Met dank aan Angel-Joy en haar geweldige #geil topic!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu ik jullie aandacht heb: ik heb mijn enkelband verrekt&daardoor mag ik vanavond niet uit van mijn ouders.
En er is niks op TV zoals gewoonlijkdus ik verveel me.
Uh, ff iets verzinnen wat met mijn TT te maken heeft voordat mijn topic dicht gaat: Ik ben geil, wie nog meer?
Huh?quote:Op zondag 18 september 2011 14:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de troll die zakte omdat ze te langzaam reed en een vrouw had
Jaaa wacht.. die kende ik nog, was dat die?quote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zoek dat topic van haar van morgen afrijden ofzo
Ja dat was Sanasoufiquote:Op zondag 18 september 2011 14:51 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Jaaa wacht.. die kende ik nog, was dat die?
Lol...quote:
Yummiequote:Op zondag 18 september 2011 14:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Haha ik ben even koffie zetten nieuw deel
Dus nu kan ik gewoon mee chatten ipv steeds naar boven te scrollen en de op aan te passne
Dezen is baas en gezellig toen jullie aan het nackbakkeren waren hebben wij 6 topics volgeluld hahahaquote:
Ik heb jou in de op genoemd en ik heb je in de banner geshoptquote:
Hoe kon zo'n topic zo baas wordenquote:
awhh, is dit al deel 2quote:Op zondag 18 september 2011 14:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb jou in de op genoemd en ik heb je in de banner geshopt
quote:Op zondag 18 september 2011 14:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dezen is baas en gezellig toen jullie aan het nackbakkeren waren hebben wij 6 topics volgeluld hahahavoor 0.00 uur
plus alle zes "Geil" delen van gister en nog 2,5 delen gesloten topicquote:
Ninjaquote:Op zondag 18 september 2011 14:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
DBVDN
Moet eigenlijk in OP tussen [ ]
onthouden voor deel 3quote:Op zondag 18 september 2011 14:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
DBVDN
Moet eigenlijk in TT tussen [ ]
Stats in OPquote:Op zondag 18 september 2011 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Damn, we hebben in totaal dan meer dan 11000 posts gepost
ooh echtquote:Op zondag 18 september 2011 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Damn, we hebben in totaal dan meer dan 11000 posts gepost
Neen wij worden niet overal uitgekotstquote:Op zondag 18 september 2011 14:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Is dit niet gewoon een tweede UDOWU ?
quote:Op zondag 18 september 2011 14:59 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 14:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Neen wij worden niet overal uitgekotstWij zijn lief voor iedereen en alles
Neequote:Op zondag 18 september 2011 14:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Dat heb jij wel veel he.quote:
Dan ga je naar GRTD.quote:Op zondag 18 september 2011 14:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Neen wij worden niet overal uitgekotstWij zijn lief voor iedereen en alles
quote:Op zondag 18 september 2011 14:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Jaquote:Op zondag 18 september 2011 15:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat heb jij wel veel he.
Dat je je genegerd voelt
[ afbeelding ]
quote:
En zichzelf users noemen....quote:Op zondag 18 september 2011 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die overal worden uitgekotst ja
Ik kots iedereen in dit topic uit , komen jullie nu naar UDOWU ?quote:Op zondag 18 september 2011 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die overal worden uitgekotst ja
Neequote:Op zondag 18 september 2011 15:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kots iedereen in dit topic uit , komen jullie nu naar UDOWU ?
gr gr
nee Gr Grquote:Op zondag 18 september 2011 15:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gr gr
Ik droomde vannacht vanmorgen dat ik dat plaatje posttequote:Op zondag 18 september 2011 15:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat heb jij wel veel he.
Dat je je genegerd voelt
[ afbeelding ]
lekkerquote:Op zondag 18 september 2011 15:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik zet nog even een nespresso
neequote:Op zondag 18 september 2011 15:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gr gr
Meestal kots je in een plastic zak.quote:Op zondag 18 september 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
omg we kotsen een plastic zak uit
wil je dat ik in je kots ja?quote:Op zondag 18 september 2011 15:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Meestal kots je in een plastic zak.
Dit is iets wat al 6 topics vol had toen jullie nog in deel 1 nacktbakker zatenquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil je dat ik in je kots ja?
Alleen als je chocola uitkotst.quote:Op zondag 18 september 2011 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil je dat ik in je kots ja?
als ik het heb gegeten wel jaquote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen als je chocola uitkotst.
Nee want mensen kotsen niet op onsquote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef Dalando het volgende:
Is dit nu een verkapte copy van UDOWU?
Nog veel meer bagger dan daar.quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef Dalando het volgende:
Jaquote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef Dalando het volgende:
Iedereen blijft maar om NB heen posten, wat is dat toch tegenwoordig.quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dit is iets wat al 6 topics vol had toen jullie nog in deel 1 nacktbakker zatenhihi
bio liet het gister gewoon openquote:Op zondag 18 september 2011 15:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Nog veel meer bagger dan daar.
We wachten op de eerste mod die voorbij komt.
Op mijn kotsen ze ook niet hoor. Ik ben ook in ARG welkom. Ik ben overal welkom.quote:Op zondag 18 september 2011 15:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee want mensen kotsen niet op onsiedereen is welkom en wij zijn lief voor iedereen
we hadden gistr al ongev 8 delen in 4 uur vol gepost, dus hier komt echt geen slotje op!!!quote:Op zondag 18 september 2011 15:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verkapte bagger. Komt vast een slot op.
Jaaa joh iedereen is welkomquote:Op zondag 18 september 2011 15:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Op mijn kotsen ze ook niet hoor. Ik ben ook in ARG welkom. Ik ben overal welkom.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb even een TR gemaakt [ afbeelding ]
Ow woouw koel man hij is 2 maanden langer lid. Maar toch kent niemand je.quote:
jah, lief hèquote:Op zondag 18 september 2011 15:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bio liet het gister gewoon openen vandaag ook
Maar jij niet.quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jaaa joh iedereen is welkom
FOK!-statusquote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ow woouw koel man hij is 2 maanden langer lid. Maar toch kent niemand je.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb even een TR gemaakt [ afbeelding ]
Ik heb het eerste deel gemaakt en de bannerquote:
Het vervuild ONZ.quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat zeiken jullie eigenlijk? als jullie hier niet posten heb je er toch geen last van
jep, het is dus de bedoeling dat het leuk blijft geouwehoer mag.quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat zeiken jullie eigenlijk? als jullie hier niet posten heb je er toch geen last van
Jawel, ik heb er last van als mensen zichzelf "bazen" noemen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ditquote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan klik je er niet op
gr gr
Dat moeten ONZ-mods maar bepalen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Gastslotje!
Of mag je daar niet om vragen?
Je hebt een SC geopend. Wauw. Heb je toestemming van de moderators? (F)A's?quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deel gemaakt en de bannerhallo
Ik kan er altijd per ongeluk op klikken.quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan klik je er niet op
gr gr
Bio liet het gewoon open. En later toen we in een ander topic verder gingen ook gewoon open alles dus het is goedquote:
Ja ik vnid het heel vaag.quote:
schelequote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kan er altijd per ongeluk op klikken.
slecht kwaliteit jaquote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
P_z post alleen maar kwaliteit.
Gast....als je het niet leuk vind ben je vrij om te gaan!quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
P_z post alleen maar kwaliteit.
Bio is mod van KLB, niet van ONZ.quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Bio liet het gewoon open. En later toen we in een ander topic verder gingen ook gewoon open alles dus het is goed
Hij deed ook geen report of weetikveel.quote:
Ik ben hier om FOK! schoon te houden.quote:Op zondag 18 september 2011 15:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Gast....als je het niet leuk vind ben je vrij om te gaan!
Everybody loves everybodyquote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Haters: jullie wtn toch wel dat de topic juist een hit wordt als jullie blijven posten hè
Dit is geen SC, dit is dagbagger. En dagbagger word gesloten. Alleen slaapt murp nu.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben hier om FOK! schoon te houden.
Omdat het niet duidelijk was dat het een SC was.quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hij deed ook geen report of weetikveel.
En hij sluit wel vaker dingen in onz
Kliekvorming bahhhhhhquote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Dalando het volgende:
OH MIJN GOD WAT ORIGINEEL DE VASTE GASTEN IN DE OP ZETTEN
Joh, bedanktquote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben hier om FOK! schoon te houden.
baasquote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Plastic_zak het volgende:
We hebben al genoeg SC's.
Vind ik.
als je een user uit een sc niet mag wordt het al minder leuk om er te postenquote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Plastic_zak het volgende:
We hebben al genoeg SC's.
Vind ik.
same shit.quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dit is geen SC, dit is dagbagger. En dagbagger word gesloten. Alleen slaapt murp nu.
Ja dat is ook al zon kliekquote:Op zondag 18 september 2011 15:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je een user uit een sc niet mag wordt het al minder leuk om er te posten
Je moeder is trots op je.quote:Op zondag 18 september 2011 15:15 schreef ConscienceNL het volgende:
kwaliteit is in het engels quality
En ook 3x zo snel op slot.quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef Jmsls het volgende:
Zo gaat het topic drie keer zo snel vol
quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef Jmsls het volgende:
Zo gaat het topic drie keer zo snel vol
Gisternacht hadden we de nachtbagger.quote:
1 deel jaquote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gisternacht hadden we de nachtbagger.
Mij mattie noemen, flikker toch op kutuser.quote:
Elena- midnight sunquote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Iemand nog een leuk muziekje ?
dus? Dit is dan officieel de overdagbaggerquote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gisternacht hadden we de nachtbagger.
Dat is echt het stomste wat je kunt doen, hierover klagen doe je in FB.quote:Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mensen open een topic in KLB als je wilt klagen. Klagen is niet gezellig ja! doe gewoon mee of hou op met negatief gedoe
hey midnight sun is het 5e deel van twilight die ze nooit meer gaat afschrijvenquote:
wieso niet?quote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hey midnight sun is het 5e deel van twilight die ze nooit meer gaat afschrijven
hij is gelekt op internet. En toen had ze geen zin meer.quote:
Vergeet je niet iets ?quote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef Myraela het volgende:
Wat een mooie OP, zonde dat het topic dicht gaat.
aawh jammerquote:Op zondag 18 september 2011 15:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hij is gelekt op internet. En toen had ze geen zin meer.
Heel mooi boek een maar dan vanuit edward enzo
Ja maar luister eens schat:quote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dus? Dit is dan officieel de overdagbagger
o nee laat maar, dit is geen bagger
En jij deed iets met kunst?quote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef Myraela het volgende:
hou jouw mond eens!quote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is echt het stomste wat je kunt doen, hierover klagen doe je in FB.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef Myraela het volgende:
Waarom zou hij? Trouwens hij praat niet eens, hij typt.quote:
Jij was er toch al vanaf het begin ?quote:Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef Jmsls het volgende:
Wel jammer, was leuk tot ineens allemaal stomme mensjes kwamen
ja maar er zijn al genoeg kliekjesvormende sc'squote:Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Maar we doen niks verkeerds. we doen geen naakt gedoe en seks dingen enzo zoals in nachtbagger :S en dit is geen bagger dit is een gewoon een groepje gezellige mensen die leuk posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |