OKEquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 04:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WAT? GAST! DAT IS SICK! Volgens mij ben je echt niet meer wakker, dat je dit typt.![]()
![]()
lachen gieren brullenquote:Op zondag 18 september 2011 04:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT? GAST! DAT IS SICK! Volgens mij ben je echt niet meer wakker, dat je dit typt![]()
![]()
Ik tijdens het lezen ervan.quote:Op zondag 18 september 2011 04:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
tijdens het maken ervan moest ik best wel een traantje of twee wegpinken
quote:Op zondag 18 september 2011 04:51 schreef Dalando het volgende:
Dit gedicht,
Rijmt opzicht,
helemaal nicht
Poep plas billen snikkel vreetschuur
quote:
Daar had ik ooit een topic van gemaakt, maar toen kreeg ik er een note voor.quote:Op zondag 18 september 2011 04:52 schreef GGMM het volgende:
Roses are red
Voilets are blue
Some poems rhyme
But this one doesn't.
Alleen zelfgemaakte toegestaanquote:Op zondag 18 september 2011 04:52 schreef GGMM het volgende:
Roses are red
Voilets are blue
Some poems rhyme
But this one doesn't.
Daar word ik toch wel even stil van *slik* *snotter*quote:Op zondag 18 september 2011 04:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gedicht voor BBQ
Zo een lange jongen
wel meer dan 2 meter
maar dat vind ik beter
want dat maakt hem apart
en hij heeft ook een goed hart
Belachelijk. Eerste gedicht ooit waar ik om heb moeten lachen.quote:Op zondag 18 september 2011 04:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Daar had ik ooit een topic van gemaakt, maar toen kreeg ik er een note voor.
Okequote:Op zondag 18 september 2011 04:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Belachelijk. Eerste gedicht ooit waar ik om heb moeten lachen.
Oh, ik dacht over Pimmetje.quote:Op zondag 18 september 2011 04:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Daar kwam jij
mijn kamer ingevlogen
je bent eng
gaat over die mot
SCHRIJF ENE GEDICHT OVER DIE MODquote:Op zondag 18 september 2011 04:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Daar kwam jij
mijn kamer ingevlogen
je bent eng
gaat over die mot
Roses are redquote:
Ze heeft al een gedicht over mij geschreven.quote:Op zondag 18 september 2011 04:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
SCHRIJF ENE GEDICHT OVER DIE MOD
Pim is me mattie.quote:
Rokenquote:Op zondag 18 september 2011 04:56 schreef GGMM het volgende:
Fuck, m'n peuken liggen nog in m'n auto. Moet ik helemaal naar buiten toe.
Perfectquote:Op zondag 18 september 2011 04:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb wel gedicht voor pim
Ik logde me in op FOK!
toen ik kwam uit mijn krappe kippenhok
ik klikte je username aan
maar ik zag een streep door je naam
mijn hart brak in twee
hoe konden ze dit doen
verkapt kijk-mij-rokenquote:Op zondag 18 september 2011 04:56 schreef GGMM het volgende:
Fuck, m'n peuken liggen nog in m'n auto. Moet ik helemaal naar buiten toe.
Dus mening uiten mag ook niet meer?quote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haten op mensen die roken
Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij zelf wil.
Dat klopt.quote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dus mening uiten mag ook niet meer?
ja maar jij bent oudquote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, verkapt kijk-mij-een-rijbewijs-hebben.
Ja, maar roken is wel een smerige gewoonte.quote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haten op mensen die roken
Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij zelf wil.
XDXDXDquote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef BBQSausage het volgende:
Nu is het even tijd voor kwaliteitsgedichten van BBQbodem.
Eén, twee
Hupsakee
Naar benee
Weg ermee
Kapotstuk.
Ik ben ook oud, maar heb hem ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar jij bent oud
zou me verbazen als je niet had
Oke, asjeblieft.quote:
Ja maar jij bent 2 meter.quote:Op zondag 18 september 2011 04:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben ook oud, maar heb hem ook niet.
Pech voor ze.quote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, maar roken is wel een smerige gewoonte.
En vaak ademen anderen die rook ook weer in he
Dat is wel erg egoïstisch geredeneerd.quote:Op zondag 18 september 2011 04:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pech voor ze.
Als je je daar al druk om gaat maken houd dan gewoon op met leven.
Leuk om dat van een moderator te horen, als je je zorgen maakt over mensen die roken dat je dan dood mag vallenquote:Op zondag 18 september 2011 04:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pech voor ze.
Als je je daar al druk om gaat maken houd dan gewoon op met leven.
het is "wat"quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef BBQSausage het volgende:
Nog een gedicht, het heet: Wat.
Wat
Gat?
Dat!
Wat?
Rat?
DAT!
WAT?
KAT?
DAT!!
WAT?
MAT???
DAT!!!!
WAT?
DAT!
NAT?
STERF!
Pakje sigaretten 25 euro maken, dan stoppen ze wel.quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Arme mensen die roken terwijl ze zuinig moeten doen en zich zo in de schulden werken.
quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef BBQSausage het volgende:
Nog een gedicht, het heet: Wat.
Wat
Gat?
Dat!
Wat?
Rat?
DAT!
WAT?
KAT?
DAT!!
WAT?
MAT???
DAT!!!!
WAT?
DAT!
NAT?
STERF!
zal nooit gebeuren, 25 gaat wel erg ver.quote:Op zondag 18 september 2011 05:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pakje sigaretten 25 euro maken, dan stoppen ze wel.
Hihi, ik heb zo'n stoeltje in de douche, met armleuningen enzo, lekker man.quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef Oerbeer het volgende:
Oh. Ik wou zonet niet onder die warme douche vandaan komen. Damn.
Ik moet een stoel hebben voor onder die douche...
En een klaptafeltje.
Zullen ze het maar leren.quote:Op zondag 18 september 2011 05:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zal nooit gebeuren, 25 gaat wel erg ver.
Boh. Dat wil ik ook!quote:Op zondag 18 september 2011 05:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hihi, ik heb zo'n stoeltje in de douche, met armleuningen enzo, lekker man.
Ja nou en? Als je perse wilt roken dan moet je maar betalen ook. Stomme en ongezonde gewoonte.quote:Op zondag 18 september 2011 05:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zal nooit gebeuren, 25 gaat wel erg ver.
Zo ben ik.quote:Op zondag 18 september 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel erg egoïstisch geredeneerd.
Ja, enige wat wel kut is, is dat hij zeg maar aan de zijkant zit. Dus je krijg de straal van links. Maar daar wen je wel aan. Ben je voor de helft schoon, dan draai je je om, ga je met je knieën op het stoeltje zitten.quote:
Ja is wel zo. Maar dat kan je met alles zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 05:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja nou en? Als je perse wilt roken dan moet je maar betalen ook. Stomme en ongezonde gewoonte.
Lekker vrij geïnterpreteerd, maar be my guest.quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Leuk om dat van een moderator te horen, als je je zorgen maakt over mensen die roken dat je dan dood mag vallen
Ik zou hem dan helemaal eronder plaatsen. Maar ziet dat er niet invalide uit als je dat hebt?quote:Op zondag 18 september 2011 05:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, enige wat wel kut is, is dat hij zeg maar aan de zijkant zit. Dus je krijg de straal van links. Maar daar wen je wel aan. Ben je voor de helft schoon, dan draai je je om, ga je met je knieën op het stoeltje zitten.
HAHA COBAN.quote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef coban het volgende:
Jezus man. Ik ben hoelang wel niet mijn ogen aan het dichtknijpen.
Ik kan gewoon niet slapen en ik ben kapot moe.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 05:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja is wel zo. Maar dat kan je met alles zeggen.
Bier
friet
patat
mayonaise
ALLEMAAL SLECHT
Bahaha! Hoi!quote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef coban het volgende:
Scheelt dat ik niet op mezelf woon, en dat stoeltje er eigenlijk voor m'n pa is.quote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou hem dan helemaal eronder plaatsen. Maar ziet dat er niet invalide uit als je dat hebt?
Omdat ze dat lekker vindenquote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Bier en patat zijn op zijn tijd echt niet ongezond. Elke peuk die je rookt is puur vergif.
Waarom mensen kunstmest en kerosine in hun longen pompen
De mensen die zeiken waarschijnlijk ook.quote:
Hééééé, coban!quote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef coban het volgende:
Oh zo. Tja. Dan moet ik maar een advanced klapstoeltje kopenquote:Op zondag 18 september 2011 05:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet op mezelf woon, en dat stoeltje er eigenlijk voor m'n pa is.
Omdat ik dat leuk vind. Snap nooit zo goed waarom mensen zo begaan zijn met mijn gezondheid.quote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Bier en patat zijn op zijn tijd echt niet ongezond. Elke peuk die je rookt is puur vergif.
Waarom mensen kunstmest en kerosine in hun longen pompen
coban wij worden later kapotdom en klein door ons verkloot ritme.quote:Op zondag 18 september 2011 05:06 schreef coban het volgende:
Is niet leuk man, wat gebeurt er nou met van slapen ga je groeien en word je slim enzo?
Oh, ik dacht dat je m'n "niet te veel posten"-post had gequotequote:Op zondag 18 september 2011 05:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De mensen die zeiken waarschijnlijk ook.
Moet je nagaan wat er met mij gebeurt, ik ga zo'n lelijk verschrimpeld en Nog kleiner en bewald en bedonkerekringd wijf wordn.quote:Op zondag 18 september 2011 05:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
coban wij worden later kapotdom en klein door ons verkloot ritme.
quote:Op zondag 18 september 2011 05:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh zo. Tja. Dan moet ik maar een advanced klapstoeltje kopen
Misschien omdat de gemeenschap de rekening moet betalen voor jouw recalcitrante gedrag?quote:Op zondag 18 september 2011 05:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik dat leuk vind. Snap nooit zo goed waarom mensen zo begaan zijn met mijn gezondheid.
door middel van?quote:Op zondag 18 september 2011 05:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien omdat de gemeenschap de rekening moet betalen voor jouw recalcitrante gedrag?
Abo. Ik zie niks...quote:Op zondag 18 september 2011 05:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
krijgen jullie ook zo'n sushi advertentie links
quote:Op zondag 18 september 2011 05:08 schreef coban het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er met mij gebeurt, ik ga zo'n lelijk verschrimpeld en Nog kleiner en bewald en bedonkerekringd wijf wordn.
Nee, ik heb een abo.quote:Op zondag 18 september 2011 05:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
krijgen jullie ook zo'n sushi advertentie links
Ja ik beloof het.quote:Op zondag 18 september 2011 05:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je zou morgen beginnen aan school he.
Wordt denk ik grotendeels betaald met die accijnzen op de sigaretten toch?quote:Op zondag 18 september 2011 05:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien omdat de gemeenschap de rekening moet betalen voor jouw recalcitrante gedrag?
Da's echt lekker idd. Ik ga er even een gedicht over schrijven.quote:Op zondag 18 september 2011 05:09 schreef coban het volgende:
Ik draaide mijn nek en het deed krak en voelde lekker.
Je zou het toch ook niet leuk vinden als iedereen ziet dat jij rookt en je beste vriend ademt die rook inademt, en dat hij dan achteraf daar longkanker van heeft gekregen.quote:Op zondag 18 september 2011 05:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker vrij geïnterpreteerd, maar be my guest.
Fuck yeahhquote:Op zondag 18 september 2011 05:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's echt lekker idd. Ik ga er even een gedicht over schrijven.
Welke ads?quote:Op zondag 18 september 2011 05:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zonder ads zou het zo saai en leeg zijn.
Omdat jij je gezondheid bewust vergalt, en daar moeten wij dan weer meer zorgpremie voor gaan betalen.quote:
Hoe kan je dat dan zeker weten? Kan ook komen door al die dampende uitlaatgassen en andere shit die ze tegenwoordig in de lucht spuiten.quote:Op zondag 18 september 2011 05:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je zou het toch ook niet leuk vinden als iedereen ziet dat jij rookt en je beste vriend ademt die rook inademt, en dat hij dan achteraf daar longkanker van heeft gekregen.
Dit is wel erg hypothetisch.quote:Op zondag 18 september 2011 05:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je zou het toch ook niet leuk vinden als iedereen ziet dat jij rookt en je beste vriend ademt die rook inademt, en dat hij dan achteraf daar longkanker van heeft gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtigquote:Op zondag 18 september 2011 05:11 schreef BBQSausage het volgende:
Gedicht: Krak
Krak
Knak
Hak
Wak
Bak
Lak
Zak
Jeuk
Leuk
Kreuk
Krak
Fuck is het al zo laat vroeg?quote:Op zondag 18 september 2011 05:12 schreef coban het volgende:
Moeilijke discussies om
5.11 in de ochtend.
quote:Op zondag 18 september 2011 05:12 schreef BBQSausage het volgende:
Wegens jeugdige kijkers heb ik één woord weggelaten, deze volgt nu alsnog in een spoilerWelke jeugdige kijkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Hoe maak je een gedicht op de BBQ-manier.quote:Op zondag 18 september 2011 05:11 schreef BBQSausage het volgende:
Krak
Knak
Hak
Wak
Bak
Lak
Zak
Jeuk
Leuk
Kreuk
Krak
Omdat jij vet eet moet ik dat ook.quote:Op zondag 18 september 2011 05:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat jij je gezondheid bewust vergalt, en daar moeten wij dan weer meer zorgpremie voor gaan betalen.
Oh dan is het goed.quote:Op zondag 18 september 2011 05:13 schreef coban het volgende:
[..]
Nee het lijkt zo is eigenlijk pas 10 uur man
quote:Op zondag 18 september 2011 05:12 schreef BBQSausage het volgende:
Wegens jeugdige kijkers heb ik één woord weggelaten, deze volgt nu alsnog in een spoilerXD xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle kindertjes die nu wakker gemaakt worden door papa en mama omdat ze gezamelijk moeten ontbijten zodat ze fris en wel de zondag kunnen beginnen.quote:
A Vet eten is dus niet ongezond.quote:
1; het was gewoon een opmerking als reactie op jou opmerking die ik een beetje raar vond.quote:
Daar doe ik niet aan meequote:Op zondag 18 september 2011 05:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zullen we wedstrjdje doen wie het eerst wakker wordt morgen
Oh.Ik niet denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 05:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alle kindertjes die nu wakker gemaakt worden door papa en mama omdat ze gezamelijk moeten ontbijten zodat ze fris en wel de zondag kunnen beginnen.
Ik moet er dus al om 10 uur uit.quote:Op zondag 18 september 2011 05:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat win ik, half 12 ben ik nog wakkerquote:Op zondag 18 september 2011 05:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat............quote:Op zondag 18 september 2011 05:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan meeIk lig sowieso tot 12:00 op bed.
Doe jij ook mee dan?quote:Op zondag 18 september 2011 05:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee voor de eggie, dus eerst slapen en dan walkker worden
Bij wijze van spreken. Maar het is kwart over 5, laten we hier morgen op terugkomen.quote:Op zondag 18 september 2011 05:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A Vet eten is dus niet ongezond.
B Ik leef gezond en ben prima op gewicht.
ga melk drinkenquote:Op zondag 18 september 2011 05:15 schreef Dalando het volgende:
Inmiddels ben ik wel moe-er, maar nogsteeds niet slaap-moe.
Half 1 word ik morgen wakker.quote:Op zondag 18 september 2011 05:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
gewone melkquote:
heb jij broertjes?quote:Op zondag 18 september 2011 05:16 schreef coban het volgende:
Ik win sowieso.
Ik slaap en om 9 of 10 uur gaat mijn broertje op mij springen met volle kracht
18:00 moest ik er zijn he. Ik moest om 16:00 op.quote:Op zondag 18 september 2011 05:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb je nog wekker gezet zodat je 18:00 wakker werd?
neeeeeeeequote:Op zondag 18 september 2011 05:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat is de prijs? Een potje slaappillen?
Bijna deze post over het hoofd gezien. In mijn vorige gedicht vond er een zeer ingrijpende plotverandering plaats in de laatste regels. Dat kun je niet zomaar kopieren, daar zit een heel verhaal achter.quote:Op zondag 18 september 2011 05:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe maak je een gedicht op de BBQ-manier.
1. Pak een woord
2. Surf naam rijmwoordenboek.nl
3. Tik het woord dat je hebt in in de zoekbalk
4. Kopieer-plak de lijst met rijmwoorden
5. Plak in reactieveld op FOK!
6. Druk op invoeren
Ja maar voor de eggie, om 12:00 lig ik nog te slapen. Sowieso.quote:Op zondag 18 september 2011 05:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh echt fantastisch.quote:Op zondag 18 september 2011 05:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
18:00 moest ik er zijn he. Ik moest om 16:00 op.
Maar het is gelukt, ja.
Ik dacht dat jullie praktisch in elkaar leefden, maar alsnog weten jullie niet wie watvoor famillie heeft.quote:
Ik heb m'n slaap nodig.quote:Op zondag 18 september 2011 05:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh echt fantastisch.
Ik werd vandaag gewoon 11:45 wakker
oh die kakquote:Op zondag 18 september 2011 05:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bijna deze post over het hoofd gezien. In mijn vorige gedicht vond er een zeer ingrijpende plotverandering plaats in de laatste regels. Dat kun je niet zomaar kopieren, daar zit een heel verhaal achter.
IK HEB GEHOORD DAT COBAN BROERTJES HEEFT PSSSTquote:
Is goed man, het is ook geen persoonlijke aanval of zo. Heb zelf ook gerookt dus misschien ben ik wel een verbeten ex-roker die zij peukie miestquote:Op zondag 18 september 2011 05:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken. Maar het is kwart over 5, laten we hier morgen op terugkomen.
En mocht het helpen; ik drink niet.
Ongezond eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar gewoon uitmezelf normaal slaap ik tot 3 uur ofzo
Respectquote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is goed man, het is ook geen persoonlijke aanval of zo. Heb zelf ook gerookt dus misschien ben ik wel een verbeten ex-roker die zij peukie miest
quote:
Die.quote:Op zondag 18 september 2011 05:11 schreef BBQSausage het volgende:
Krak
Knak
Hak
Wak
Bak
Lak
Zak
Jeuk
Leuk
Kreuk
Krak
Slapen is lekkerquote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongezond eigenlijk.
Kon ik dit maar.
Jammer dat er niet een pil is die slapen overbodig maakt.
Ik nam het ook niet persoonlijk op, ik vind het wel een interessante discussie, maar niet als ik zo moe ben.quote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is goed man, het is ook geen persoonlijke aanval of zo. Heb zelf ook gerookt dus misschien ben ik wel een verbeten ex-roker die zij peukie miest
NOOHHHHHHH SERIEUSSS?quote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
IK HEB GEHOORD DAT COBAN BROERTJES HEEFT PSSST
Die is er wel, alleen is het geen pil. Het heet wilskracht. [/wijzeles]quote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongezond eigenlijk.
Kon ik dit maar.
Jammer dat er niet een pil is die slapen overbodig maakt.
Onmogelijk om slaap geheel uit te bannen.quote:Op zondag 18 september 2011 05:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen is het geen pil. Het heet wilskracht. [/wijzeles]
Ohquote:
Voor 48u moet het wel lukken. Maar na 48u geen slaap is dan wat minder gezond.quote:Op zondag 18 september 2011 05:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onmogelijk om slaap geheel uit te bannen.
Van wie?quote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
IK HEB GEHOORD DAT COBAN BROERTJES HEEFT PSSST
Lang leve mobiel FOK!enquote:Op zondag 18 september 2011 05:20 schreef coban het volgende:
Ik had wat getypt mr moest pagina vernieuern en nu bn ik weer vergeten wat ik wilde zeggen terwijl ik net getypt had
Ohja. Reacties: hahah 1!-11!!Dan zullen je eerdere reacties ook neit zo boeiend zikn geweest 1!-!1!!-
IK HEB KONTAKTEN MET EEN Kquote:Op zondag 18 september 2011 05:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HOE KOM JIJ AAN DEZE GEVOELIGE INFORMATIE? ZEKER NIET TOEVALLIG VAN DE AIVD?
Ja echthe moet altijd alles goed laden anders kun je sommige dingen niet aantikke ofzoquote:
Poos geleden hebben we een wedstrijd gedaan op FOK! wie langste wakker kon blijvenquote:Op zondag 18 september 2011 05:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Voor 48u moet het wel lukken. Maar na 48u geen slaap is dan wat minder gezond.
Ik moet er ook niet aan denken, na 24 uur val ik om.quote:Op zondag 18 september 2011 05:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Voor 48u moet het wel lukken. Maar na 48u geen slaap is dan wat minder gezond.
eigenlijk zou op fok een accijns moeten komenquote:Op zondag 18 september 2011 05:22 schreef Oerbeer het volgende:
Bijna half 6 gewoon. Wat heeft Danny toch in hemelsnaam uitgevonden...
Nou, sorry hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 05:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alsof je altijd nuttige dingen moet doen?
IS DIT NUTTIG WAT WIJ NU DOEN? NEEN.
watttefaaaaakquote:Op zondag 18 september 2011 05:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Poos geleden hebben we een wedstrijd gedaan op FOK! wie langste wakker kon blijvenIk kwam tot 56 uur en een kerel is (met speed op) bijna 90 uur doorgegaan
Eerst de rokers, dan de dikkerds, en dan gaan de FOK!kers eraan geloven...quote:Op zondag 18 september 2011 05:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eigenlijk zou op fok een accijns moeten komen
Wauw. Dan heb je er wel wat voor over om een weddenschap te winnen.quote:Op zondag 18 september 2011 05:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Poos geleden hebben we een wedstrijd gedaan op FOK! wie langste wakker kon blijvenIk kwam tot 56 uur en een kerel is (met speed op) bijna 90 uur doorgegaan
Vet voedsel is nog altijd best goedkoopquote:Op zondag 18 september 2011 05:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Eerst de rokers, dan de dikkerds, en dan gaan de FOK!kers eraan geloven...
Nee, ik zal het even uitleggen.quote:Op zondag 18 september 2011 05:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh
ja daar heb je andere regels voor
Hoe maak je een speciaal gedicht op de BBQ-manier.
1. Pak een woord
5. Pak een ander willekeurig woord
6. Herhaal bovenstaande, maar dit maal met maximaal 4 woorden
7. Plak in reactieveld op FOK!
8. Druk op invoeren
Dat blijkt.quote:Op zondag 18 september 2011 05:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben bitchy rond deze tijd
Ja, ik ging douchen en toen stond ik echt te hallucineren. Naar je eigen handen kijken of ze van iemand anders warenquote:
Ik zou stiekem slapen tussendoor. En dan een script zoeken dat automatisch wat ik van te voren hen getikt post.quote:Op zondag 18 september 2011 05:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw. Dan heb je er wel wat voor over om een weddenschap te winnen.
omgquote:Op zondag 18 september 2011 05:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik zal het even uitleggen.
Ik kam op het punt dat ik bij het woord "Zak" uitkwam. Toen bedacht ik me, ja, daar heb ik wel eens jeuk aan. Dus besloot ik dit woord te gebruiken. Daarna dacht ik, goh, als je jeuk dan over is, is dat best wel leuk. Dus heb ik gekozen dit woord daarna te gebruiken. Echter, als je hebt gekrabd waardoor de jeuk is verdwenen, ligt je zak wel in de kreukels, vandaar mijn laatste woordkeuze: "Kreuk".
Zoals ik al zei, er zit een diepliggende gedachte achter mijn woordkeuzes.
omgggquote:Op zondag 18 september 2011 05:23 schreef coban het volgende:
Ik kan est lang zonder slaap. Ik ging keer 3 sagen niet slapem en ook naar walbiibi
1. GGMM.quote:Op zondag 18 september 2011 05:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh
ja daar heb je andere regels voor
Hoe maak je een speciaal gedicht op de BBQ-manier.
1. Pak een woord
5. Pak een ander willekeurig woord
6. Herhaal bovenstaande, maar dit maal met maximaal 4 woorden
7. Plak in reactieveld op FOK!
8. Druk op invoeren
De vraag is voor hoelang. Maar het is nog altijd minder ongezond dan roken of drinken.quote:Op zondag 18 september 2011 05:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vet voedsel is nog altijd best goedkoop
Kunnen ze idd beter fruit en groenten goedkoper maken he.quote:Op zondag 18 september 2011 05:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vet voedsel is nog altijd best goedkoop
Haha baasss.quote:Op zondag 18 september 2011 05:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
1. GGMM.
2. done
3. done.
4. GGMM
Geen woorden voor -
Prachtig gedicht idd.
GGMM.
Geen woorden voor.
omg ogm ogmogmgomgomgomgomgogmogmogmgomgogmogmgomgomgogmgomgomgomgogmoghmogmgomgomgogmogmgomgomquote:
Ik lees om nom nom.quote:Op zondag 18 september 2011 05:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
omg ogm ogmogmgomgomgomgomgogmogmogmgomgogmogmgomgomgogmgomgomgomgogmoghmogmgomgomgogmogmgomgom
quote:Op zondag 18 september 2011 05:22 schreef Dalando het volgende:
Genoeg aivd gelul, ik ga nu toch echt slapie doen.
BEACH BLIJFquote:
Slaap lekker manquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 05:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Geen woorden voor -ekip
Suggestie: -ip:
chip
clip
dip
flip
glip
grip
hip
Jip
kip
lip
schip
sip
slip
snip
stip
tip
trip
VIP
wip
zip
begrip
verhip
onbegrip
tangaslip
IRL zeg ik heel vaak ":')"quote:Op zondag 18 september 2011 05:27 schreef coban het volgende:
Ik zeg ook omg vaak maar niet irl ofzo maar wel op fok
Zo'n beetje wel jaquote:Op zondag 18 september 2011 05:28 schreef Oerbeer het volgende:
Up next:
UDOWU deel 226: Waar insomnia heerst.
Even quoten hoor, deze trnas.quote:Op zondag 18 september 2011 05:29 schreef coban het volgende:
Hebben jullie ookdat als jullie heel moe zijn dat je dan voelt alsof
Je
In trnas bent?
Wat voor vage muziek?quote:Op zondag 18 september 2011 05:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo iemand was die van die vage muziek luisterde.
Nice! Props.quote:Op zondag 18 september 2011 05:32 schreef BBQSausage het volgende:
Insomnia
Dat is nog geen vla
Het is dan ook niet geel
Soms kijk je wel scheel
Ook al zit je veel te gapen
Je kunt maar niet slapen
Toch doe ik mijn oogjes zo dicht
En denk ik aan dit gedicht
Dan droom ik zachtjes weg
Over hoe ik een dikke drol in de wc-pot leg
Mwah valt meequote:Op zondag 18 september 2011 05:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Lijkt me irritant om mee te slapen...
Ik ook maar dit is zeg maar zodat ze niet terug gaan naar oude positiequote:Op zondag 18 september 2011 05:31 schreef coban het volgende:
Heb je beugell? D:D dat heb ik al gehaaad
quote:
Danku, danku.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Danku, danku.
Ik ga binnenkort al mijn gedichten bundelen, dan noem ik het: "Toiletpapier - 12 rollen"
Klinkt goed. Leuke titel.quote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Danku, danku.
Ik ga binnenkort al mijn gedichten bundelen, dan noem ik het: "Toiletpapier - 12 rollen"
Krijg ik gratis exemplaarquote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Danku, danku.
Ik zei het lulquote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef Dalando het volgende:
En echt niemand zegt slaap lekker ofzo
Maar mijn laptop toen hij afsloot gaf hij een error? Read op 0x0c0000 ofzo :S en nu durf ik mijn laptop niet op te startenEn ik heb last van een mug
Dat is een read error. Heeft toch niks met schrijven naar je HDD te maken?quote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef Dalando het volgende:
Maar mijn laptop toen hij afsloot gaf hij een error? Read op 0x0c0000 ofzo :S en nu durf ik mijn laptop niet op te startenEn ik heb last van een mug
Wel man.quote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef Dalando het volgende:
Dat dacht ik ook, en dan plak ik er zo'n bonussticker op, dan lijkt het alsof je korting krijgt, maar dan is het eigenlijk gewoon nog net zo duur.quote:
Nu alweer je hebt geslapen tot 11:45?quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 05:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu alweer je hebt geslapen tot 11:45?
Tuurlijk, ik denk dat ik heel UDOWU een gratis exemplaar ga geven. Jullie zijn namelijk mijn bron van inspiratie.quote:
Trusten Dalando, lekker slapen, slaap zacht.quote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef Dalando het volgende:
Limited edition, alles.quote:Op zondag 18 september 2011 05:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik denk dat ik heel UDOWU een gratis exemplaar ga geven. Jullie zijn namelijk mijn bron van inspiratie.
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 18 september 2011 05:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik denk dat ik heel UDOWU een gratis exemplaar ga geven. Jullie zijn namelijk mijn bron van inspiratie.
weet ik veul, ik kijk morgen / later vandaag wel doe wel even een dxdiag en zonodig post ik iets in dig.quote:Op zondag 18 september 2011 05:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat is een read error. Heeft toch niks met schrijven naar je HDD te maken?
Klopt ja, Bas V Toor die kom ik nog regelmatig tegen in Vlaardingen maar is echt een sjago oud mannetjequote:
Meen je dit nou?quote:Op zondag 18 september 2011 05:39 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, wat een fijne jeugd heb ik toch gehad.
os dat bassie of adriaan?quote:Op zondag 18 september 2011 05:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt ja, Bas V Toor die kom ik nog regelmatig tegen in Vlaardingen maar is echt een sjago oud mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |