De Kecksquote:Op maandag 19 september 2011 13:35 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb 3 Nederlandse producties in m'n lijstje staan, waarvan 1 Nederlandstalig: Ik denk nooit meer aan jou. Prachtig!
quote:Op maandag 19 september 2011 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
JX. Hierom hou ik zo van die 90s request week
.
Viel mij ook al op.quote:Op maandag 19 september 2011 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ik er teveel op aan het letten of wordt er veel meer NL-talig gedraaid dan anders?
Deze week niet hoor, ook geen Plage.quote:Op maandag 19 september 2011 14:33 schreef De-Hamster het volgende:
Zelf valt het me niet op, ik vind wel dat er heel vaak Adele gedraaid wordt. Die blijven ze draaien wat er ook gebeurd.
De NL-talige muziek was denk ik populairder dan nu. Althans, datgene wat op 3fm gedraaid werd/wordt. Gelukkig wordt er geen K3, Frans Bauer en Volendamse meuk gedraaid, terwijl dit toch wel de polulairste NL-talige muziek is.quote:Op maandag 19 september 2011 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ik er teveel op aan het letten of wordt er veel meer NL-talig gedraaid dan anders?
Hiep hoera!!quote:Op maandag 19 september 2011 14:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Deze week niet hoor, ook geen Plage.
Of ik heb nog steeds koorts, of deze getallen veranderden opeens voor mijn ogenquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 14:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of ik heb nog steeds koorts, of deze getallen veranderden opeens voor mijn ogen
Neuh, dat was een jetser van een ninja edit... Boefje hoor, die Qunixquote:Op maandag 19 september 2011 14:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of ik heb nog steeds koorts, of deze getallen veranderden opeens voor mijn ogen
heb ik helemaal gemist, zo eens luisteren.quote:Op maandag 19 september 2011 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Even de DJ Sandstorm mix van vrijdag teruggeluisterd. Fenomenaal. Club Bizarre
. Marusha
.
ja, dat kut Blof ook altijdquote:
Klootzak!quote:
quote:
wist het ook niet. vond het wel altijd een beetje raar dat iemand die tekst 'zomaar' zou verzinnen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
, ook nooit geweten dat het waargebeurd is. Geeft het nog net ietsje meer lading...
Dat heb ik bij Bløf nou ook altijd.quote:Op maandag 19 september 2011 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
wist het ook niet. vond het wel altijd een beetje raar dat iemand die tekst 'zomaar' zou verzinnen.
Wat een zeikplaatquote:
Spoonman! Dat ze dit durven draaien op 3fm!quote:
Ook een wereldse plaat trouwens, had ook eigenlijk op Achtung Baby moeten staan!quote:Op maandag 19 september 2011 15:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ligt het aan mij, of klinkt die gitaar op de achtergrond als
quote:Op maandag 19 september 2011 15:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat een zeikplaat[..]
Spoonman! Dat ze dit durven draaien op 3fm!
[..]
Ook een wereldse plaat trouwens, had ook eigenlijk op Achtung Baby moeten staan!
je bent meer van het origineel?quote:
wat dat een vooruitgang tov de 90s, toen werd het volgens mij helemaal niet gedraaid op 3.quote:Op maandag 19 september 2011 15:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Spoonman! Dat ze dit durven draaien op 3fm!
Dit heb ik sindsdien nooit meer gehoord. Herkende het intro gelijk. Intrigerend liedje is dit.quote:
ook tijden niet gehoord, herkende het ook direct, en kende de titel ook niet meerquote:Op maandag 19 september 2011 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit heb ik sindsdien nooit meer gehoord. Herkende het intro gelijk. Intrigerend liedje is dit.
Gefelicteerd met uw keuze!quote:
Alice in chainsquote:
Ze hebben veel betere muziek gemaakt inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2011 15:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ja. Diane van Therapy is een zeikplaat
Ik meende ooit te hebben gehoord dat hij niet meer in de spotlights wilde... ik ben ook wel benieuwd naar hoe het nu met hem is..quote:Op maandag 19 september 2011 16:33 schreef Againzender het volgende:
Rolf Wouters, die heb ik inderdaad een tijd niet gezien. Woonde ook niet echt bij hem in de buurt natuurlijk.
uit de tijd dat ik voor het eerst met een nieuwe Power Mac werktequote:
zie dat hij destijds ook in Flodder acteerdequote:Op maandag 19 september 2011 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik meende ooit te hebben gehoord dat hij niet meer in de spotlights wilde... ik ben ook wel benieuwd naar hoe het nu met hem is..
Jij zat ook te Wikipedia'en haha, ik zag het ook netquote:Op maandag 19 september 2011 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie dat hij destijds ook in Flodder acteerde
Achja sommige Flodder acteurs gaan hele andere dingen doen de ene gaat uit de spotlight de andere staat vanaf dit jaar elk jaar in november op een stoombootquote:Op maandag 19 september 2011 16:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie dat hij destijds ook in Flodder acteerde
Die man blijkt veel meer te kunnen dan presenteren, kan een prima carriere maken buiten het hele mediacircus omquote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij zat ook te Wikipedia'en haha, ik zag het ook net.
WTF?!? Horace Cohen is de nieuwe Sint???quote:Op maandag 19 september 2011 16:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja sommige Flodder acteurs gaan hele andere dingen doen de ene gaat uit de spotlight de andere staat vanaf dit jaar elk jaar in november op een stoomboot
quote:Op maandag 19 september 2011 16:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
WTF?!? Horace Cohen is de nieuwe Sint???
Lach er maar om, ik moet weer een onwaarschijnlijk verhaal aan drie kinderen gaan vertellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |