Van wie?quote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
IK HEB GEHOORD DAT COBAN BROERTJES HEEFT PSSST
Lang leve mobiel FOK!enquote:Op zondag 18 september 2011 05:20 schreef coban het volgende:
Ik had wat getypt mr moest pagina vernieuern en nu bn ik weer vergeten wat ik wilde zeggen terwijl ik net getypt had
Ohja. Reacties: hahah 1!-11!!Dan zullen je eerdere reacties ook neit zo boeiend zikn geweest 1!-!1!!-
IK HEB KONTAKTEN MET EEN Kquote:Op zondag 18 september 2011 05:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HOE KOM JIJ AAN DEZE GEVOELIGE INFORMATIE? ZEKER NIET TOEVALLIG VAN DE AIVD?
Ja echthe moet altijd alles goed laden anders kun je sommige dingen niet aantikke ofzoquote:
Poos geleden hebben we een wedstrijd gedaan op FOK! wie langste wakker kon blijvenquote:Op zondag 18 september 2011 05:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Voor 48u moet het wel lukken. Maar na 48u geen slaap is dan wat minder gezond.
Ik moet er ook niet aan denken, na 24 uur val ik om.quote:Op zondag 18 september 2011 05:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Voor 48u moet het wel lukken. Maar na 48u geen slaap is dan wat minder gezond.
eigenlijk zou op fok een accijns moeten komenquote:Op zondag 18 september 2011 05:22 schreef Oerbeer het volgende:
Bijna half 6 gewoon. Wat heeft Danny toch in hemelsnaam uitgevonden...
Nou, sorry hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 05:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alsof je altijd nuttige dingen moet doen?
IS DIT NUTTIG WAT WIJ NU DOEN? NEEN.
watttefaaaaakquote:Op zondag 18 september 2011 05:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Poos geleden hebben we een wedstrijd gedaan op FOK! wie langste wakker kon blijvenIk kwam tot 56 uur en een kerel is (met speed op) bijna 90 uur doorgegaan
Eerst de rokers, dan de dikkerds, en dan gaan de FOK!kers eraan geloven...quote:Op zondag 18 september 2011 05:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eigenlijk zou op fok een accijns moeten komen
Wauw. Dan heb je er wel wat voor over om een weddenschap te winnen.quote:Op zondag 18 september 2011 05:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Poos geleden hebben we een wedstrijd gedaan op FOK! wie langste wakker kon blijvenIk kwam tot 56 uur en een kerel is (met speed op) bijna 90 uur doorgegaan
Vet voedsel is nog altijd best goedkoopquote:Op zondag 18 september 2011 05:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Eerst de rokers, dan de dikkerds, en dan gaan de FOK!kers eraan geloven...
Nee, ik zal het even uitleggen.quote:Op zondag 18 september 2011 05:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh
ja daar heb je andere regels voor
Hoe maak je een speciaal gedicht op de BBQ-manier.
1. Pak een woord
2. Surf naam rijmwoordenboek.nl
3. Tik het woord dat je hebt in in de zoekbalk
4. Kopieer-plak de lijst met rijmwoorden
5. Pak een ander willekeurig woord
6. Herhaal bovenstaande, maar dit maal met maximaal 4 woorden
7. Plak in reactieveld op FOK!
8. Druk op invoeren
Dat blijkt.quote:Op zondag 18 september 2011 05:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben bitchy rond deze tijd
Ja, ik ging douchen en toen stond ik echt te hallucineren. Naar je eigen handen kijken of ze van iemand anders warenquote:
Ik zou stiekem slapen tussendoor. En dan een script zoeken dat automatisch wat ik van te voren hen getikt post.quote:Op zondag 18 september 2011 05:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw. Dan heb je er wel wat voor over om een weddenschap te winnen.
omgquote:Op zondag 18 september 2011 05:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik zal het even uitleggen.
Ik kam op het punt dat ik bij het woord "Zak" uitkwam. Toen bedacht ik me, ja, daar heb ik wel eens jeuk aan. Dus besloot ik dit woord te gebruiken. Daarna dacht ik, goh, als je jeuk dan over is, is dat best wel leuk. Dus heb ik gekozen dit woord daarna te gebruiken. Echter, als je hebt gekrabd waardoor de jeuk is verdwenen, ligt je zak wel in de kreukels, vandaar mijn laatste woordkeuze: "Kreuk".
Zoals ik al zei, er zit een diepliggende gedachte achter mijn woordkeuzes.
omgggquote:Op zondag 18 september 2011 05:23 schreef coban het volgende:
Ik kan est lang zonder slaap. Ik ging keer 3 sagen niet slapem en ook naar walbiibi
1. GGMM.quote:Op zondag 18 september 2011 05:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh
ja daar heb je andere regels voor
Hoe maak je een speciaal gedicht op de BBQ-manier.
1. Pak een woord
2. Surf naam rijmwoordenboek.nl
3. Tik het woord dat je hebt in in de zoekbalk
4. Kopieer-plak de lijst met rijmwoorden
5. Pak een ander willekeurig woord
6. Herhaal bovenstaande, maar dit maal met maximaal 4 woorden
7. Plak in reactieveld op FOK!
8. Druk op invoeren
De vraag is voor hoelang. Maar het is nog altijd minder ongezond dan roken of drinken.quote:Op zondag 18 september 2011 05:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vet voedsel is nog altijd best goedkoop
Kunnen ze idd beter fruit en groenten goedkoper maken he.quote:Op zondag 18 september 2011 05:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vet voedsel is nog altijd best goedkoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |