OKEquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 04:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WAT? GAST! DAT IS SICK! Volgens mij ben je echt niet meer wakker, dat je dit typt.![]()
![]()
lachen gieren brullenquote:Op zondag 18 september 2011 04:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
WAT? GAST! DAT IS SICK! Volgens mij ben je echt niet meer wakker, dat je dit typt![]()
![]()
Ik tijdens het lezen ervan.quote:Op zondag 18 september 2011 04:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
tijdens het maken ervan moest ik best wel een traantje of twee wegpinken
quote:Op zondag 18 september 2011 04:51 schreef Dalando het volgende:
Dit gedicht,
Rijmt opzicht,
helemaal nicht
Poep plas billen snikkel vreetschuur
quote:
Daar had ik ooit een topic van gemaakt, maar toen kreeg ik er een note voor.quote:Op zondag 18 september 2011 04:52 schreef GGMM het volgende:
Roses are red
Voilets are blue
Some poems rhyme
But this one doesn't.
Alleen zelfgemaakte toegestaanquote:Op zondag 18 september 2011 04:52 schreef GGMM het volgende:
Roses are red
Voilets are blue
Some poems rhyme
But this one doesn't.
Daar word ik toch wel even stil van *slik* *snotter*quote:Op zondag 18 september 2011 04:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gedicht voor BBQ
Zo een lange jongen
wel meer dan 2 meter
maar dat vind ik beter
want dat maakt hem apart
en hij heeft ook een goed hart
Belachelijk. Eerste gedicht ooit waar ik om heb moeten lachen.quote:Op zondag 18 september 2011 04:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Daar had ik ooit een topic van gemaakt, maar toen kreeg ik er een note voor.
Okequote:Op zondag 18 september 2011 04:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Belachelijk. Eerste gedicht ooit waar ik om heb moeten lachen.
Oh, ik dacht over Pimmetje.quote:Op zondag 18 september 2011 04:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Daar kwam jij
mijn kamer ingevlogen
je bent eng
gaat over die mot
SCHRIJF ENE GEDICHT OVER DIE MODquote:Op zondag 18 september 2011 04:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Daar kwam jij
mijn kamer ingevlogen
je bent eng
gaat over die mot
Roses are redquote:
Ze heeft al een gedicht over mij geschreven.quote:Op zondag 18 september 2011 04:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
SCHRIJF ENE GEDICHT OVER DIE MOD
Pim is me mattie.quote:
Rokenquote:Op zondag 18 september 2011 04:56 schreef GGMM het volgende:
Fuck, m'n peuken liggen nog in m'n auto. Moet ik helemaal naar buiten toe.
Perfectquote:Op zondag 18 september 2011 04:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb wel gedicht voor pim
Ik logde me in op FOK!
toen ik kwam uit mijn krappe kippenhok
ik klikte je username aan
maar ik zag een streep door je naam
mijn hart brak in twee
hoe konden ze dit doen
verkapt kijk-mij-rokenquote:Op zondag 18 september 2011 04:56 schreef GGMM het volgende:
Fuck, m'n peuken liggen nog in m'n auto. Moet ik helemaal naar buiten toe.
Dus mening uiten mag ook niet meer?quote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haten op mensen die roken
Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij zelf wil.
Dat klopt.quote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dus mening uiten mag ook niet meer?
ja maar jij bent oudquote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, verkapt kijk-mij-een-rijbewijs-hebben.
Ja, maar roken is wel een smerige gewoonte.quote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haten op mensen die roken
Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij zelf wil.
XDXDXDquote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef BBQSausage het volgende:
Nu is het even tijd voor kwaliteitsgedichten van BBQbodem.
Eén, twee
Hupsakee
Naar benee
Weg ermee
Kapotstuk.
Ik ben ook oud, maar heb hem ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar jij bent oud
zou me verbazen als je niet had
Oke, asjeblieft.quote:
Ja maar jij bent 2 meter.quote:Op zondag 18 september 2011 04:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben ook oud, maar heb hem ook niet.
Pech voor ze.quote:Op zondag 18 september 2011 04:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, maar roken is wel een smerige gewoonte.
En vaak ademen anderen die rook ook weer in he
Dat is wel erg egoïstisch geredeneerd.quote:Op zondag 18 september 2011 04:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pech voor ze.
Als je je daar al druk om gaat maken houd dan gewoon op met leven.
Leuk om dat van een moderator te horen, als je je zorgen maakt over mensen die roken dat je dan dood mag vallenquote:Op zondag 18 september 2011 04:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pech voor ze.
Als je je daar al druk om gaat maken houd dan gewoon op met leven.
het is "wat"quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef BBQSausage het volgende:
Nog een gedicht, het heet: Wat.
Wat
Gat?
Dat!
Wat?
Rat?
DAT!
WAT?
KAT?
DAT!!
WAT?
MAT???
DAT!!!!
WAT?
DAT!
NAT?
STERF!
Pakje sigaretten 25 euro maken, dan stoppen ze wel.quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Arme mensen die roken terwijl ze zuinig moeten doen en zich zo in de schulden werken.
quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef BBQSausage het volgende:
Nog een gedicht, het heet: Wat.
Wat
Gat?
Dat!
Wat?
Rat?
DAT!
WAT?
KAT?
DAT!!
WAT?
MAT???
DAT!!!!
WAT?
DAT!
NAT?
STERF!
zal nooit gebeuren, 25 gaat wel erg ver.quote:Op zondag 18 september 2011 05:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pakje sigaretten 25 euro maken, dan stoppen ze wel.
Hihi, ik heb zo'n stoeltje in de douche, met armleuningen enzo, lekker man.quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef Oerbeer het volgende:
Oh. Ik wou zonet niet onder die warme douche vandaan komen. Damn.
Ik moet een stoel hebben voor onder die douche...
En een klaptafeltje.
Zullen ze het maar leren.quote:Op zondag 18 september 2011 05:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zal nooit gebeuren, 25 gaat wel erg ver.
Boh. Dat wil ik ook!quote:Op zondag 18 september 2011 05:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hihi, ik heb zo'n stoeltje in de douche, met armleuningen enzo, lekker man.
Ja nou en? Als je perse wilt roken dan moet je maar betalen ook. Stomme en ongezonde gewoonte.quote:Op zondag 18 september 2011 05:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zal nooit gebeuren, 25 gaat wel erg ver.
Zo ben ik.quote:Op zondag 18 september 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel erg egoïstisch geredeneerd.
Ja, enige wat wel kut is, is dat hij zeg maar aan de zijkant zit. Dus je krijg de straal van links. Maar daar wen je wel aan. Ben je voor de helft schoon, dan draai je je om, ga je met je knieën op het stoeltje zitten.quote:
Ja is wel zo. Maar dat kan je met alles zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 05:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja nou en? Als je perse wilt roken dan moet je maar betalen ook. Stomme en ongezonde gewoonte.
Lekker vrij geïnterpreteerd, maar be my guest.quote:Op zondag 18 september 2011 05:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Leuk om dat van een moderator te horen, als je je zorgen maakt over mensen die roken dat je dan dood mag vallen
Ik zou hem dan helemaal eronder plaatsen. Maar ziet dat er niet invalide uit als je dat hebt?quote:Op zondag 18 september 2011 05:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, enige wat wel kut is, is dat hij zeg maar aan de zijkant zit. Dus je krijg de straal van links. Maar daar wen je wel aan. Ben je voor de helft schoon, dan draai je je om, ga je met je knieën op het stoeltje zitten.
HAHA COBAN.quote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef coban het volgende:
Jezus man. Ik ben hoelang wel niet mijn ogen aan het dichtknijpen.
Ik kan gewoon niet slapen en ik ben kapot moe.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 05:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja is wel zo. Maar dat kan je met alles zeggen.
Bier
friet
patat
mayonaise
ALLEMAAL SLECHT
Bahaha! Hoi!quote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef coban het volgende:
Scheelt dat ik niet op mezelf woon, en dat stoeltje er eigenlijk voor m'n pa is.quote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik zou hem dan helemaal eronder plaatsen. Maar ziet dat er niet invalide uit als je dat hebt?
Omdat ze dat lekker vindenquote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Bier en patat zijn op zijn tijd echt niet ongezond. Elke peuk die je rookt is puur vergif.
Waarom mensen kunstmest en kerosine in hun longen pompen
De mensen die zeiken waarschijnlijk ook.quote:
Hééééé, coban!quote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef coban het volgende:
Oh zo. Tja. Dan moet ik maar een advanced klapstoeltje kopenquote:Op zondag 18 september 2011 05:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet op mezelf woon, en dat stoeltje er eigenlijk voor m'n pa is.
Omdat ik dat leuk vind. Snap nooit zo goed waarom mensen zo begaan zijn met mijn gezondheid.quote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Bier en patat zijn op zijn tijd echt niet ongezond. Elke peuk die je rookt is puur vergif.
Waarom mensen kunstmest en kerosine in hun longen pompen
coban wij worden later kapotdom en klein door ons verkloot ritme.quote:Op zondag 18 september 2011 05:06 schreef coban het volgende:
Is niet leuk man, wat gebeurt er nou met van slapen ga je groeien en word je slim enzo?
Oh, ik dacht dat je m'n "niet te veel posten"-post had gequotequote:Op zondag 18 september 2011 05:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De mensen die zeiken waarschijnlijk ook.
Moet je nagaan wat er met mij gebeurt, ik ga zo'n lelijk verschrimpeld en Nog kleiner en bewald en bedonkerekringd wijf wordn.quote:Op zondag 18 september 2011 05:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
coban wij worden later kapotdom en klein door ons verkloot ritme.
quote:Op zondag 18 september 2011 05:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh zo. Tja. Dan moet ik maar een advanced klapstoeltje kopen
Misschien omdat de gemeenschap de rekening moet betalen voor jouw recalcitrante gedrag?quote:Op zondag 18 september 2011 05:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik dat leuk vind. Snap nooit zo goed waarom mensen zo begaan zijn met mijn gezondheid.
door middel van?quote:Op zondag 18 september 2011 05:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien omdat de gemeenschap de rekening moet betalen voor jouw recalcitrante gedrag?
Abo. Ik zie niks...quote:Op zondag 18 september 2011 05:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
krijgen jullie ook zo'n sushi advertentie links
quote:Op zondag 18 september 2011 05:08 schreef coban het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er met mij gebeurt, ik ga zo'n lelijk verschrimpeld en Nog kleiner en bewald en bedonkerekringd wijf wordn.
Nee, ik heb een abo.quote:Op zondag 18 september 2011 05:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
krijgen jullie ook zo'n sushi advertentie links
Ja ik beloof het.quote:Op zondag 18 september 2011 05:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je zou morgen beginnen aan school he.
Wordt denk ik grotendeels betaald met die accijnzen op de sigaretten toch?quote:Op zondag 18 september 2011 05:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien omdat de gemeenschap de rekening moet betalen voor jouw recalcitrante gedrag?
Da's echt lekker idd. Ik ga er even een gedicht over schrijven.quote:Op zondag 18 september 2011 05:09 schreef coban het volgende:
Ik draaide mijn nek en het deed krak en voelde lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |