De Kecksquote:Op maandag 19 september 2011 13:35 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb 3 Nederlandse producties in m'n lijstje staan, waarvan 1 Nederlandstalig: Ik denk nooit meer aan jou. Prachtig!
quote:Op maandag 19 september 2011 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
JX. Hierom hou ik zo van die 90s request week
.
Viel mij ook al op.quote:Op maandag 19 september 2011 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ik er teveel op aan het letten of wordt er veel meer NL-talig gedraaid dan anders?
Deze week niet hoor, ook geen Plage.quote:Op maandag 19 september 2011 14:33 schreef De-Hamster het volgende:
Zelf valt het me niet op, ik vind wel dat er heel vaak Adele gedraaid wordt. Die blijven ze draaien wat er ook gebeurd.
De NL-talige muziek was denk ik populairder dan nu. Althans, datgene wat op 3fm gedraaid werd/wordt. Gelukkig wordt er geen K3, Frans Bauer en Volendamse meuk gedraaid, terwijl dit toch wel de polulairste NL-talige muziek is.quote:Op maandag 19 september 2011 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ik er teveel op aan het letten of wordt er veel meer NL-talig gedraaid dan anders?
Hiep hoera!!quote:Op maandag 19 september 2011 14:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Deze week niet hoor, ook geen Plage.
Of ik heb nog steeds koorts, of deze getallen veranderden opeens voor mijn ogenquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 14:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of ik heb nog steeds koorts, of deze getallen veranderden opeens voor mijn ogen
Neuh, dat was een jetser van een ninja edit... Boefje hoor, die Qunixquote:Op maandag 19 september 2011 14:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of ik heb nog steeds koorts, of deze getallen veranderden opeens voor mijn ogen
heb ik helemaal gemist, zo eens luisteren.quote:Op maandag 19 september 2011 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Even de DJ Sandstorm mix van vrijdag teruggeluisterd. Fenomenaal. Club Bizarre
. Marusha
.
ja, dat kut Blof ook altijdquote:
Klootzak!quote:
quote:
wist het ook niet. vond het wel altijd een beetje raar dat iemand die tekst 'zomaar' zou verzinnen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
, ook nooit geweten dat het waargebeurd is. Geeft het nog net ietsje meer lading...
Dat heb ik bij Bløf nou ook altijd.quote:Op maandag 19 september 2011 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
wist het ook niet. vond het wel altijd een beetje raar dat iemand die tekst 'zomaar' zou verzinnen.
Wat een zeikplaatquote:
Spoonman! Dat ze dit durven draaien op 3fm!quote:
Ook een wereldse plaat trouwens, had ook eigenlijk op Achtung Baby moeten staan!quote:Op maandag 19 september 2011 15:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ligt het aan mij, of klinkt die gitaar op de achtergrond als
quote:Op maandag 19 september 2011 15:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat een zeikplaat[..]
Spoonman! Dat ze dit durven draaien op 3fm!
[..]
Ook een wereldse plaat trouwens, had ook eigenlijk op Achtung Baby moeten staan!
je bent meer van het origineel?quote:
wat dat een vooruitgang tov de 90s, toen werd het volgens mij helemaal niet gedraaid op 3.quote:Op maandag 19 september 2011 15:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Spoonman! Dat ze dit durven draaien op 3fm!
Dit heb ik sindsdien nooit meer gehoord. Herkende het intro gelijk. Intrigerend liedje is dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |