dan worden mijn drie jongens nog meer Sint fan ben ik bangquote:Op maandag 19 september 2011 17:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tatjana is toch de nieuwe sint?!
98 toch?quote:Op maandag 19 september 2011 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Aaliyah. Dit nummer niet gekozen omdat ik er meer een zeroes gevoel bij heb. Heerlijke plaat nog steeds.
Volgens mij wel, of net '99. Maar voor m'n gevoel past ze beter bij de Zeroes.quote:
Ze was een supertalent. Categorie Beyoncée. Zo ontzettend zonde dat ze omkwam bij dat ongeluk.quote:Op maandag 19 september 2011 17:28 schreef Againzender het volgende:
met dit nummer heb ik dus helemaal nietsweet inderdaad nog wel dat ze gecrashed is.
Haar carrière in de Zeroes was veel korter dan die in de 90s...quote:Op maandag 19 september 2011 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij wel, of net '99. Maar voor m'n gevoel past ze beter bij de Zeroes.
Ja, in Amerika was ze superpopulair, al meerdere cd's en soundtracks gedaan, films, ze zou in X Men gaan spelen, maar helaasquote:Op maandag 19 september 2011 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze was een supertalent. Categorie Beyoncée. Zo ontzettend zonde dat ze omkwam bij dat ongeluk.
Ja klopt, daarom zeg ik, voor mijn gevoel. Try Again en We Need A Resolution waren wel in de zeroes, vandaar denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Haar carrière in de Zeroes was veel korter dan die in de 90s...
Ja vind ik ook raar, ik heb wel het gevoel dat het voorgoed is...quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar baseert die kerel die mogelijke comeback nou weer op?
vastquote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef alors het volgende:
Is dit Nederlands fabrikaat ofzo, wat een matige rap
Ja maarja met 90s luister je toch ook voor de muziek, dat hoef je anders niet te doen tussen 19-22. En dan is het jammer dat daar dan zo'n Domien hoort tussendoor.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef themauster het volgende:
Er zit een knop op je radio mensen!
German.quote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef alors het volgende:
Is dit Nederlands fabrikaat ofzo, wat een matige rap
Toch muziekrepetitie, luister sws nietquote:Op maandag 19 september 2011 18:56 schreef themauster het volgende:
Er zit een knop op je radio mensen!
Ik luister naar de Kink 1600 van 4 tot 7 dat bevalt me nog beter dan 90s request eigenlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 18:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maarja met 90s luister je toch ook voor de muziek, dat hoef je anders niet te doen tussen 19-22. En dan is het jammer dat daar dan zo'n Domien hoort tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |