neeeeeeeequote:Op zondag 18 september 2011 05:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat is de prijs? Een potje slaappillen?
Bijna deze post over het hoofd gezien. In mijn vorige gedicht vond er een zeer ingrijpende plotverandering plaats in de laatste regels. Dat kun je niet zomaar kopieren, daar zit een heel verhaal achter.quote:Op zondag 18 september 2011 05:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe maak je een gedicht op de BBQ-manier.
1. Pak een woord
2. Surf naam rijmwoordenboek.nl
3. Tik het woord dat je hebt in in de zoekbalk
4. Kopieer-plak de lijst met rijmwoorden
5. Plak in reactieveld op FOK!
6. Druk op invoeren
Ja maar voor de eggie, om 12:00 lig ik nog te slapen. Sowieso.quote:Op zondag 18 september 2011 05:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee voor de eggie, dus eerst slapen en dan walkker worden
Oh echt fantastisch.quote:Op zondag 18 september 2011 05:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
18:00 moest ik er zijn he. Ik moest om 16:00 op.
Maar het is gelukt, ja.
Ik dacht dat jullie praktisch in elkaar leefden, maar alsnog weten jullie niet wie watvoor famillie heeft.quote:
Ik heb m'n slaap nodig.quote:Op zondag 18 september 2011 05:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh echt fantastisch.
Ik werd vandaag gewoon 11:45 wakker
oh die kakquote:Op zondag 18 september 2011 05:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bijna deze post over het hoofd gezien. In mijn vorige gedicht vond er een zeer ingrijpende plotverandering plaats in de laatste regels. Dat kun je niet zomaar kopieren, daar zit een heel verhaal achter.
IK HEB GEHOORD DAT COBAN BROERTJES HEEFT PSSSTquote:
Is goed man, het is ook geen persoonlijke aanval of zo. Heb zelf ook gerookt dus misschien ben ik wel een verbeten ex-roker die zij peukie miestquote:Op zondag 18 september 2011 05:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken. Maar het is kwart over 5, laten we hier morgen op terugkomen.
En mocht het helpen; ik drink niet.
Ongezond eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar gewoon uitmezelf normaal slaap ik tot 3 uur ofzo
Respectquote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is goed man, het is ook geen persoonlijke aanval of zo. Heb zelf ook gerookt dus misschien ben ik wel een verbeten ex-roker die zij peukie miest
quote:
Die.quote:Op zondag 18 september 2011 05:11 schreef BBQSausage het volgende:
Gedicht: Krak
Krak
Knak
Hak
Wak
Bak
Lak
Zak
Jeuk
Leuk
Kreuk
Krak
Slapen is lekkerquote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongezond eigenlijk.
Kon ik dit maar.
Jammer dat er niet een pil is die slapen overbodig maakt.
Ik nam het ook niet persoonlijk op, ik vind het wel een interessante discussie, maar niet als ik zo moe ben.quote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is goed man, het is ook geen persoonlijke aanval of zo. Heb zelf ook gerookt dus misschien ben ik wel een verbeten ex-roker die zij peukie miest
NOOHHHHHHH SERIEUSSS?quote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
IK HEB GEHOORD DAT COBAN BROERTJES HEEFT PSSST
Die is er wel, alleen is het geen pil. Het heet wilskracht. [/wijzeles]quote:Op zondag 18 september 2011 05:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongezond eigenlijk.
Kon ik dit maar.
Jammer dat er niet een pil is die slapen overbodig maakt.
Onmogelijk om slaap geheel uit te bannen.quote:Op zondag 18 september 2011 05:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die is er wel, alleen is het geen pil. Het heet wilskracht. [/wijzeles]
Ohquote:
Voor 48u moet het wel lukken. Maar na 48u geen slaap is dan wat minder gezond.quote:Op zondag 18 september 2011 05:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onmogelijk om slaap geheel uit te bannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |