Ik kan er altijd per ongeluk op klikken.quote:Op zondag 18 september 2011 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan klik je er niet op
gr gr
Bio liet het gewoon open. En later toen we in een ander topic verder gingen ook gewoon open alles dus het is goedquote:
Ja ik vnid het heel vaag.quote:
schelequote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kan er altijd per ongeluk op klikken.
slecht kwaliteit jaquote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
P_z post alleen maar kwaliteit.
Gast....als je het niet leuk vind ben je vrij om te gaan!quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
P_z post alleen maar kwaliteit.
Bio is mod van KLB, niet van ONZ.quote:Op zondag 18 september 2011 15:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Bio liet het gewoon open. En later toen we in een ander topic verder gingen ook gewoon open alles dus het is goed
Hij deed ook geen report of weetikveel.quote:
Ik ben hier om FOK! schoon te houden.quote:Op zondag 18 september 2011 15:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Gast....als je het niet leuk vind ben je vrij om te gaan!
Everybody loves everybodyquote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Haters: jullie wtn toch wel dat de topic juist een hit wordt als jullie blijven posten hè
Dit is geen SC, dit is dagbagger. En dagbagger word gesloten. Alleen slaapt murp nu.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben hier om FOK! schoon te houden.
Omdat het niet duidelijk was dat het een SC was.quote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hij deed ook geen report of weetikveel.
En hij sluit wel vaker dingen in onz
Kliekvorming bahhhhhhquote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Dalando het volgende:
OH MIJN GOD WAT ORIGINEEL DE VASTE GASTEN IN DE OP ZETTEN
Joh, bedanktquote:Op zondag 18 september 2011 15:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben hier om FOK! schoon te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |