal hoofstukken was het tochIk heb een boek dat heet "Time travel in Einstein's universe" waarin ze in begrijpelijke taal uitleggen hoe tijdreizen in theorie mogelijk is. Best leuk om een keertje te lezen, de geso:SPOILER: not suitable for the faintheartedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door .Cake. op 23-09-2011 12:38:14 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:48 schreef Weakling het volgende:
Geweldig, DWDD op 3, professor vertelt over CERN experiment en precies waar Steins;Gate om draaide. Dat je niet direct zelf terug in de tijd zou kunnen, maar wel zou kunnen gebruiken om informatie naar jezelf een dag eerder te sturen. Was echt een "wow wtf!" momentje. Erg tof.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ben ooit eens begonnen in Stephen Hawking's "A Brief History of Time", maar na een aantal hoofstukken was het tochEr is een beschrijving op YT waar iemand uitlegt wat dimensies zijn. Bij 6 begint het me te duizelenSPOILER: not suitable for the faintheartedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:48 schreef Weakling het volgende:
Geweldig, DWDD op 3, professor vertelt over CERN experiment en precies waar Steins;Gate om draaide. Dat je niet direct zelf terug in de tijd zou kunnen, maar wel zou kunnen gebruiken om informatie naar jezelf een dag eerder te sturen. Was echt een "wow wtf!" momentje. Erg tof.
Nog zoiets, ik wist tot voor kort helemaal niet dat John Titor ook buiten Steins;Gate "bestaat". Hoe meer ik dat soort dingetjes tegen kom, hoe meer ik Steins;Gate waardeer. De makers moeten echt complete geeks/nerds zijn als ze dit soort referenties, maar ook wetenschappelijk toch niet helemaal onzinnige ideeen in een serie weten te stoppen. En een oorlog in 2015? Tot nu toe is er niet veel terecht gekomen van John Titor's voorspellingen, maar wie weetquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:40 schreef hexje het volgende:
Zou dan ook in 2015 de 3de wereld oorlog uitbreken? John Titor claimt namelijk dat er dan een derde wereld oorlog begint.
das wel de insteek van het hoofdpersonage ja..quote:
dan zal ik het verpesten door te zeggen dat er een S2 isquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel de insteek van het hoofdpersonage ja..
en dies allergisch voor jongens.. (echt wtf.. hoe verzinnen ze et, al is het uiteraard niet de eerste serie die ik zie die zoiets verzint)
tis iig goeie zaak dattie niet al te lang is..
helaas, dat wist ik alquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan zal ik het verpesten door te zeggen dat er een S2 is![]()
hijs wel aardig jaquote:maar nee het is wel een leuke anime
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:16 schreef Qunix het volgende:
http://www.figure.fm/post(...)subs+Went+WRONG.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef Bakakame het volgende:
Voor de K-ON fans:
https://chrome.google.com(...)pbnblaflila?hl=en-GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chrome
Wat is er tegen Chrome? Nu Firefox kut is zou ik niet weten wat ik anders moet gebruiken...quote:
Volgens mij is ze gewoon bedoeld als een androfoob en zijn die bultjes gewoon stressbultjes of iig van psychologische oorsprong.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef mschol het volgende:
en dies allergisch voor jongens.. (echt wtf.. hoe verzinnen ze et, al is het uiteraard niet de eerste serie die ik zie die zoiets verzint)
tis iig goeie zaak dattie niet al te lang is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |