Met dank aan Angel-Joy en haar geweldige #geil topic!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu ik jullie aandacht heb: ik heb mijn enkelband verrekt&daardoor mag ik vanavond niet uit van mijn ouders.
En er is niks op TV zoals gewoonlijkdus ik verveel me.
Uh, ff iets verzinnen wat met mijn TT te maken heeft voordat mijn topic dicht gaat: Ik ben geil, wie nog meer?
Huh?quote:Op zondag 18 september 2011 14:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de troll die zakte omdat ze te langzaam reed en een vrouw had
Jaaa wacht.. die kende ik nog, was dat die?quote:Op zondag 18 september 2011 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zoek dat topic van haar van morgen afrijden ofzo
Ja dat was Sanasoufiquote:Op zondag 18 september 2011 14:51 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Jaaa wacht.. die kende ik nog, was dat die?
Lol...quote:
Yummiequote:Op zondag 18 september 2011 14:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Haha ik ben even koffie zetten nieuw deel
Dus nu kan ik gewoon mee chatten ipv steeds naar boven te scrollen en de op aan te passne
Dezen is baas en gezellig toen jullie aan het nackbakkeren waren hebben wij 6 topics volgeluld hahahaquote:
Ik heb jou in de op genoemd en ik heb je in de banner geshoptquote:
Hoe kon zo'n topic zo baas wordenquote:
awhh, is dit al deel 2quote:Op zondag 18 september 2011 14:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb jou in de op genoemd en ik heb je in de banner geshopt
quote:Op zondag 18 september 2011 14:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dezen is baas en gezellig toen jullie aan het nackbakkeren waren hebben wij 6 topics volgeluld hahahavoor 0.00 uur
plus alle zes "Geil" delen van gister en nog 2,5 delen gesloten topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |