Dat is wel erg egoïstisch geredeneerd.quote:Op zondag 18 september 2011 04:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pech voor ze.
Als je je daar al druk om gaat maken houd dan gewoon op met leven.
Leuk om dat van een moderator te horen, als je je zorgen maakt over mensen die roken dat je dan dood mag vallenquote:Op zondag 18 september 2011 04:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pech voor ze.
Als je je daar al druk om gaat maken houd dan gewoon op met leven.
het is "wat"quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef BBQSausage het volgende:
Nog een gedicht, het heet: Wat.
Wat
Gat?
Dat!
Wat?
Rat?
DAT!
WAT?
KAT?
DAT!!
WAT?
MAT???
DAT!!!!
WAT?
DAT!
NAT?
STERF!
Pakje sigaretten 25 euro maken, dan stoppen ze wel.quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Arme mensen die roken terwijl ze zuinig moeten doen en zich zo in de schulden werken.
quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef BBQSausage het volgende:
Nog een gedicht, het heet: Wat.
Wat
Gat?
Dat!
Wat?
Rat?
DAT!
WAT?
KAT?
DAT!!
WAT?
MAT???
DAT!!!!
WAT?
DAT!
NAT?
STERF!
zal nooit gebeuren, 25 gaat wel erg ver.quote:Op zondag 18 september 2011 05:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pakje sigaretten 25 euro maken, dan stoppen ze wel.
Hihi, ik heb zo'n stoeltje in de douche, met armleuningen enzo, lekker man.quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef Oerbeer het volgende:
Oh. Ik wou zonet niet onder die warme douche vandaan komen. Damn.
Ik moet een stoel hebben voor onder die douche...
En een klaptafeltje.
Zullen ze het maar leren.quote:Op zondag 18 september 2011 05:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zal nooit gebeuren, 25 gaat wel erg ver.
Boh. Dat wil ik ook!quote:Op zondag 18 september 2011 05:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hihi, ik heb zo'n stoeltje in de douche, met armleuningen enzo, lekker man.
Ja nou en? Als je perse wilt roken dan moet je maar betalen ook. Stomme en ongezonde gewoonte.quote:Op zondag 18 september 2011 05:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zal nooit gebeuren, 25 gaat wel erg ver.
Zo ben ik.quote:Op zondag 18 september 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel erg egoïstisch geredeneerd.
Ja, enige wat wel kut is, is dat hij zeg maar aan de zijkant zit. Dus je krijg de straal van links. Maar daar wen je wel aan. Ben je voor de helft schoon, dan draai je je om, ga je met je knieën op het stoeltje zitten.quote:
Ja is wel zo. Maar dat kan je met alles zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 05:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja nou en? Als je perse wilt roken dan moet je maar betalen ook. Stomme en ongezonde gewoonte.
Lekker vrij geïnterpreteerd, maar be my guest.quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Leuk om dat van een moderator te horen, als je je zorgen maakt over mensen die roken dat je dan dood mag vallen
Ik zou hem dan helemaal eronder plaatsen. Maar ziet dat er niet invalide uit als je dat hebt?quote:Op zondag 18 september 2011 05:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, enige wat wel kut is, is dat hij zeg maar aan de zijkant zit. Dus je krijg de straal van links. Maar daar wen je wel aan. Ben je voor de helft schoon, dan draai je je om, ga je met je knieën op het stoeltje zitten.
HAHA COBAN.quote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef coban het volgende:
Jezus man. Ik ben hoelang wel niet mijn ogen aan het dichtknijpen.
Ik kan gewoon niet slapen en ik ben kapot moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |