das wat minder O.oquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef blessed19 het volgende:
Deze reeks is plotseling uit mijn AT gehaald.
Nauw ik kan niet werken onder druk...quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is het een leuke serie? Heb ooit de eerste aflevering gedownload, maar toen overleed m'n pc.
Binnenkort houdt het seizoen op, dus misschien dat ik de batch ga downloaden als ie uitkomt. Maar dat hangt af van jouw aanbeveling.
No pressure.
Klinkt als een serie die ik leuk ga vinden, hoe vager hoe liever! Goeie tip. Eens kijken of ik 'm ergens vandaan kan plukken.quote:Op woensdag 21 september 2011 01:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mawaru Penguindrum is in een woord: vaag ...
Of ik er echt aan toe ga komen om te volgen weet ik niet, maar afgaande op de beschrijvingen de laatste drie series die jij ook gekozen hebt en ik switch Ika Musume voor Phi Brain.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:25 schreef Bakakame het volgende:
Wat gaan jullie in het nieuwe seizoen volgen? http://randomc.net/2011/09/20/fall-2011-preview/
Ika Musume sowieso, Mirai Nikki klinkt veelbelovend, UN-GO en Guilty Crown geef ik een kans
Hoe kun je geen Ika Musume kijken de geso?!quote:Op woensdag 21 september 2011 11:00 schreef Weakling het volgende:
[..]
Of ik er echt aan toe ga komen om te volgen weet ik niet, maar afgaande op de beschrijvingen de laatste drie series die jij ook gekozen hebt en ik switch Ika Musume voor Phi Brain.
Kweenie, ben puur op de omschrijving afgegaan. Ken het verder niet. Mijn anime smaak ligt niet direct bij vol comedy, maar ik laat me graag overtuigen.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:12 schreef Bakakame het volgende:
Hoe kun je geen Ika Musume kijken de geso?!
A new Gundamquote:Op woensdag 21 september 2011 12:19 schreef outcast_within het volgende:
Another year of anime is drawing to a close, but not before the long-awaited fall season. While the number of shows pales in comparison the to 43 offered in spring, the quality of the 25 new titles is a lot higher. There are numerous sequels and spiritual successors: The third and final season of Shakugan no Shana, studio GONZO’s big return with a new Last Exile eight years later, the prequel to Type Moon’s Fate/stay night, and more of our favorite squid girl, Ika Musume. In addition, we have plenty of original series, including a new Gundam and two noitaminA shows by BONES and Production I.G. Equally impressive is the fact that many of which are slated for two-cour. Anime fans everywhere should be excited. I know I am.
http://randomc.net/2011/09/20/fall-2011-preview/
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik de nieuwe gundam zo tof ga vinden eerlijk gezegd. Zoals het er nu uitziet staat het me domweg niet aan lolquote:
Jammerquote:Op woensdag 21 september 2011 12:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
De nieuwe Gundam serie is voor kleine kinderen.
Ik ga Bakuman denk ik niet kijken, ik lees de manga dus ik weet hoe het looptquote:Op woensdag 21 september 2011 12:49 schreef .Cake. het volgende:
Ga ik zeker kijken:
Ika Musume (uiteraard!)
Bakuman 2
Fate/Zero
Last Exile 2
Guilty Crown
Schijnt goed te zijn dus proberen maar:
Persona 4 the Animation
Mirai Nikki
Geef ik 2 á 3 afleveringen de kans:
Kyoukai Senjou no Horizon (Horizon on the middle of Nowhwere)
Phi Brain
WTF? Zo bizar dat het misschien nog kan werken ook!
Ben-To
Als ik het me goed herinner speelt Persona 4 zich af in hetzelfde universum als de eerdere Persona anime, maar de verhalen en personages hebben vrij weinig met elkaar te maken. Dus een beetje zoals Steins; Gate en Choas; Head.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:39 schreef NeeEcht het volgende:
Persona 4 is dat een stand alone serie of moet je eerst eerdere delen gezien hebben?
In dat geval ga ik hem wel checken danquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner speelt Persona 4 zich af in hetzelfde universum als de eerdere Persona anime, maar de verhalen en personages hebben vrij weinig met elkaar te maken. Dus een beetje zoals Steins; Gate en Choas; Head.
Don't believe in you! Believe in me, who believes in you!quote:
De afleveringen zijn leuk, bestaan uit 3 korte sketches steeds, vond het heel vermakelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Qunix het volgende:
Ik heb S1 niet gezien van Ika Musume. Ik wil het wel proberen.
Uiteraard ga ik Bakuman volgen, net als Working!! en Mobile Suit Gundam Unicorn Ep. 4
Wat ik ook wil proberen zijn Phi Brain: Kami no Puzzle, Mobile Suit Gundam AGE (toch echt proberen) en heel misschien ook Persona 4.
Misschien nog wel wat meer...
Heel leuke serie. Melig zelfs.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:02 schreef Qunix het volgende:
Ik heb S1 niet gezien van Ika Musume. Ik wil het wel proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |