Alle kindertjes die nu wakker gemaakt worden door papa en mama omdat ze gezamelijk moeten ontbijten zodat ze fris en wel de zondag kunnen beginnen.quote:
A Vet eten is dus niet ongezond.quote:
1; het was gewoon een opmerking als reactie op jou opmerking die ik een beetje raar vond.quote:
Daar doe ik niet aan meequote:Op zondag 18 september 2011 05:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zullen we wedstrjdje doen wie het eerst wakker wordt morgen
Oh.Ik niet denk ikquote:Op zondag 18 september 2011 05:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alle kindertjes die nu wakker gemaakt worden door papa en mama omdat ze gezamelijk moeten ontbijten zodat ze fris en wel de zondag kunnen beginnen.
Ik moet er dus al om 10 uur uit.quote:Op zondag 18 september 2011 05:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat win ik, half 12 ben ik nog wakkerquote:Op zondag 18 september 2011 05:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat............quote:Op zondag 18 september 2011 05:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan meeIk lig sowieso tot 12:00 op bed.
Doe jij ook mee dan?quote:Op zondag 18 september 2011 05:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee voor de eggie, dus eerst slapen en dan walkker worden
Bij wijze van spreken. Maar het is kwart over 5, laten we hier morgen op terugkomen.quote:Op zondag 18 september 2011 05:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A Vet eten is dus niet ongezond.
B Ik leef gezond en ben prima op gewicht.
ga melk drinkenquote:Op zondag 18 september 2011 05:15 schreef Dalando het volgende:
Inmiddels ben ik wel moe-er, maar nogsteeds niet slaap-moe.
Half 1 word ik morgen wakker.quote:Op zondag 18 september 2011 05:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee voor de eggie, dus eerst slapen en dan walkker worden
gewone melkquote:
heb jij broertjes?quote:Op zondag 18 september 2011 05:16 schreef coban het volgende:
Ik win sowieso.
Ik slaap en om 9 of 10 uur gaat mijn broertje op mij springen met volle kracht
18:00 moest ik er zijn he. Ik moest om 16:00 op.quote:Op zondag 18 september 2011 05:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb je nog wekker gezet zodat je 18:00 wakker werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |