Een verschijnsel in de Quantum Mechanica naar de Relativiteitstheorie verplaatsen is makelijker uit te spreken dan in werkelijkheid mogelijk is ;-)quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Negeer dit, volgens het NOS journaal kan je hierdoor juist terug in de tijd reizen.
Zo `rofl` als jij nu doet zo is de hele seriequote:
SPOILER: ika musume s1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 23-09-2011 11:16:35 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ben ooit eens begonnen in Stephen Hawking's "A Brief History of Time", maar na een aantal hoofstukken was het tochquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:07 schreef wdn het volgende:
Een verschijnsel in de Quantum Mechanica naar de Relativiteitstheorie verplaatsen is makelijker uit te spreken dan in werkelijkheid mogelijk is ;-)
SPOILER: not suitable for the faintheartedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus Sleepsub is jouw Mayushi, SERN schrijf je met een 'C' van Christina~ en de dystopie houdt in we veel te veel voor onze Japanse tekenfilms moeten betalen. ikhebhiernietzoveelproblemenmee.jpgals je het zo zegt klinkt het gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ben ooit eens begonnen in Stephen Hawking's "A Brief History of Time", maar na een aantal hoofstukken was het tochIk heb een boek dat heet "Time travel in Einstein's universe" waarin ze in begrijpelijke taal uitleggen hoe tijdreizen in theorie mogelijk is. Best leuk om een keertje te lezen, de geso:SPOILER: not suitable for the faintheartedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door .Cake. op 23-09-2011 12:38:14 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:48 schreef Weakling het volgende:
Geweldig, DWDD op 3, professor vertelt over CERN experiment en precies waar Steins;Gate om draaide. Dat je niet direct zelf terug in de tijd zou kunnen, maar wel zou kunnen gebruiken om informatie naar jezelf een dag eerder te sturen. Was echt een "wow wtf!" momentje. Erg tof.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ben ooit eens begonnen in Stephen Hawking's "A Brief History of Time", maar na een aantal hoofstukken was het tochEr is een beschrijving op YT waar iemand uitlegt wat dimensies zijn. Bij 6 begint het me te duizelenSPOILER: not suitable for the faintheartedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:48 schreef Weakling het volgende:
Geweldig, DWDD op 3, professor vertelt over CERN experiment en precies waar Steins;Gate om draaide. Dat je niet direct zelf terug in de tijd zou kunnen, maar wel zou kunnen gebruiken om informatie naar jezelf een dag eerder te sturen. Was echt een "wow wtf!" momentje. Erg tof.
Nog zoiets, ik wist tot voor kort helemaal niet dat John Titor ook buiten Steins;Gate "bestaat". Hoe meer ik dat soort dingetjes tegen kom, hoe meer ik Steins;Gate waardeer. De makers moeten echt complete geeks/nerds zijn als ze dit soort referenties, maar ook wetenschappelijk toch niet helemaal onzinnige ideeen in een serie weten te stoppen. En een oorlog in 2015? Tot nu toe is er niet veel terecht gekomen van John Titor's voorspellingen, maar wie weetquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:40 schreef hexje het volgende:
Zou dan ook in 2015 de 3de wereld oorlog uitbreken? John Titor claimt namelijk dat er dan een derde wereld oorlog begint.
das wel de insteek van het hoofdpersonage ja..quote:
dan zal ik het verpesten door te zeggen dat er een S2 isquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel de insteek van het hoofdpersonage ja..
en dies allergisch voor jongens.. (echt wtf.. hoe verzinnen ze et, al is het uiteraard niet de eerste serie die ik zie die zoiets verzint)
tis iig goeie zaak dattie niet al te lang is..
helaas, dat wist ik alquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan zal ik het verpesten door te zeggen dat er een S2 is![]()
hijs wel aardig jaquote:maar nee het is wel een leuke anime
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:16 schreef Qunix het volgende:
http://www.figure.fm/post(...)subs+Went+WRONG.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef Bakakame het volgende:
Voor de K-ON fans:
https://chrome.google.com(...)pbnblaflila?hl=en-GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chrome
Wat is er tegen Chrome? Nu Firefox kut is zou ik niet weten wat ik anders moet gebruiken...quote:
Volgens mij is ze gewoon bedoeld als een androfoob en zijn die bultjes gewoon stressbultjes of iig van psychologische oorsprong.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef mschol het volgende:
en dies allergisch voor jongens.. (echt wtf.. hoe verzinnen ze et, al is het uiteraard niet de eerste serie die ik zie die zoiets verzint)
tis iig goeie zaak dattie niet al te lang is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |