Mwah valt meequote:Op zondag 18 september 2011 05:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Lijkt me irritant om mee te slapen...
Ik ook maar dit is zeg maar zodat ze niet terug gaan naar oude positiequote:Op zondag 18 september 2011 05:31 schreef coban het volgende:
Heb je beugell? D:D dat heb ik al gehaaad
quote:
Danku, danku.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Danku, danku.
Ik ga binnenkort al mijn gedichten bundelen, dan noem ik het: "Toiletpapier - 12 rollen"
Klinkt goed. Leuke titel.quote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Danku, danku.
Ik ga binnenkort al mijn gedichten bundelen, dan noem ik het: "Toiletpapier - 12 rollen"
Krijg ik gratis exemplaarquote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Danku, danku.
Ik zei het lulquote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef Dalando het volgende:
En echt niemand zegt slaap lekker ofzo
Maar mijn laptop toen hij afsloot gaf hij een error? Read op 0x0c0000 ofzo :S en nu durf ik mijn laptop niet op te startenEn ik heb last van een mug
Dat is een read error. Heeft toch niks met schrijven naar je HDD te maken?quote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef Dalando het volgende:
Maar mijn laptop toen hij afsloot gaf hij een error? Read op 0x0c0000 ofzo :S en nu durf ik mijn laptop niet op te startenEn ik heb last van een mug
Wel man.quote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef Dalando het volgende:
Dat dacht ik ook, en dan plak ik er zo'n bonussticker op, dan lijkt het alsof je korting krijgt, maar dan is het eigenlijk gewoon nog net zo duur.quote:
Nu alweer je hebt geslapen tot 11:45?quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 05:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu alweer je hebt geslapen tot 11:45?
Tuurlijk, ik denk dat ik heel UDOWU een gratis exemplaar ga geven. Jullie zijn namelijk mijn bron van inspiratie.quote:
Trusten Dalando, lekker slapen, slaap zacht.quote:Op zondag 18 september 2011 05:34 schreef Dalando het volgende:
Limited edition, alles.quote:Op zondag 18 september 2011 05:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik denk dat ik heel UDOWU een gratis exemplaar ga geven. Jullie zijn namelijk mijn bron van inspiratie.
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 18 september 2011 05:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik denk dat ik heel UDOWU een gratis exemplaar ga geven. Jullie zijn namelijk mijn bron van inspiratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |