Jaaa joh iedereen is welkomquote:Op zondag 18 september 2011 15:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Op mijn kotsen ze ook niet hoor. Ik ben ook in ARG welkom. Ik ben overal welkom.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb even een TR gemaakt [ afbeelding ]
Ow woouw koel man hij is 2 maanden langer lid. Maar toch kent niemand je.quote:
jah, lief hèquote:Op zondag 18 september 2011 15:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bio liet het gister gewoon openen vandaag ook
Maar jij niet.quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jaaa joh iedereen is welkom
FOK!-statusquote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ow woouw koel man hij is 2 maanden langer lid. Maar toch kent niemand je.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb even een TR gemaakt [ afbeelding ]
Ik heb het eerste deel gemaakt en de bannerquote:
Het vervuild ONZ.quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat zeiken jullie eigenlijk? als jullie hier niet posten heb je er toch geen last van
jep, het is dus de bedoeling dat het leuk blijft geouwehoer mag.quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat zeiken jullie eigenlijk? als jullie hier niet posten heb je er toch geen last van
Jawel, ik heb er last van als mensen zichzelf "bazen" noemen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ditquote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan klik je er niet op
gr gr
Dat moeten ONZ-mods maar bepalen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Gastslotje!
Of mag je daar niet om vragen?
Je hebt een SC geopend. Wauw. Heb je toestemming van de moderators? (F)A's?quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deel gemaakt en de bannerhallo
Ik kan er altijd per ongeluk op klikken.quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan klik je er niet op
gr gr
Bio liet het gewoon open. En later toen we in een ander topic verder gingen ook gewoon open alles dus het is goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |