ook tijden niet gehoord, herkende het ook direct, en kende de titel ook niet meerquote:Op maandag 19 september 2011 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit heb ik sindsdien nooit meer gehoord. Herkende het intro gelijk. Intrigerend liedje is dit.
Gefelicteerd met uw keuze!quote:
Alice in chainsquote:
Ze hebben veel betere muziek gemaakt inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 15:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ja. Diane van Therapy is een zeikplaat
Ik meende ooit te hebben gehoord dat hij niet meer in de spotlights wilde... ik ben ook wel benieuwd naar hoe het nu met hem is..quote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef Againzender het volgende:
Rolf Wouters, die heb ik inderdaad een tijd niet gezien. Woonde ook niet echt bij hem in de buurt natuurlijk.
uit de tijd dat ik voor het eerst met een nieuwe Power Mac werktequote:
zie dat hij destijds ook in Flodder acteerdequote:Op maandag 19 september 2011 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik meende ooit te hebben gehoord dat hij niet meer in de spotlights wilde... ik ben ook wel benieuwd naar hoe het nu met hem is..
Jij zat ook te Wikipedia'en haha, ik zag het ook netquote:Op maandag 19 september 2011 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie dat hij destijds ook in Flodder acteerde
Achja sommige Flodder acteurs gaan hele andere dingen doen de ene gaat uit de spotlight de andere staat vanaf dit jaar elk jaar in november op een stoombootquote:Op maandag 19 september 2011 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie dat hij destijds ook in Flodder acteerde
Die man blijkt veel meer te kunnen dan presenteren, kan een prima carriere maken buiten het hele mediacircus omquote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij zat ook te Wikipedia'en haha, ik zag het ook net.
WTF?!? Horace Cohen is de nieuwe Sint???quote:Op maandag 19 september 2011 16:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja sommige Flodder acteurs gaan hele andere dingen doen de ene gaat uit de spotlight de andere staat vanaf dit jaar elk jaar in november op een stoomboot
quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
WTF?!? Horace Cohen is de nieuwe Sint???
Lach er maar om, ik moet weer een onwaarschijnlijk verhaal aan drie kinderen gaan vertellenquote:
SMS NAAR 4X3 EN WIN PRACHTIGE PRIJZEN, WAARONDER EEN JAREN '90 PAKKETquote:Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef Againzender het volgende:
roepie roepie!!!
snel 06-112233 wtf was dat nummer??
ik stuur wel een faxquote:Op maandag 19 september 2011 16:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
SMS NAAR 4X3 EN WIN PRACHTIGE PRIJZEN, WAARONDER EEN JAREN '90 PAKKET![]()
![]()
bijna goed!quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee of dat weird is, heb geen soortgelijke ervaringenquote:Op maandag 19 september 2011 16:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bijna goed!
en volslagen offtopic, maar ik moet het ff kwijt. ik heb 2 exen en die zijn allebei zwanger (nee, niet van mij). weird.
nja, weird als in: als het anders was gelopen was ik nu........quote:Op maandag 19 september 2011 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee of dat weird is, heb geen soortgelijke ervaringen
dat heb je zelf in de handquote:Op maandag 19 september 2011 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is niet weird hoor. Ik vervloek de dag nu al dat het mij gaat gebeuren.
ola zoon!quote:
Haha bij mijn ex ja?quote:
Eén van mijn 20quote:
Tatjana is toch de nieuwe sint?!quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan worden mijn drie jongens nog meer Sint fan ben ik bangquote:Op maandag 19 september 2011 17:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tatjana is toch de nieuwe sint?!
98 toch?quote:Op maandag 19 september 2011 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Aaliyah. Dit nummer niet gekozen omdat ik er meer een zeroes gevoel bij heb. Heerlijke plaat nog steeds.
Volgens mij wel, of net '99. Maar voor m'n gevoel past ze beter bij de Zeroes.quote:
Ze was een supertalent. Categorie Beyoncée. Zo ontzettend zonde dat ze omkwam bij dat ongeluk.quote:Op maandag 19 september 2011 17:28 schreef Againzender het volgende:
met dit nummer heb ik dus helemaal nietsweet inderdaad nog wel dat ze gecrashed is.
Haar carrière in de Zeroes was veel korter dan die in de 90s...quote:Op maandag 19 september 2011 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij wel, of net '99. Maar voor m'n gevoel past ze beter bij de Zeroes.
Ja, in Amerika was ze superpopulair, al meerdere cd's en soundtracks gedaan, films, ze zou in X Men gaan spelen, maar helaasquote:Op maandag 19 september 2011 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze was een supertalent. Categorie Beyoncée. Zo ontzettend zonde dat ze omkwam bij dat ongeluk.
Ja klopt, daarom zeg ik, voor mijn gevoel. Try Again en We Need A Resolution waren wel in de zeroes, vandaar denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Haar carrière in de Zeroes was veel korter dan die in de 90s...
Ja vind ik ook raar, ik heb wel het gevoel dat het voorgoed is...quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar baseert die kerel die mogelijke comeback nou weer op?
vastquote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef alors het volgende:
Is dit Nederlands fabrikaat ofzo, wat een matige rap
Ja maarja met 90s luister je toch ook voor de muziek, dat hoef je anders niet te doen tussen 19-22. En dan is het jammer dat daar dan zo'n Domien hoort tussendoor.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef themauster het volgende:
Er zit een knop op je radio mensen!
German.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef alors het volgende:
Is dit Nederlands fabrikaat ofzo, wat een matige rap
Toch muziekrepetitie, luister sws nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef themauster het volgende:
Er zit een knop op je radio mensen!
Ik luister naar de Kink 1600 van 4 tot 7 dat bevalt me nog beter dan 90s request eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maarja met 90s luister je toch ook voor de muziek, dat hoef je anders niet te doen tussen 19-22. En dan is het jammer dat daar dan zo'n Domien hoort tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |