abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102110016
Laatste posts uit het vorige deel:

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef Schenkstroop het volgende:
k stop even met posten want mijn comments raken bedolven onder teveel bullshyt. ik wil dat Haushofer reageert op de agrumenten van Architects & Engineers for 9/11 Truth.
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zou graag de indeling van de materialen willen zien, want dit cijfer heb ik van de bouwcijfers van de gebouwen. Ik weet de indeling niet precies, waar het beton precies in de gebouwen was verwerkt.
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:08 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik post ook niet meer. Ben het niveau weer meer dan zat.

Jokkebrok: bedankt voor je grondige antwoorden op mijn vraag.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  zondag 18 september 2011 @ 20:10:29 #2
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102110080
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:04 schreef Buitendam het volgende:
Dat heb ik ook gelezen. De duur van de val gaf aan dat het te maken had met opstapeling, in plaats van een vrije val.
Logisch ook. Er was wel wat weerstand, maar gebouwen zijn niet ontworpen om naast de statische druk ook nog een keer de dynamische kracht van tig verdiepingen te weerstaan. Dan zou je er een massieve betonnen paal van moeten maken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102110143
stof, maar hoe groot/klein
nanoniveau, dat krijg je niet voor elkaar met alleen instorten, daar is heel veel energie voor nodig,meer dan wat er in het gebouw zelf zat!
pi_102110214
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Logisch ook. Er was wel wat weerstand, maar gebouwen zijn niet ontworpen om naast de statische druk ook nog een keer de dynamische kracht van tig verdiepingen te weerstaan. Dan zou je er een massieve betonnen paal van moeten maken.
het was een vrije val, als het een val met weerstand was geweest, dan was het van snel naar langzaam gegaan!
pi_102110252
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Daarnaast nog alle gipsplaat tussenwanden. Daar blijft ook niks van over dan een hoop stof.
En alle sanitair + al dat brandbare materiaal in die kantoren. Ik denk dat heel veel, buiten al dat staal, heel snel tot stof vergaat met de crash en daarna met die enorme brand.
Dit, dus.
  zondag 18 september 2011 @ 20:13:30 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102110297
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:11 schreef THEFXR het volgende:
stof, maar hoe groot/klein
nanoniveau, dat krijg je niet voor elkaar met alleen instorten, daar is heel veel energie voor nodig,meer dan wat er in het gebouw zelf zat!
http://www.uwgb.edu/dutchs/PSEUDOSC/911NutPhysics2.HTM

Ook onzin. Een diesel geeft ook dergelijk fijnstof.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102110316
Herhaling van zetten. Komt THEFXR weer met zijn nukes (aanname van mijn kant) aan. Weet je; ik doe er niet meer aan mee! Ik zeg: Het was allemaal een simulatie, er waren nukes, er waren ook nog vliegtuigen, en er Obama was een piloot. Oh, en een alien.

Zo, ben ik het met iedereen eens.
  zondag 18 september 2011 @ 20:13:51 #8
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_102110328
Gisteren een gesprek gehad met een veiligheid/milieu man. Deze vertelde mij dat in de coating van de stalenbalken, tegen hitte, vrij veel asbest verwerkt zat.
Geen idee of dit al besproken was?
pi_102110357
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het was een vrije val, als het een val met weerstand was geweest, dan was het van snel naar langzaam gegaan!
Dat is niet waar en roep je nou al 20 delen. Lees jezelf eens in hoe valversnelling werkt. Is basiskennis, een vwo boek natuurkunde zou al genoeg zijn.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_102110376
quote:

[..]

Onzin. Toren 1, met die antenne, deed er net iets langer dan 20 seconden over, terwijl het bij een vrije val in de helft van die tijd al beneden had moeten zijn.
Dit, dus.
  zondag 18 september 2011 @ 20:15:34 #11
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102110441
quote:
Dus die stapel puin die iedere keer 3 meter naar beneden klapt, en steeds zwaarder wordt omdat het een dikkere laag wordt, zou waardoor precies af moeten remmen?

Wat bedoel je dan, dat het versneld is met een raket op het dak ofzo? Zelfs met explosieven zou het niet sneller gegaan zijn dan de zwaartekracht, en het ging LANGZAMER dan de zwaartekracht.

quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef Bill_E het volgende:
Gisteren een gesprek gehad met een veiligheid/milieu man. Deze vertelde mij dat in de coating van de stalenbalken, tegen hitte, vrij veel asbest verwerkt zat.
Geen idee of dit al besproken was?
Zou goed kunnen. De stalen balken waren in ieder geval geisoleerd tegen brand, en die isolate was niet bestand tegen een dergelijke explosie. Of het asbest was of iets anders weet ik niet, maar ik snap ook niet hoe het relevant is.
pi_102110494
Vrije val is ook helemaal niet vreemd. Kun je genoeg quotes over vinden dat architecten letterlijk zeggen dat vrije val juist de verwachting is bij een instorting van niveau wtc. Kun je zelf ook gemakkelijk begrijpen als je een beetje nadenkt en ooit natuurkunde hebt gevolgd...
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_102110509
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

http://www.uwgb.edu/dutchs/PSEUDOSC/911NutPhysics2.HTM

Ook onzin. Een diesel geeft ook dergelijk fijnstof.
dus een page waar het woord nuts in voorkomt is een betrouwbare bron? iig wel applaus dat je überhaupt een bron geeft, die mensen zijn nl hier zeldzaam.
  zondag 18 september 2011 @ 20:17:18 #14
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102110552
quote:

[..]

Precies de beelden liegen niet. Er was vrijwel geen vertraging tijdens de ineenstorting(en). Bij de twin-towers iet. En bij 7 ook niet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102110577
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:17 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Precies de beelden liegen niet. Er was vrijwel geen vertraging tijdens de ineenstorting(en). Bij de twin-towers iet. En bij 7 ook niet.
En waarom is dat precies vreemd?
pi_102110648
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is niet waar en roep je nou al 20 delen. Lees jezelf eens in hoe valversnelling werkt. Is basiskennis, een vwo boek natuurkunde zou al genoeg zijn.
elke vloer zou weerstand moeten bieden,dat is niet wat je ziet, je ziet een versnelling, die vloeren waren dus al weggeslagen,zoals je op de beelden ziet!
  zondag 18 september 2011 @ 20:19:15 #17
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102110698
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:16 schreef THEFXR het volgende:
dus een page waar het woord nuts in voorkomt is een betrouwbare bron? iig wel applaus dat je überhaupt een bron geeft, die mensen zijn nl hier zeldzaam.
Hij is geoloog, en mensen die zaken beweren die tegen hele basale natuurwetten in gaan (hij legt gewoon uit waarom die zaken niet kloppen dus ik zou het gewoon lezen en niet meteen op een woord afknappen) vindt hij terecht dom. Ik ben het met hem eens. Wat jij zegt over de valversnelling dat het af zou moeten remmen is ook gewoon niet erg snugger. Als een vloer onder X ton bezwijkt in zegmaar 0.9 seconden, is het toch logisch dat vloeren daaronder, als er meer gewicht op klapt, nog sneller bezwijken?
  zondag 18 september 2011 @ 20:20:08 #18
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102110765
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef THEFXR het volgende:
elke vloer zou weerstand moeten bieden,dat is niet wat je ziet, je ziet een versnelling, die vloeren waren dus al weggeslagen,zoals je op de beelden ziet!
Nogmaals, het is natuurkundig compleet onmogelijk dat vloeren lager er langer over zouden doen. Volgens mij denk jij dat alle vloeren samenwerken ofzo, en dat is gewoon niet zo. DE hele toren klapt gewoon iedere keer 3 meter naar beneden, tussen de vloeren zit gewoon lucht. De hoeveelheid weerstand die een vloer biedt is constant, maar de hoeveelheid massa die erop klapt wordt steeds hoger!

Je ziet aan het eind ook duidelijk dat de buitenkant naar buiten valt en de vloeren dan al weg zijn.
  zondag 18 september 2011 @ 20:22:18 #19
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102110929
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:06 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De claim "1500 experts blablabla" hangt nogal af van je definitie van expert.

Hoe meer je het begrip expert oprekt hoe minder boeiend de 1500 zijn.

1500 van de 3 biljoen experts hebben vragen klinkt opeens een stuk minder indrukwekkend vind je niet?
Het kan de rest van de experts op de wereld ws geen ene donder schelen hoe de torens precies in mekaar zijn gezakt en waardoor. Het oficiele overheids verklaring is voor hen voldoende. That maakt het weer gelijk of niet?

Hoe dan ook, zelfs de verklaringen van de overheid aangaande de torens zijn ook maar theorie.. Hoezo zou er geen plaats meer mogen zijn voor alternatieve invalshoeken. Of het idee van wellicht opzettelijk gecontrolleerde sloop?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102110963
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hij is geoloog, en mensen die zaken beweren die tegen hele basale natuurwetten in gaan (hij legt gewoon uit waarom die zaken niet kloppen dus ik zou het gewoon lezen en niet meteen op een woord afknappen) vindt hij terecht dom. Ik ben het met hem eens. Wat jij zegt over de valversnelling dat het af zou moeten remmen is ook gewoon niet erg snugger. Als een vloer onder X ton bezwijkt in zegmaar 0.9 seconden, is het toch logisch dat vloeren daaronder, als er meer gewicht op klapt, nog sneller bezwijken?
dat is niet wat je op de beelden ziet, je ziet geen solide blok van 30 of meer verdiepingen, die door de vloeren heen slaan, je ziet de towers gaan als een banaan, van binnenuit gepeld naar buiten toe, waarom weten de meeste wel, alleen willen sommigen niet geloven wat hun eigen ogen zien!
pi_102111116
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nogmaals, het is natuurkundig compleet onmogelijk dat vloeren lager er langer over zouden doen. Volgens mij denk jij dat alle vloeren samenwerken ofzo, en dat is gewoon niet zo. DE hele toren klapt gewoon iedere keer 3 meter naar beneden, tussen de vloeren zit gewoon lucht. De hoeveelheid weerstand die een vloer biedt is constant, maar de hoeveelheid massa die erop klapt wordt steeds hoger!

Je ziet aan het eind ook duidelijk dat de buitenkant naar buiten valt en de vloeren dan al weg zijn.
heb je de beelden weleens bekeken? zoals jij post lijkt mij van niet, wat niks van wat jij post zijn op de beelden te zien.
pi_102111144
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat is niet hoe het werkt.

Als je een gebouw op een rauw ei gooit zou je volgens jouw redenering vertraging waar moeten nemen. Ik neem aan dat je zelf ook inziet dat dat een belachelijke claim is...
pi_102111229
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is niet hoe het werkt.

Als je een gebouw op een rauw ei gooit zou je volgens jouw redenering vertraging waar moeten nemen. Ik neem aan dat je zelf ook inziet dat dat een belachelijke claim is...
onzin, elke vloer geeft dezelfde opwaartse weerstand
  zondag 18 september 2011 @ 20:27:54 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102111305
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:22 schreef THEFXR het volgende:
dat is niet wat je op de beelden ziet, je ziet geen solide blok van 30 of meer verdiepingen, die door de vloeren heen slaan, je ziet de towers gaan als een banaan, van binnenuit gepeld naar buiten toe, waarom weten de meeste wel, alleen willen sommigen niet geloven wat hun eigen ogen zien!
117 (ongeveer) verdiepingen in 25 seconden is bijna 5 verdiepingen per seconde. Dat zie je dus logischerwijs ook als een vloeiende beweging. Maar dat het 25 seconden duurde bewijst dat er weerstand was.

Ik snap je punt overigens niet. Dat er weerstand was (anders had het niet 25 seconden geduurt in plaats van 10) bewijst dat de toren niet volledig in 'free fall' was. Als de vloeren al weg waren (wat jij beweert) had de toren door de valversnelling in 10 seconden in pijn gelegen.
pi_102111310
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

onzin, elke vloer geeft dezelfde opwaartse weerstand
Onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')